00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Սերոբ Խաչատրյան
Հայաստանում կրթության որակն ապահովում են մասնավոր պարապողները. Սերոբ Խաչատրյան
09:24
6 ր
Մերի Տեր-Ստեփանյան
Կապույտ հազի հետևանքով նործինների մահացությունը 92 տոկոս է. Մերի Տեր-Ստեփանյան
09:31
8 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
09:58
0 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
10:47
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Փորձագետ. Մեքենաների մգացված ապակիները նվազեցնում են տեսանելիությունը և վատացնում տեսողությունը

© Sputnik / Асатур Есаянц Улица, машины, автотранспортное движение
Улица, машины, автотранспортное движение - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Հայաստանում վաղուց պետք էր արգելել դիմապակիները մգացնելը, կարծում է փորձագետ Վարո Հակոբյանը

ԵՐԵՎԱՆ, 15 հունվարի- Sputnik. Թաղանթապատ դիմապակիները ոչ միայն կրճատում են վարորդի տեսանելիությունը, այլև բացասական ազդում տեսողության վրա, Sputnik ռադիոյի եթերում ասաց «Ավտովարորդ» ավտոդպրոցի տնօրեն Վարո Հակոբյանը։

Հունվարի 11-ից ուժի մեջ է մտել «Հայաստանի վարչական իրավախախտումների մասին օրենսգրքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքը։ Այդ օրենքի համաձայն` թաղանթապատ ապակիներով մեքենայի վարորդը կտուգանվի 30 հազար դրամով (62 դոլար)։

«Օրենքում այդ փոփոխությունը պետք էր ավելի վաղ կատարել, մգացված կողային ապակիները խանգարում են վարորդներին, հատկապես երեկոյան ժամերին, չեմ ասում դեռ այն մասին, որ դրանք վատացնում են տեսողությունը։ Աչքերը սովորականից շուտ են հոգնում, վարորդը սկսում է վատ տեսնել»,- ասաց Հակոբյանը։

Дорога - Sputnik Արմենիա
Համաներում վարորդների համար. երթևեկության նոր կանոնները
Բացի այդ, նրա խոսքով` կարևոր գործոն է վարորդների միջև տեսողական կապը, որպեսզի, օրինակ, հասկանան` զիջում են արդյոք միմյանց ճանապարհը։

Փորձագետը հիշեցրել է, որ Կալիֆորնիայում արգելել են մգացված դիմապակիները դեռ 1976թ.-ին, ինչը հանգեցրել է ՃՏՊ քանակի զգալի կրճատմանը։

Նա նշեց, որ վարորդի և դիմացի ուղևորի կողքին մգացված կողային ապակիները նույնպես նվազեցնում են տեսանելիությունը։

«Հաճախ ասում են, որ թաղանթապատ ապակին գեղեցիկ է, բայց եթե այդպես է, թող ցուցադրեն իրենց մեքենան ցուցահանդեսում, այլ ոչ թե փողոց դուրս գան»,- ասում է Հակոբյանը։

Նա նշում է, որ որոշ ավտոմեքենաներ հոսքագծից դուրս են գալիս ետևի կողային և ետևի` արդեն մգացված ապակիներով (մինչև 35 տոկոս)։

«Դա արվել է երեխաներին կամ ետևում նստած ուղևորներին արևից պաշտպանելու համար, ինչը նորմալ է։ Միաժամանակ դիմացի կողային ապակիները և դիմապակին մաքուր են մնում»,- ասաց Հակոբյանը։

Նրա խոսքով` Հայաստանում դիմապակին հաճախ մգացնում են, որպեսզի չերևա` վարորդն ամրագոտիով է, թե ոչ։

 

 

Լրահոս
0