00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:20
46 ր
Ուղիղ եթեր
Մամուլի տեսություն
10:37
17 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
12:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Исторический ликбез
Первая биография Ивана IV. Кто и для кого ее писал?
15:04
24 ր
Исторический ликбез
Тиран или помазанник божий? Кем был Иван Грозный?
15:33
24 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Աջ ղեկով մեքենաները շատանում են. ինչո՞ւ են մարդիկ երթևեկությանը հակառակ գնում

© Sputnik / Asatur YesayantsПробки в Ереване
Пробки в Ереване - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Հայաստանում աջ ղեկով ավտոմեքենաներն արգելելու մասին քննարկումները պարբերաբար ակտիվանում են։ Գաղտնիք չէ, որ Հայաստանում պետականորեն ընդունված է ձախ ղեկով ավտոտրանսպորտի շահագործումը, բայց արդեն մի քանի տարի է` մեծ ինտենսիվությամբ Հայաստան են ներկրվում աջ ղեկով ավտոմեքենաները:

 Ինչո՞ւ են մարդիկ ընտրում աջակողմյան ղեկով ավտոմեքենաները: Ի՞նչ խնդիրներ կարող է առաջացնել աջ ղեկով ավտոմեքենաների շահագործումը, և արդյո՞ք հարմար է մեր երկրում վարել այդպիսի ավտոմեքենա, եթե մեր երթևեկությունը նախատեսված է ձախ ղեկով ավտոմեքենաների համար: Փորձենք հասկանալ:

Drag racing в Ереване в рамках Ереванское лето 2017 - Sputnik Արմենիա
Երևանյան ամառ 2017. «Դրեգ րեյսինգ» սպորտային մեքենաների մրցաշար

Նախ և առաջ, նշենք, որ Հայաստանում միջին աշխատավարձը կազմում է 115 —120 հազար դրամ: Պարզ է, որ մատների վրա կարելի է հաշվել այն մարդկանց, որոնք կարող են ձախ ղեկով թանկարժեք ավտոմեքենաներ գնել: Բոլոր հարցումները ցույց են տալիս, որ այսօր ավտոշուկայում անհամեմատ նվազել է վաճառվող ավտոմեքենաների քանակը` անկախ ղեկի դիրքից, բայց մարդկանց` սեփական ավտոմեքենա ունենալու ցանկությունը չի նվազել:

Ավտոշուկայում մեքենաների վաճառքի ցածր տոկոսը կապված է այն հանգամանքի հետ, որ մարդիկ մեքենաները ներկրում են այլ երկրներից: Եղավ մի պահ, երբ մեքենաները ներկրում էին Եվրոպայից և ԱՄՆ-ից, իսկ հիմա ներկրողների մեծ մասն ավտոմեքենա է ձեռք բերում Ճապոնիայից: Ասել է, թե՝ աջ ղեկով: Համեմատություններ կատարելով մեքենաների վաճառվող ու մաքսազերծման գների հետ՝ պարզ է դառնում, որ Ճապոնիայից ներկրելը ձեռնտու է մի շարք պատճառներով:

Ճապոնիայում մեքենաները շատ լավ են շահագործված և, բացի այդ, նույն մակնիշի ավտոմեքենան ծագող արևի երկրում անհամեմատ էժան է: Հայաստանում էլ մաքսազերծելու համար քաղաքացին ավելի քիչ գումար է տալիս: Այսինքն՝ անվիճելի է դառնում այն փաստը, որ Հայաստանի քաղաքացին աջ ղեկով ավտոմեքենան ձեռք է բերում ոչ թե ինչ–որ կանոն կամ օրենք խախտելու համար, այլ, պարզապես, ավելի էժան լինելու պատճառով:

Հասկանալի է, որ աջ ղեկով ավտոմեքենան աջակողմյան երթևեկության մեջ օգտագործելու համար որոշակի անհարմարություններ կան: Առաջին հերթին դա վերաբերում է վազանցին: Տեսադաշտը փակ լինելու պատճառով հնարամտությունների պետք է դիմել հանդիպակաց ուղղությամբ մեքենան տեսնելու համար: Բայց դրա համար էլ կան տեխնիկական միջոցներ, օրինակ, տեսախցիկ տեղադրելով աջ կողմում ու այն միացնելով մեքենայի սրահում տեղադրված մոնիտորին, կարելի է տեսնել` ճանապարհն ազատ է վազանցի համար, թե ոչ:

Улица, машины, автотранспортное движение - Sputnik Արմենիա
ԱԺ–ն առաջին ընթերցմամբ հավանություն տվեց ԵՏՄ-ից ներկրվող մեքենաներն ԱԱՀ-ից ազատելուն

Շատերն աջ ղեկով ավտոմեքենան գնելուց հետո փոխում են ղեկի դիրքը` մեքենան դարձնելով ձախ ղեկով: Ամեն ինչ արվում է մեքենան ավելի էժան գնով ձեռք բերելու համար:

Վրաստանում նույնպես աջ ղեկով մեքենաների շատացման միտում կա։ Մեր հարևան պետությունը որոշեց դրա դեմ պայքարել հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ կատարելով և թանկացրեց մաքսազերծումը, ինչը նվազեցրեց աջ ղեկով մեքենաների թվաքանակի ավելացման ռիսկերը։

Հայաստանում առայժմ պահանջ է դրվել տաքսիների «ոլորտում». լիցենզիա չի տրվում այն տրանսպորտային միջոցներին, որոնք աջակողմյան վարման ղեկային համակարգ ունեն: Ոլորտը կարգավորող գերատեսչությունն այդ որոշումը հիմնավորում է այսպես` դա բխում է ուղևորի անվտանգության պահանջից:

Թե ինչ կլինի աջ ղեկով մեքենաների ճակատագիրը, առայժմ պարզ չէ։ ՀՀ կապի, տրանսպորտի և ՏՏ նախարարությունն ավտոմեքենաների ոլորտի խնդիրների վերաբերյալ աշխատանքային խումբ է ձևավորել, որն ակտիվ աշխատում է օրենսդրական փաթեթ ներկայացնելու ուղղությամբ։

Լրահոս
0