Ազատ Թովմասյան
«Մեր արտադրանքի նկատմամբ բազմապիսի հետաքրքրություններ կան ֆեյշն ոլորտում։ Լուրջ ատելիեներ և դիզայներներ կան, որ ցանկանում են իրենց արտադրանքը դարձնել «խելացի»` «սմարթ»։ Համագործակցության որոշակի առաջարկներ արդեն ունենք։
«Հայկական խելքով» դրամապանակներն արդեն տարածում ունեն ավելի քան 130 երկրներում, հիմնականում՝ ԱՄՆ-ում ու Արևմտյան Եվրոպայում»,–ասաց Թովմասյանը։
Նա տեղեկացրեց նաև, որ սեպտեմբերին Volterman–ի մասնագետները կմեկնեն Ֆրանսիա` իրենց հմտություններն այնտեղ սովորեցնելու։