00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:31
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:38
22 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:05
36 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
8 ր
Աբովյան time
Հույսներդ կտրեք. ոսկեպարցին չի հանձնվելու. «Աբովյան Time»–ի հյուրը Սուրեն Պետրոսյանն է
18:16
42 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:16
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
10:47
5 ր
Ուղիղ եթեր
Մամուլի տեսություն
10:49
17 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Տիգրանյան. «Գազի վիճահարույց հարցում կարևորը կիլոմետր-դրամ հարաբերությունն է»

© Sputnik / Andranik GhazaryanМкртич Тигранян
Мкртич Тигранян - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
«Էքսպերտ թեչ» գազաբալոնային սարքավորման փորձարկման, տեղակայման և սերտիֆիկացման ընկերության տնօրեն Մկրտիչ Տիգրանյանը Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում անդրադարձել է գազալցակայաններում սահմանված գնի դիմաց լիցքավորվող գազի չափաքանակի վերաբերյալ առաջացած բողոքներին:
Տիգրանյան. «Գազի վիճահարույց հարցում կարևորը կիլոմետր-դրամ հարաբերությունն է»

Հայաստանում վարորդների գերակշիռ մասը վերջին օրերին իրենց մեքենաները բնական սեղմված գազով լիցքավորելիս պարզել են, որ սովորականից ավելի են վճարում: Դժգոհող վարորդների համոզմամբ՝ ոչ թե սեղմված գազի գինն է բարձրացել, այլ գազալցակայաններն են սկսել խորամանկել. քիչ լցնում են, շատ գումար պահանջում:

Газовая плита - Sputnik Արմենիա
Հայաստանում գազի սակագինը մինչև ապրիլի 1-ը չի բարձրանա. ՀՀ փոխվարչապետ

«Բանն այն է, որ եղանակային ցուրտ պայմաններում նույն բալոնի մեջ ավելի շատ ծավալի գազ է տեղավորվում: Ասում են, որ նույն բալոնն էր, առաջ վճարում էին 3500 դրամ, այժմ վճարում են 3800 դրամ: Խնդիրն այն է, թե որքան վճարվեց գազի դիմաց, և վարորդը քանի կիլոմետր քշեց մեքենան գազի այդ չափաքանակով»,- նշում է Տիգրանյանը:

Տիգրանյանի կարծիքով՝ ցանկացած գազալցակայան ինքն է որոշում, թե ինչ գնով պետք է վաճառի գազը, քանի որ բոլորն առանձին վերցրած տնտեսվարող սուբյեկտներ են, բայց երբ ասվում է, թե մեկ կիլոգրամի համար սահմանված գինը նույնն է եղել, իսկ չափաքանակը տարբեր,այդպես չէ:

Փորձագետի փոխանցմամբ՝ հարցն ավելին վճարելը չէ, և մարդկանց չեն կարողանում հասկացնել, որ կարևոր ցուցանիշը կիլոմետր-դրամ հարաբերությունն է:

Վարորդների 90 տոկոսի մենթալիտետի վերաբերյալ Տիգրանյանը հետաքրքիր դիտարկում արեց՝ նշելով, որ եթե վաղը հայտարարվի, որ մի գազալցակայանում գազն անվճար է, գնալու են ու նորից ասեն, որ բալոնն ամբողջությամբ չեն լցրել:   

Վարորդները 2020թ–ի հունվարի 1-ից կսկսեն տուգանվել բալային նոր համակարգով

Լրահոս
0