00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:23
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:28
31 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
10:07
51 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
Աբովյան time
ԵԱՏՄ-ից դուրս գալը ՀՀ-ի համար տնտեսական ինքնասպանություն կլինի․ պոդկաստի հյուրը տնտեսագետ Թաթուլ Մանասերյանն է
18:15
43 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:18
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Մամուլի տեսություն
10:44
17 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Մարտիրոսյան. «Քարոզարշավի ընթացքում սոցցանցերը լրջորեն օգտագործվեցին»

© Sputnik / Aram NersesyanСамвел Мартиросян
Самвел Мартиросян - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Տեղեկատվական անվտանգության հարցերի փորձագետ Սամվել Մարտիրոսյանը Sputnik Արմենիայի եթերում պարզաբանում է, թե Ազգային ժողովի քարոզարշավի ընթացքում ինչու և ինչպես են քաղաքական ուժերն օգտագործել սոցիալական ցանցերը։
Սամվել Մարտիրոսյան

Մարտիրոսյանի խոսքով` քարոզարշավի ընթացքում սոցիալական ցանցերը շատ լրջորեն օգտագործվել են երկու պարզ պատճառով։ Առաջինը` հեղափոխություն ինքը սկսեց թելադրել սոցցանցային շփումը ընտրողի հետ, երկրորդ` քարոզարշավը շատ կարճ էր, այսինքն փաստացի ռեալ աշխարհում բարդ էր քաղաքական ուժերի համար (համախոսհների թվի առումով)։

«Ցանցերը տալիս են ամենահեշտ և ամենաէժան հնարավորությունները, որովհետև նույն ֆեյսբուքյան գովազդն անհամեմատ էժան է, քան արտաքին գովազդը կամ հեռուստագովազդը, և ավելի թիրախավորված։ Դու կարող ես շատ նեղ հանրային թիրախային խումբ ընտրել»,– ասաց փորձագետը։

Նրա խոսքով` կային թիմեր, որոնք այդ նպատակով մասնագետներ էին հրավիրել, կային թեկնածուներ, որոնք քարոզարշավը ոչ պրոֆեսիոնալ էին անում սոցցանցերում։

Լրահոս
0