00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
9 ր
Ուղիղ եթեր
10:10
50 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
9 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:27
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:42
18 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
45 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Հայաստանում մամուլի հետ կապված խնդիրներն ավելի խորքային են. փորձագետ

© Sputnik / Кирилл Каллиников / Անցնել մեդիապահոցГорода мира. Ереван
Города мира. Ереван - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Մամուլն ազդեցիկ է լինում այն դեպքում, երբ կա քաղաքական ազատ համակարգ

ԵՐԵՎԱՆ, 31 հուլիսի –Sputnik. Հայաստանում մամուլը կարող է ազդեցիկ լինել միայն այն դեպքում, երբ հասարակությունն ազդեցիկ լինի: Թույլ հասարակության դեպքում՝ մամուլը թույլ է լինում: «Sputnik-Արմենիա» ռադիոկայանի հետ զրույցում նման տեսակետ է հայտնել քաղաքական և ընտրական տեխնոլոգիաների փորձագետ Արմեն Բադալյանը՝ խոսելով Խոսքի ազատության պաշտպանության կոմիտեի հրապարակած Հայաստանի վերաբերյալ զեկույցին:

Բանախոսը պնդում է, որ Հայաստանում մամուլի հետ կապված խնդիրն ավելի խորքային է, քան երևում է: «Մամուլի հզորության հիմնական պայմաններից մեկը  ֆինանսավորումն է, ինչը շատ կարևոր է: Մինչդեռ գիտենք, որ Հայաստանի տնտեսական կյանքն այսօր այնպիսին է, որ մամուլի մեծ մասը գտնվում է իշխող քաղաքական ուժի կամ այդ ուժին հարող ուժերի հսկողության տակ»,-ասել է նա:
Արևմտյան մամուլն ունի ֆինանսավորման մի քանի աղբյուրներ:

Բանախոսն ընդգծում է՝  ֆինանսավորվում են և՛ կուսակցությունները, և՛ հասարակական կազմակերպությունները, և՛ կան ֆինանսավորման այլ աղբյուրներ, որոնք լրատվամիջոցներն ավելի անկախ են դարձնում: «Եվ երկրորդը` գովազդի շուկան: Հայաստանում գովազդի շուկան բավական թույլ է, սպառողների գնողունակությունը՝ ցածր, ինչը նույնպես չի նպաստում մամուլի ֆինանսական անկախացմանը: Մամուլն ազդեցիկ է լինում այն դեպքում, երբ կա քաղաքական ազատ համակարգ, երբ մամուլի դերը գնահատվում է այդ համակարգի կողմից»,-ընդգծում է Արմեն Բադալյանը:

Այս համատեքստում քաղտեխնոլոգն ուշադրություն է հրավիրում նաև տպագիր մամուլի տպաքանակին, «որի շատ քիչ լինելը նույնպես վկայում է մամուլի նկատմամբ վերաբերմունքը»: «Մամուլի զարգացումը չպետք է առանձին դիտարկել: Այն կարող է զարգանալ, եթե հասարակությունը զարգանա: Եթե հասարակությունը չի զարգանում, ապա մամուլը մեկ-երկու լրագրողի միջոցով չի կարող զարգանալ»,-նկատում է նա:

Այն հարցադրմանը, թե քաղաքացիական հասարակության ձևավորման փորձերում մամուլը որևէ դերակատարում չունի՞, փորձագետը հավաստիացնում է՝ մամուլն ընդամենը ֆիքսում է առկա իրավիճակը: «Մինչդեռ մամուլը պարտավոր է ցույց տալ ապագան, իսկ դա կախված է լրագրողների մասնագիտական հմտություններից և դրան խանգարող ոչ մի բան չկա: Մամուլի ներկայացուցիչներից շատերը պարզապես չեն ցանկանում աշխատել իրենց գիտելիքների վրա»,- համոզմունք է հայտնել Արմեն Բադալյանը:

Լրահոս
0