00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
09:34
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:41
20 ր
Ուղիղ եթեր
10:01
9 ր
Ուղիղ եթեր
10:10
35 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
9 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:06
7 ր
Աբովյան time
On air
18:20
38 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:21
4 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
0 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
12:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Осторожно, дети!
Запрет энергетиков, бакалавриат и летние каникулы
15:04
24 ր
Осторожно, дети!
Опасные увлечения детей: что делать?
15:33
24 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Իրան–Հայաստան երկաթուղու ներդրողը թաքնվում է իշխանություններից

© Fotolia / Harald BiebelРельсы железной дороги
Рельсы железной дороги - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
2013 թվականին Դուբայում գրանցված «Ռասիա ՖԶԷ» ընկերությունը ցանկություն է հայտնել նոր երկաթգծի համար ներդրողների գրավել, բայց հետո անհետացել է տեսադաշտից։

ԵՐԵՎԱՆ, 19 հուլիսի — Sputnik. Հայաստանի իշխանությունները շարունակում են բանակցել նոր երկաթգծի շուրջ, բայց արդեն «մնացորդային սկզբունքով»։

Հայաստանի տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Աշոտ Հակոբյանը Sputnik Արմենիայի թղթակցի հետ զրույցում հայտնեց, որ Իրան —Հայաստան երկաթգծի նախագիծը հիշատակվում է բանակցություններում, բայց գործը կոնկրետության չի հասնում։

ЗАО Южно-кавказская железная дорога сдала в эксплуатацию электропоезд - Sputnik Արմենիա
Հայաստան–Իրան երկաթուղու կառուցումը հնարավոր է, մնում է գումար գտնել

«Մենք բարձրացնում ենք այդ հարցը, քանի որ չենք ուզում հանել օրակարգից, բայց առաջընթաց առայժմ չկա ու առաջիկայում դժվար էլ լինի», — ասաց նախարարը։

Դեռ 2013 թվականին Հայաստանի տրանսպորտի նախարարությունը երկաթգծի ներդրումների վերաբերյալ հուշագիր էր ստորագրել Դուբայում գրանցված «Ռասիա ՖԶԷ» ներդրումային ընկերության հետ։

Դրանից հետո ընկերությունը ոչ մի անգամ չի ներկայացել հանրությանը։ Նախկին նախարար Վահան Մարտիրոսյանն ասում էր` նախարարությունը պնդում է, որ հանդիպում լինի ու ապագա աշխատանքը քննարկվի, բայց ընկերությունը խուսափում է հանդիպումից։

Այդ ժամանակից ի վեր հանդիպում չի եղել։ Նոր նախարարն ասում է, որ նույնիսկ նամակագրություն չի եղել։

Հիշեցնենք` այն ժամանակ` 2013 թվականին, նախագծի արժեքը 3,2 միլիոն դոլար էր գնահատվում։ Ճանապարհը պետք է անցնի իրանական սահմանից դեպի Սևան լիճ, իսկ հետո միանա գործող ճանապարհներին։

Լրահոս
0