00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:40
20 ր
Ուղիղ եթեր
10:01
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
48 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:07
8 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
ՀԱԵ Տավուշի թեմի առաջնորդ Գերաշնորհ Տեր Բագրատ արքեպիսկոպոս Գալստանյան
19:08
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:23
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:36
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
48 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
5 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:05
7 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
6 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Պատմություն երկաթգծերի վրա. Երևանի մետրոն 35 տարեկան է

© Архив мэрии и метрополитена ЕреванаВход в метро, станция "Еритасардакан" (Молодежная)
Вход в метро, станция Еритасардакан (Молодежная) - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Հայաստանի մայրաքաղաքի խորհրդանիշներից մեկը` մետրոպոլիտենը, դարձավ 35 տարեկան

ԵՐԵՎԱՆ, 14 ապրիլի- Sputnik. Երևանի մետրոպոլիտենը հիմնադրվել է 1981թ.-ի մարտի 7-ին, բայց մետրոյի տոնը նշվում է ապրիլին։ 35 տարի առաջ այդ օրը Երևանի մետրոպոլիտենի կայարանը բացեց իր հյուրընկալ դռները։ Մարդկանց բազմությունը շարժվեց դեպի մետրո, մուտքերի մոտ հերթեր գոյացան։

Դրամարկղերում մանրը չէր բավականացնում հինգկոպեկանոցների համար, աշխատակիցները պարբերաբար դատարկում էին դրամարկղերը։

Հենց 1981թ.-ի մարտի 7-ին շահագործման հանձնեցին 5 կայարան` «Բարեկամությունը», «Մարշալ Բաղրամյանը», «Երիտասարդականը», «Հանրապետության հրապարակն» ու «Սասունցի Դավիթը»։ «Շենգավիթ» կայարանը բացվեց ավելի ուշ`1984թ.-ին, 1986թ.-ին` «Գարեգին Նժդեհ հրապարակը», 1989թ.-ին` «Զորավար Անդրանիկը», իսկ 1997թ.-ին` «Չարբախ» կայարանը։

Այսօրվա դրությամբ մետրոպոլիտենում գործում է 10 կայարան, երկաթգծերի երկարությունը կազմում է 12,1 կմ, սպասարկվում է 45 վագոն։

© Архив мэрии и метрополитена Еревана1978 թվական, «Մարշալ Բաղրամյան» կայարանի կառուցումը
1978 թվական, «Մարշալ Բաղրամյան» կայարանի կառուցումը - Sputnik Արմենիա
1/6
1978 թվական, «Մարշալ Բաղրամյան» կայարանի կառուցումը
© Архив мэрии и метрополитена Еревана1979 թվական, թունելի շինարարությունը
1979 թվական, թունելի շինարարությունը - Sputnik Արմենիա
2/6
1979 թվական, թունելի շինարարությունը
© Архив мэрии и метрополитена Еревана1980 թվական
1980 թվական - Sputnik Արմենիա
3/6
1980 թվական
© Архив мэрии и метрополитена Еревана1980 թվականի, Լենինի անվան (Հանրապետության հրապարակ) կայարանի շինարարների խումբը
1980 թվականի, Լենինի անվան  (Հանրապետության հրապարակ) կայարանի շինարարների խումբը - Sputnik Արմենիա
4/6
1980 թվականի, Լենինի անվան (Հանրապետության հրապարակ) կայարանի շինարարների խումբը
© Архив мэрии и метрополитена Еревана1978 թվական, թունելային անցման հանդիսավոր բացման արարողությունը
1978 թվական, թունելային անցման հանդիսավոր բացման արարողությունը - Sputnik Արմենիա
5/6
1978 թվական, թունելային անցման հանդիսավոր բացման արարողությունը
© Архив мэрии и метрополитена Еревана1979 թվական, մետրոյի շինարարությունը
1979 թվական, մետրոյի շինարարությունը - Sputnik Արմենիա
6/6
1979 թվական, մետրոյի շինարարությունը
1/6
1978 թվական, «Մարշալ Բաղրամյան» կայարանի կառուցումը
2/6
1979 թվական, թունելի շինարարությունը
3/6
1980 թվական
4/6
1980 թվականի, Լենինի անվան (Հանրապետության հրապարակ) կայարանի շինարարների խումբը
5/6
1978 թվական, թունելային անցման հանդիսավոր բացման արարողությունը
6/6
1979 թվական, մետրոյի շինարարությունը

Ինչպես հաղորդում է Երևանի քաղաքապետարանի մամուլի ծառայությունը, վերջին տարիներին Երևանի մետրոպոլիտենում ներդրումային նախագծերի շրջանակում զգալի աշխատանքներ են կատարվել գնացքների անխափան շարժումն ապահովելու և, ամենագլխավորը, անվտանգ և հարմարավետ ուղևորափոխադրման համար։

Հետագայում Երևանի մետրոպոլիտենի վերանորոգման և վերակառուցման աշխատանքներ կանցկացվեն, ինչը հնարավորություն կտա առաջիկայում նորացնել կայարանները։

Ժամանակին ստորգետնյա շինարարության ոլորտում հայտնի մասնագետ Լեոնիդ Հարությունովը նշել է. «Մետրոյի հետագա զարգացումը տեղի կունենա հետևյալ սխեմայով։ «Բարեկամություն 2» կայարանից գիծը պետք է շարունակվի երկու ուղղությամբ։ Կենտրոնում` Լենինի պողոտայի և Ամիրյան փողոցի հատվածում պետք է կայարան լինի և Կոմիտասի պողոտայով հասնի մինչև «Լամբադա» կամուրջ»։

Նրա խոսքով` այս ուղղությամբ նախատեսվում է վեց կայարան կառուցել։ Իսկ հեռավոր ապագայում Նորքի բնակելի զանգված տանող ուղղությունն է։ «Բարեկամություն 1»-ից մետրոն կհասնի Աջափնյակ և 15-րդ միկրոշրջան։ Այդ ուղղությամբ հորատման աշխատանքներն արդեն սկսվել են։

 

 

Լրահոս
0