00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:25
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
31 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
10:05
36 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Տեր Բագրատ արքեպիսկոպոս Գալստանյան
13:07
0 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Տեր Բագրատ արքեպիսկոպոս Գալստանյան
17:08
0 ր
Տեր Բագրատ արքեպիսկոպոս Գալստանյան
17:12
2 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
9 ր
Ուղիղ եթեր
10:10
50 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
9 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Եփրեմյան. «Ազգային փոխադրող կոչվելու համար ավիաընկերությունը պետք է բավարարի չորս պահանջի»

© Sputnik / Asatur YesayantsАрташес Епремян
Арташес Епремян - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
«Հայկական ավիաուղիների» արհմիության վերջին նախագահ, արհեստավարժ օդաչու Արտաշես Եփրեմյանը Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում անդրադարձել է ազգային փոխադրող ավիաընկերություն ունենալու խնդրին և նշել այն պահանջները, որոնք պարտադիր են այդ գործընթացի համար:

 

Արտաշես Եփրեմյան. «Ազգային փոխադրող կոչվելու համար ավիաընկերությունը պետք է բավարարի չորս պահանջ»

Եթե «ազգային» տերմինի փոխարեն լինի «հայկական» տարբերակը, դրանից գործն էապես չի տուժի: Նա փորձել է սահմանումը փոխանցել ԱԺ-ին, որպեսզի ամրագրվի օրենքով և շահարկման առիթ չդառնա: Այս մասին Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում ասաց «Հայկական ավիաուղիների» արհմիության վերջին նախագահ, արհեստավարժ օդաչու Արտաշես Եփրեմյանը։

Аэропорт Звартноц - Sputnik Արմենիա
Ազգային ավիափոխադրողի հարցը. Մոսկվան ի՞նչ կարող է առաջարկել Երևանին

«Նախ ազգային փոխադրող կոչվելու համար ավիաընկերությունը պետք է գրանցված լինի ՀՀ-ում, երկրորդ՝ նրա բաժնետիրական փաթեթի 50+1 տոկոսի տերը պետք է նույնպես լինի ՀՀ-ում, երրորդ պահանջն այն է, որ տվյալ ավիաընկերության աշխատակիցների 85-90 տոկոսը պետք է լինեն Հայաստանի քաղաքացիներ, և չորրորդ պահանջն այն է, որ պետությունը պետք է ունենա ազգային փոխադրողի կարգավիճակին համապատասխանող ավիաընկերության որոշակի բաժնեմաս, առնվազն՝ 25+1 չափաբաժնով, որպեսզի ունենա ձայնի իրավունք»,-նշեց Եփրեմյանը:

Տարեվերջին ռուսական ավիաընկերությունները կարող են 10 տոկոսով թանկացնել տոմսերը

Ըստ այդմ` պետք է ընդունվի համապատասխան օրենք, որպեսզի ամեն ոք չգա ու իրեն չհայտարարի ազգային փոխադրող, ինչպես ժամանակին արեց Միխայիլ Բաղդասարովը: Եփրեմյանի համոզմամբ՝ «Արմավիան» ազգային փոխադրող չի եղել, հետևաբար պետք չէ թյուր ինֆորմացիա տարածել: Միակ ազգային փոխադրողը «Հայկական ավիաուղիներն» էր, որը պետական բաժնետիրական ընկերություն էր, մնացածները պարզապես փոխադրող են: 

Հայրենիքի «քաղցր օդի» դառը հեգնանքը. ինչու է թանկացել Երևան–Մոսկվա ավիատոմսերի գինը

Արտաշես Եփրեմյանի համոզմամբ՝ պետությունը պետք է ազգային փոխադրողին հատկացնի որոշակի արտոնություններ, վերահսկի նրա գործունեությունը, զերծ պահի միտումնավոր սնանկացումից, իսկ ստացված շահույթից համապատասխան մասը պետք է գնա պետական բյուջե:  

Լրահոս
0