00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
10:06
12 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Աշխարհի ամենախոշոր ծովային կամուրջը․ Հոնկոնգ-Մակաո

Բաժանորդագրվել
Չինաստանն արդեն վաղուց է ռեկորդակիր դարձել կամուրջների մեծությամբ, բայց այդ հարցում որոշել է հասնել կատարելության՝ ամեն անգամ գերազանցելով սեփական հնարավորությունները։

Հոնկոնգը, Մակաոն ու Չուխայը միմյանց կապող ամենաերկար ծովային կամուրջը շահագործման է հանձնվել 2018 թվականին։

Կառույցի երկարությունը 55 կիլոմետր է, որից 38 կիլոմետրը կամրջի տարբեր հատվածներն են։

Բացի կամուրջներից, կան նաև արհեստական կղզիներ և գրեթե 7 կմ երկարություն ունեցող ստորգետնյա թունել։ Կամրջի ծովային հատվածի ընդհանուր երկարությունը 22,9 կիլոմետր է։ Ավտոմեքենայով երթևեկելու դեպքում այս կամրջով Չուխայից կամ Մակաոյից կարելի է կես ժամում հասնել Հոնկոնգ։

Ինժեներների հաշվարկների համաձայն՝ կամուրջը կծառայի առնվազն 120 տարի։ Կառույցը միավորող քաղաքների ընդհանուր ներդրումը կազմել է մոտ 11 միլիարդ դոլար։

 

© AP Photo / Kin CheungԱշխարհի ամենաերկար ծովային կամուրջը համարվում էր Չինաստանի արևելքում գտնվող Խանչժոուի ծոցով անցնող 36 կիլոմետրանոց մայրուղին։
Աշխարհի ամենաերկար ծովային կամուրջը համարվում էր Չինաստանի արևելքում գտնվող Խանչժոուի ծոցով անցնող 36 կիլոմետրանոց մայրուղին։ - Sputnik Արմենիա
1/7
Աշխարհի ամենաերկար ծովային կամուրջը համարվում էր Չինաստանի արևելքում գտնվող Խանչժոուի ծոցով անցնող 36 կիլոմետրանոց մայրուղին։
© AP Photo / Kin CheungՆերդրումները գրեթե 16 միլիարդ դոլար են կազմել։ Շահագործման հաշվարկված ժամկետը 150 տարի է։ Կամուրջը հատուկ ամրացվելու է ուժեղ քամիներին դիմադրելու համար, քանի որ այդ տարածաշրջանում հաճախ են թայֆուններ ու արևադարձային փոթորիկներ լինում։
Ներդրումները գրեթե 16 միլիարդ դոլար են կազմել։ Շահագործման հաշվարկված ժամկետը 150 տարի է։ Կամուրջը հատուկ ամրացվելու է ուժեղ քամիներին դիմադրելու համար, քանի որ այդ տարածաշրջանում հաճախ են թայֆուններ ու արևադարձային փոթորիկներ լինում։ - Sputnik Արմենիա
2/7
Ներդրումները գրեթե 16 միլիարդ դոլար են կազմել։ Շահագործման հաշվարկված ժամկետը 150 տարի է։ Կամուրջը հատուկ ամրացվելու է ուժեղ քամիներին դիմադրելու համար, քանի որ այդ տարածաշրջանում հաճախ են թայֆուններ ու արևադարձային փոթորիկներ լինում։
© AP Photo / Kin CheungԿառույցը կկարողանա դիմադրել մինչև 200 կմ/ժամ արագություն ունեցող օդի հոսանքներին։
Կառույցը կկարողանա դիմադրել մինչև 200 կմ/ժամ արագություն ունեցող օդի հոսանքներին։ - Sputnik Արմենիա
3/7
Կառույցը կկարողանա դիմադրել մինչև 200 կմ/ժամ արագություն ունեցող օդի հոսանքներին։
© AP Photo / Kin CheungԵրթևեկությունը իրականացվելու է վեց գծով, թույլատրելի առավելագույն արագությունը 100 կմ/ժամ է։
Երթևեկությունը իրականացվելու է վեց գծով, թույլատրելի առավելագույն արագությունը 100 կմ/ժամ է։ - Sputnik Արմենիա
4/7
Երթևեկությունը իրականացվելու է վեց գծով, թույլատրելի առավելագույն արագությունը 100 կմ/ժամ է։
© AP Photo / Kin CheungՓետրվարին պետական հանձնաժողովը թույլ է տվել սկսել փորձարկումները։
Փետրվարին պետական հանձնաժողովը թույլ է տվել սկսել փորձարկումները։ - Sputnik Արմենիա
5/7
Փետրվարին պետական հանձնաժողովը թույլ է տվել սկսել փորձարկումները։
© AP Photo / Kin CheungՆախագծի նպատակն է զգալիորեն արագացնել տրանսպորտային հաղորդակցությունը երկու շրջանների միջև, որոնք տնտեսական կախվածության մեջ են միմյանցից։
Նախագծի նպատակն է զգալիորեն արագացնել տրանսպորտային հաղորդակցությունը երկու շրջանների միջև, որոնք տնտեսական կախվածության մեջ են միմյանցից։ - Sputnik Արմենիա
6/7
Նախագծի նպատակն է զգալիորեն արագացնել տրանսպորտային հաղորդակցությունը երկու շրջանների միջև, որոնք տնտեսական կախվածության մեջ են միմյանցից։
© AP Photo / Kin CheungՀիմնական աշխատանքներն ավարտվել են դեռ 2017 թվականի հուլիսին։ Նախատեսվում էր, որ երթևեկությունը կմեկնարկի մինչև տարեվերջ։ Սակայն մինչև այժմ համաձայնեցվում են Հոնկոնգի ու Մակաոյի սահմանային հսկողության մեխանիզմները, թեև շրջանները ներառված են ՉԺՀ-ի կազմում, բայց հատուկ վարչական միավորներ են համարվում։ Երկրում պատրաստվում են ևս մեկ խոշոր կամուրջ կառուցել՝ Թայվանի կղզուց մինչև ցամաքային Չինաստան։
Հիմնական աշխատանքներն ավարտվել են դեռ 2017 թվականի հուլիսին։  Նախատեսվում էր, որ երթևեկությունը կմեկնարկի մինչև տարեվերջ։ Սակայն մինչև այժմ համաձայնեցվում են Հոնկոնգի ու Մակաոյի սահմանային հսկողության մեխանիզմները, թեև շրջանները ներառված են ՉԺՀ-ի կազմում, բայց հատուկ վարչական միավորներ են համարվում։ - Sputnik Արմենիա
7/7
Հիմնական աշխատանքներն ավարտվել են դեռ 2017 թվականի հուլիսին։ Նախատեսվում էր, որ երթևեկությունը կմեկնարկի մինչև տարեվերջ։ Սակայն մինչև այժմ համաձայնեցվում են Հոնկոնգի ու Մակաոյի սահմանային հսկողության մեխանիզմները, թեև շրջանները ներառված են ՉԺՀ-ի կազմում, բայց հատուկ վարչական միավորներ են համարվում։ Երկրում պատրաստվում են ևս մեկ խոշոր կամուրջ կառուցել՝ Թայվանի կղզուց մինչև ցամաքային Չինաստան։
Լրահոս
0