Հայաստանում վարորդներին ոչ թե կհորդորեն, այլ կստիպեն 4 ամիս երթևեկել ձմեռային անվադողերով

© Sputnik / Asatur YesayantsВнедорожник на дороге
Внедорожник на дороге - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվեք
«Բարգավաճ Հայաստանի» պատգամավորն առաջարկում է պարտավորեցնել վարորդներին դեկտեմբերի 1–ից մարտի 31–ը ձմեռային անվադողեր օգտագործել։ Նա վստահ է, որ դա կնվազեցնի վթարների թիվը ձմեռվա ընթացքում։

ԵՐԵՎԱՆ, 5 փետրվարի — Sputnik. Պաշտպանության և անվտանգության հարցերի մշտական հանձնաժողովն այսօր քննարկում է «Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման մասին» օրենքն ու կից նորմատիվ ակտերը, որոնք առաջարկել է ԱԺ «Բարգավաճ Հայաստան» խմբակցության անդամ Արթուր Դալլաքյանը։

Պատգամավորն առաջարկում է վարորդներին պարտավորեցնել դեկտեմբերի 1–ից մարտի 31–ը ամառային անվադողները փոխարինել ձմեռայիններով։ Պահանջը չկատարելու դեպքում նա առաջարկում է վարորդներին տուգանել 20 հազար դրամով։

Ընդ որում, առաջարկվում է տաքսու վարորդների նկատմամբ է՛լ ավելի խիստ պատժամիջոցներ սահմանել։ Նրանք օրենքը խախտելու դեպքում սպիտված կլինեն 25 հազար դրամ վճարել։

Уборка снега на шоссе Давташен-Аштарак (14 января 2019). Еревaн - Sputnik Արմենիա
Վարորդներին խորհուրդ է տրվում երթևեկել բացառապես ձմեռային անվադողերով. կան փակ ճանապարհներ

138 վարորդ 1 տարի ժամկետով զրկվել են տրանսպորտային միջոցներ վարելու իրավունքից. տեսանյութ

Նույն փոփոխությունների համաձայն` առաջարկվում է ձմռանն առանց մոտակա լույսերը միացնելու երթևեկելու համար սահմանել 5000 դրամ տուգանք։

Կառավարությունն էլ է նման օրինագիծ առաջարկել։ Սակայն ի տարբերություն պատգամավորի նախաձեռնության` կառավարության փաստաթղթում մոտակա լույսերի մասին կետ չկա։

Դալլաքյանն ասաց, որ տարիներ շարունակ կառավարությունն ու տեղական ինքնակառավարման մարմինները կոչ էին անում քաղաքացիներին անվտանգության նկատառումներից ելնելով` ձմեռվա ամիսներին ձմեռային անվադողեր օգտագործել, սակայն այդ կոչերը հասցեատիրոջը չէին հասնում։ Հետևաբար, այժմ պետք է ավելի խիստ միջոցների դիմել։

Անվտանգ երթևեկության կարևոր բաղադրիչ է նաև մոտակա լույսերի օգտագործումը։ Դալլաքայնի խոսքով` այլ երկրների վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ միացրած մոտակա լույսերը թույլ են տալիս 15-17%–ով կրճատել ՃՏՊ–ների թիվը։

Автотрасса Север-юг - Sputnik Արմենիա
Խորհուրդ վարորդներին. ձմեռային անվադողերը դեռ վաղ է փոխել

Զգուշացիր ավտոմեքենայից. որ խախտման դեպքում որքան միավոր կկորցնեն վարորդները. տեսանյութ

«Ավելին, շատ երկրներում մոտակա լույսերն ամբողջ տարի միացված են, իսկ մենք միայն չորս ամիս ենք առաջարկում»,–ասաց նա։

Իշխող «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Քրիստինե Պողոսյանը հակաճառեց Դալլաքյանին։ Նրա խոսքով` օրենքը կարող է լրացուցիչ ֆինանսական բեռ դառնալ վարորդների համար, առանց այդ էլ յուրաքանչյուր գիտակից վարորդ ձմռանը փոխում է անվադողերը։ Ինքը` Պողոսյանը, տարվա ցանկացած եղանակի ձմեռային անվադողերով է երթևեկում ու վստահ է, որ այդպես ավելի անվտանգ է։

Պողոսյանի փաստարկները համոզիչ չէին օրինագծի հեղինակի համար։ Դալլաքյանի խոսքով` յուրաքանչյուր վարորդ պետք է հասկանա, որ օրենքն ընդունվում է ոչ թե իր, այլ իր կողքի մեքենայի վարորդի համար։ Այլ կերպ ասած, եթե Х վարորդը ձմռանն անպայման փոխում է անվադողերը, ապա չի կարելի վստահ լինել, որ մնացածն էլ են այդպես անում։ Հետևաբար, վթարների վտանգը պահպանվում է։

Օրինագծի հարակից զեկուցող, իշխող խմբակցության ներկայացուցիչ ու Ճանապարհային ոստիկանության պետի նախկին տեղակալ Արմեն Խաչատրյանն իր հերթին առաջարկեց հրաժարվել մոտակա լույսերի մասին կետից։ Մյուս կետերում նա սատարեց Դալլաքյանի առաջարկությանն ու կոչ արեց հանձնաժողովին նախագծի օգտին քվեարկել։

«Չկա վարորդ՝ չկա պրոբլեմ». Նաիրա Զոհրաբյանը բալային համակարգը ծուղակ է համարում

Լրահոս
0
Սկզբում նորերըՍկզբում հները
loader
ԵԹԵՐՈւՄ Է
Заголовок открываемого материала