00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Վարորդ-մեքենա-ճանապարհ խնդիրների շղթան թույլ կտա՞, որ 10 կմ/ժամը նվազեցնի մահվան դեպքերը

© Sputnik / StringerДорожно-транспортное происшествие на проспекте Мясникяна (11 апреля 2019). Еревaн
Дорожно-транспортное происшествие на проспекте Мясникяна (11 апреля 2019). Еревaн - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Քաղաքապետ Հայկ Մարությանի առաջարկը մասնագիտական շրջանակներում ողջունում են, բայց և հիշեցնում. Հայաստանը 3 խնդիր ունի` վարորդները, մեքենաներն ու ճանապարհները։

ԵՐԵՎԱՆ, 27 հունիսի — Sputnik. Երևանի փողոցներում թույլատրված հիմնականում առավելագույն 60 կմ/ժամ արագությունը 10 կմ/ժամ–ով նվազեցնելու պարագայում հնարավոր կլինի 40 տոկոսով նվազեցնել ՃՏՊ–ների դեպքում ծանր վնասվածքների ու մահերի վիճակագրությունը։ Այս մասին Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում հայտնեց «Ճանապարհային անվտանգության ազգային խորհուրդ» ՀԿ ղեկավար Պողոս Շահինյանը` մեկնաբանելով մայրաքաղաքի իշխանությունների` երթևեկության անվտանգությանն ուղղված ծրագրերը։

«Պետք է հաշվի առնել, որ գոյություն ունի արգելակման ճանապարհ։ Երբ մարդն արգելակում է, մեքենան անմիջապես կանգ չի առնում։ Եվ 60 կմ/ժամ արագության դեպքում` կախված եղանակային պայմաններից, մեքենան կարող է մինչև 3 մետր առաջ գնալ։ Ավելի դանդաղ վարելու դեպքում այդ 3 մետրը դառնում է 1-1.5 մետր։ Վթարի հավանականությունն էլ նվազում է»,– ասաց նա։

Погос Шаинян - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ
Շահինյան. «Առավելագույն արագության նվազեցումը միանշանակ արդյունք կտա»

Պողոս Շահինյանը նաև նշեց, որ եթե դրան զուգահեռ ավտոմեքենայի վարորդներն ու բոլոր ուղևորներն էլ ամրակապված լինեն, վթարի հետևանքով ծանր վնասվածքներն ու մահվան դեպքերն ընդհանրապես կբացառվեն։

Բայցևայնպես, ճանապարհային անվտանգությունը Շահինյանի խոսքով, միայն ավտոմեքենան կամ վարորդը չեն, այլ ավտոմեքենայի տեխնիկական վիճակը, վարորդի հմտություններն ու ճանապարհի որակը միասին։

«Հիմա էլ առավելագույն արագությունը 60 կմ/ժամ է, բայց մարդիկ երթևեկում են 70, 80 կմ/ժամ և ավելի արագությամբ։ Այդ մասին է վկայում խախտումների պաշտոնական քանակը։ Բայց եթե ճանապարհը լինի ճիշտ կահավորված, ինժեներական լուծումներով, սահմանված արագությունը վարորդը ֆիզիկապես չի կարող գերազանցել»,– ասաց Շահինյանը։

Միաժամանակ, երթևեկության անվտանգության մասին խոսելիս, ՀԿ նախագահը խորհուրդ է տալիս չմոռանալ նաև կարգազանց հետիոտնի առկայությունը երևանյան ավտոճանապարհներին։

Дорожно-ремонтные работы - Sputnik Արմենիա
Ալո՜, Գծանշում, ինչո՞ւ գիծ չես հուշում, այդքան արագ մաշվում, վարորդին ես «քաշում»…

«Հետիոտնն այսօր անցնում է ցանկացած վայրով։ Անգամ եթե վարորդը երթևեկում է 50 կամ 40  կմ/ժամ արագությամբ, երեկոյան, մուգ շորերով կամ անձրևի դեպքում հետիոտնը ուղղակի անտեսանելի է։ Այս դեպքում միայն ցածր արագության դեպքում ռիսկը փոքր–ինչ կնվազի»,– նշեց Պողոս Շահինյանը։

Վերադառնալով Երևանի իշխանությունների առաջարկին ՀԿ նախագահը նշեց, որ ողջունում է նման մոտեցումը, հատկապես հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ Երևանի փողոցներում առկա են բոլոր երեք խնդիրները միաժամանակ` անսարք ավտոմեքենաներ, ոչ հմուտ ու անկարգապահ վարորդներ ու ոչ բարվոք ավտոճանապարհներ։

Հիշեցնենք, մայրաքաղաքում երթևեկության անվտանգության մակարդակը բարձրացնելու համար Երևանի ավագանու հունիսի 26-ի նիստում քաղաքապետ Հայկ Մարությանը հայտարարեց, որ անհրաժեշտ է նվազեցնել մայրաքաղաքի ավտոճանապարհներին առավելագույն թույլատրված արագությունը։ Առաջարկ եղավ նաև Երևանում առավելագույն արագությունը սահմանել 50 կիլոմետր-ժամ՝ ներկա պահին գործող 60-ի փոխարեն։

Երևանի երթևեկության անվտանգությունն ավելացնելու նպատակով համալիր լուծումների թվում քաղաքապետը նշել էր նաև հետիոտնային անցումների լուսավորման, կարգավորվող անցումների կահավորման, վերգետնյա և ստորգետնյա անցումների ավելացման, երթևեկության կանոնների պահպանման նկատմամբ հսկողության խստացման անհրաժեշտության մասին։

Նշենք, որ պաշտոնական տվյալներով այս տարվա միայն հունվար-ապրիլ ամիսներին Հայաստանում ՃՏՊ-ների զոհ է դարձել 67 մարդ:

Լրահոս
0