https://arm.sputniknews.ru/20240510/75551903.html
7-8 տարեկան երեխան, առաջին անգամ դպրոց մտնելով, ունենալու է հոգեբանական խնդիրներ. Միհրդատ Մադաթյան
7-8 տարեկան երեխան, առաջին անգամ դպրոց մտնելով, ունենալու է հոգեբանական խնդիրներ. Միհրդատ Մադաթյան
Sputnik Արմենիա
«Մադաթյան» հոգեբանական կենտրոնի ղեկավար, հոգեբան Միհրդատ Մադաթյանի համոզմամբ, իր հասակակիցներից կրթական մակարդակով 1-2 տարի հետ մնացած երեխան, դպրոց մտնելով... 10.05.2024, Sputnik Արմենիա
2024-05-10T09:16+0400
2024-05-10T09:16+0400
2024-05-10T16:22+0400
https://cdn.am.sputniknews.ru/img/07e8/05/0a/75551771_0:3:1036:586_1920x0_80_0_0_b4e05651242961275b0da1e086b4fbf9.jpg
7-8 տարեկան երեխան, առաջին անգամ դպրոց մտնելով, ունենալու է հոգեբանական խնդիրներ. Միհրդատ Մադաթյան
Sputnik Արմենիա
«Մադաթյան» հոգեբանական կենտրոնի ղեկավար, հոգեբան Միհրդատ Մադաթյանի համոզմամբ, իր հասակակիցներից կրթական մակարդակով 1-2 տարի հետ մնացած երեխան, դպրոց մտնելով, միանշանակ ունենալու է կոմունիկացիոն, ինտեգրման և այլ հոգեբանական խնդիրներ։
«Երեխան ուղղակի սովոր չէ դպրոցի կանոնակարգերին, իսկ մնացածը արդեն 1 տարի սովորել են ու արդեն հարմարվել են կարգ ու կանոնին։ Պատկերացրեք` զանգը տալիս է, բոլորը գիտեն, որ դա նշանակում է դասամիջոց է, բոլորի համար դա արդեն դարձել է ռեֆլեկտիվ ֆունկցիա, իսկ նա նոր պիտի դա սովորի։ Դա կարող է բերել որոշակի վարքային խանգարումների ու այլ խնդիրների։ Բայց որ խնդիրներ լինելու են, դա միաշնանակ է»,–Sputnik Արմենիայի եթերում ասել է Մադաթյանը` մեկնաբանելով ԿԳՄՍ նախարարի հրամանագիրը` 7-8 տարեկան երեխաներին 2025-26 ուս տարվանից միանգամից 2-րդ և 3-րդ դասարաններ ընդունելու մասին։
«Մադաթյան» հոգեբանական կենտրոնի ղեկավար, հոգեբան Միհրդատ Մադաթյանի համոզմամբ, իր հասակակիցներից կրթական մակարդակով 1-2 տարի հետ մնացած երեխան, դպրոց մտնելով, միանշանակ ունենալու է կոմունիկացիոն, ինտեգրման և այլ հոգեբանական խնդիրներ։«Երեխան ուղղակի սովոր չէ դպրոցի կանոնակարգերին, իսկ մնացածը արդեն 1 տարի սովորել են ու արդեն հարմարվել են կարգ ու կանոնին։ Պատկերացրեք` զանգը տալիս է, բոլորը գիտեն, որ դա նշանակում է դասամիջոց է, բոլորի համար դա արդեն դարձել է ռեֆլեկտիվ ֆունկցիա, իսկ նա նոր պիտի դա սովորի։ Դա կարող է բերել որոշակի վարքային խանգարումների ու այլ խնդիրների։ Բայց որ խնդիրներ լինելու են, դա միաշնանակ է»,–Sputnik Արմենիայի եթերում ասել է Մադաթյանը` մեկնաբանելով ԿԳՄՍ նախարարի հրամանագիրը` 7-8 տարեկան երեխաներին 2025-26 ուս տարվանից միանգամից 2-րդ և 3-րդ դասարաններ ընդունելու մասին։
Sputnik Արմենիա
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
2024
Sputnik Արմենիա
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
Լուրեր
am_HY
Sputnik Արմենիա
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
https://cdn.am.sputniknews.ru/img/07e8/05/0a/75551771_126:0:910:588_1920x0_80_0_0_9cbcf4ef84a39f1b17a6f5587c0e7ad2.jpgSputnik Արմենիա
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
аудио
«Մադաթյան» հոգեբանական կենտրոնի ղեկավար, հոգեբան Միհրդատ Մադաթյանի համոզմամբ, իր հասակակիցներից կրթական մակարդակով 1-2 տարի հետ մնացած երեխան, դպրոց մտնելով, միանշանակ ունենալու է կոմունիկացիոն, ինտեգրման և այլ հոգեբանական խնդիրներ։
«Երեխան ուղղակի սովոր չէ դպրոցի կանոնակարգերին, իսկ մնացածը արդեն 1 տարի սովորել են ու արդեն հարմարվել են կարգ ու կանոնին։ Պատկերացրեք` զանգը տալիս է, բոլորը գիտեն, որ դա նշանակում է դասամիջոց է, բոլորի համար դա արդեն դարձել է ռեֆլեկտիվ ֆունկցիա, իսկ նա նոր պիտի դա սովորի։ Դա կարող է բերել որոշակի վարքային խանգարումների ու այլ խնդիրների։ Բայց որ խնդիրներ լինելու են, դա միաշնանակ է»,–Sputnik Արմենիայի եթերում ասել է Մադաթյանը` մեկնաբանելով ԿԳՄՍ նախարարի հրամանագիրը` 7-8 տարեկան երեխաներին 2025-26 ուս տարվանից միանգամից 2-րդ և 3-րդ դասարաններ ընդունելու մասին։