Որևէ բան գաղտնի չի քննարկվել. նախարարությունը հերքում է «Ղեկը աջ»-ի հայտարարությունը

© Sputnik / Sargis SargsyanПраворульные машины в транзитной зоне на армяно-грузинской границе
Праворульные машины в транзитной зоне на армяно-грузинской границе - Sputnik Արմենիա
Աջ ղեկով մեքենաների խնդիրը շարունակում է ակտուալ մնալ. ներկրողները «բիզնեսը» շարունակելու հույսը չեն կորցնում:

ԵՐԵՎԱՆ, 22 նոյեմբերի — Sputnik. Տրանսպորտի, կապի և ՏՏ նախարարությունը հերքում է «Ղեկը աջ» նախաձեռնության`աջ ղեկով ավտոմեքենաների ներկրման արգելքը հանելու մասին հայտարարությունը։

Импортеры праворульных машин перед зданием Минтранса Армении (26 октября 2018). Еревaн - Sputnik Արմենիա
Աջ ղեկով մեքենաներ ներկրողների «չափազանց գայթակղիչ» առաջարկը հավանության կարժանանա՞

Ավելի վաղ «Ղեկը աջ» նախաձեռնությունը Facebook–ի իր պաշտոնական էջում հետևյալ տեղեկությունն էր տարածել.
«ՀՀ կառավարության այսօրվա օրակարգ է մտել «Ղեկը աջ» նախաձեռնության կողմից մերժված այն ծրագիրը ըստ որի աջ ղեկով մեքենաները ներմուծվելու են ՀՀ տարածք վերասարքավորելու պայմանով։ Կառավարությունը շարունակում է անտեսել այդ մեքենաների սեփականատերի կարծիքը։ Ուշագրավ է այն փաստը, որ «Ղեկը աջ» նախաձեռնության անդամները երեկ ամբողջ օրն անց են կացրել կառավարության շենքի մոտ և փորձել են կապ հաստատել Վարագ Սիսեռյանի հետ, քանի որ վերջին հանդիպումն ու քննարկումը եղել է նրա հետ, և առաջարկներ է ներկայացվել նրան։ Վերջինս կառավարության շենքից դուրս գալուց հանդիպել է նախաձեռնության անդամներին և հորդորել սպասել իրեն, որպեսզի վերադառնալուց հետո ծանոթացնի նոր առաջարկությունների հետ։ Մի քանի ժամ սպասելուց հետո նախաձեռնության անդամները փորձել են կապ հաստատել Վարագ Սիսեռյանի հետ, սակայն չի հաջողվել վերջինս չի պատասխանել հեռախոսազանգերին և հանդիպումն այդպես էլ տեղի չի ունեցել։ Նախաձեռնության անդամները փորձել են կառավարության էլ. կայքում ստուգել արդյո՞ք այսօրվա կանոնակարգում առկա է այդ նախագիծը, թե ոչ։ Պարզվել է, որ ըստ կայքի նման ծրագիր կառավարության օրակարգում չկա։

Եվ ահա այսօր կառավարության նիստից հաշված րոպեներ առաջ ծրագիրը ներառվում է կառավարության օրակարգում և տեղադրվում կառավարության էլ. կայքում.... Այս ամենը մենք որակում ենք որպես արհամարհանք սեփական ժողովրդի հանդեպ։ Ժողովուրդ, որ համբերատար սպասել է և տարել բազմաթիվ անհարմարություններ և դժվարություններ։ Նման վերաբերմունք մենք չէինք սպասում...»

«Հայաստանի կառավարության նիստին աջ ղեկով ավտոմեքենաների հարցը չի քննարկվել», – Sputnik Արմենիայի թղթակցի հետ զրույցում ասաց Տրանսպորտի, կապի և ՏՏ փոխնախարարի պաշտոնակատար Արմեն Փամբուխչյանը։

Նա պարզաբանեց, թե ինչի հետ կարող էր կապված լինել այդ թյուրիմացությունը։ Սկզբում հայտարարել էին, որ աջ ղեկով ավտոմեքենաների հետ կապված առաջարկությունը կներառվի կառավարության առաջիկա նիստի օրակարգում` ուսումնասիրության համար։

Импортеры праворульных машин перед зданием Минтранса Армении (26 октября 2018). Еревaн - Sputnik Արմենիա
Հետաքրքիր առաջարկ. ի՞նչ պայմանավորվեցին աջ ղեկով մեքենաներ ներկրողներն ու նախարարությունը

«Առաջիկա նիստն այսօր էր, սակայն հարցն օրակարգում այդպես էլ չընդգրկվեց։ Նրանց հայտարարության մեջ նշված է, որ մենք գաղտնի ենք անցկացրել ու քննարկել հարցը։ Հերքում եմ և ընդգծում, որ որևէ բան գաղտնի մտադիր չենք ընդունել», – ասաց Փամբուխչյանը։

Նա նաև չբացառեց, որ նախաձեռնության առաջարկում փոփոխություններ կարվեն, կապված Հայաստանում ղեկը փոխելու ժամկետների հետ։ Հնարավոր է, որ իշխանությունները թույլ տան փոխել ոչ միայն այն ավտոմեքենաների ղեկերը, որոնք գնվել են մինչ օրս, այլև հետագայում նրանց, որոնք դեռ կներկրվեն։

Հիշեցնենք, որ Տրանսպորտի նախարարությունում վերջին հանդիպումը այս թեմայի շուրջ ներկրողների հետ կայացել է հոկտեմբերի 30-ին։ Դրանից հետո նոյեմբերի 7-ին ՏԿՏՏ նախարարությունը հավանության էր արժանացրել ներկրողների առաջարկությունները, սակայն վերջին որոշումը պետք է ընդունի կառավարությունը։
Հիշեցնենք, որ աջ ղեկով ավտոմեքենաների ներկրման արգելքը Հայաստանում ուժի մեջ է մտել ապրիլի 1-ից։

Ներկրողները պահանջում են հանել այդ արգելքը, քանի որ նրանք կորուստներ են կրում։ Հայ–վրացական սահմանի տարանցման գոտում շուրջ 200 մեքենա է կուտակվել, ևս 2500 ավտոմեքենա գտնվում են Վրաստանի տարբեր քաղաքներում, սպասելով Հայաստան տեղափոխմանը։

Նշենք, որ աջ ղեկով ավտոմեքենաները Հայաստան հիմնականում ներկրվում են Ճապոնիայից։ Հայաստան բերվող այդ ավտոմեքենաների մեծ մասը C, E, A դասի Mercedes-ներ են կամ BMW, Nissan Teana, Mitsubishi Pajero Io, Subaru Forester մակնիշի ավտոմեքենաներ։

Լրահոս
0
Սկզբում նորերըՍկզբում հները
loader
ԵԹԵՐՈւՄ Է
Заголовок открываемого материала