00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:24
5 ր
Ուղիղ եթեր
12:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Նիկոլ Փաշինյան
Առաջին անգամ Հայաստանը և Ադրբեջանը սեղանի շուրջ հարց են լուծել․ Նիկոլ Փաշինյան
13:06
36 ր
Ուղիղ եթեր
14:01
6 ր
Исторический ликбез
Первая биография Ивана IV. Кто и для кого ее писал?
15:04
24 ր
Исторический ликбез
Тиран или помазанник божий? Кем был Иван Грозный?
15:33
24 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Բենզինի գնի նվազումը չի օգնի Հայաստանի տնտեսությանը. ինչո՞ւ

Բաժանորդագրվել
Էներգետիկ անվտանգության ինստիտուտի տնօրեն Վահե Դավթյանը Sputnik Արմենիայի եթերում անդրադարձել է բենզինի գնի անկման խնդրին և դրանով պայմանավորված տնտեսական իրողություններին։
Դավթյան. «Նավաթամթերքի հայաստանյան շուկայում իրականում գործ ունենք մենաշնորհի հետ»

Էներգետիկ անվտանգության ինստիտուտի տնօրեն Վահե Դավթյանը կարծում է, որ բենզինի գնի անկումը չի կարող շարունակական լինել, որովհետև որքանով էլ համաշխարհային  շուկայում նավթի գինն ընկնի, միևնույն է, պետք է հաշվի առնել, որ բենզինի մեկ լիտրի ապրանքային վերջնական արժեքի մեջ նավթի տեսակարար կշիռը կազմում է առավելագույնը 10-12 տոկոս։ Ըստ այդմ` այսօրվա մեկ լիտրի դիմաց մոտ 350 դրամը խոշոր հաշվով այն մինիմալն է, որը կարող ենք ներկա պահին ակնկալել։

Нефтяной станок-качалка в Северском районе Краснодарского края - Sputnik Արմենիա
Նավթային պատերազմ. Վաշինգտոնը խախտել է գլխավոր արգելքը

«Մյուս կողմից պետք է հաշվի առնել նաև այն հանգամանքը, որ Հայաստանում բենզինի գները կորելացվում են ռուսաստանյան շուկայում առկա բենզինի գների հետ, իսկ այնտեղ որևէ էական նվազում տեղի չի ունենում։ Մենք նույնիսկ պետք է հաշվի առնենք այն, որ վերջին օրերին Ռուսաստանում արձանագրվեց բենզինի գնի աճ և այսօր արդեն գլխավոր դատախազությունը սկսել է լրջորեն զբաղվել այդ հարցով, որովհետև առկա են հակամրցակցային օրենսդրական խախտումներ»,– Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում ասաց նա։  

Դավթյանի դիտարկմամբ` քանի որ Հայաստանը 2013թ–ին ՌԴ–ի հետ կնքված պայմանագրի համաձայն պարտավորվել է բենզին ներկրել առավելապես ռուսական պետական «Ռոսնեֆտ» ընկերությունից, հետևաբար ռուսաստանյան շուկայում ձևավորված կոնյուկտուրան չի կարող չանդրադառնալ նաև հայաստանյան շուկայի վրա։   

«Բենզինի գնի անկումն իրականում այնքան էլ վնաս չէ տնտեսվարող սուբյեկներին, որովհետև երբ դիտարկում ենք մասնավորապես ՀՀ նավթամթերքի շուկան, ապա այդտեղ գործ ունենք իրականում մենաշնորհի հետ։ Ճիշտ է, առկա են մի քանի խոշոր ընկերություններ, որոնք ռուսական բենզին ներկրողներ են, սակայն ունենք մի իրավիճակ, որը կարելի է բնութագրել որպես կարտելային համաձայնություն։ Այդ խոշոր թրեյդինգային ընկերությունները նշված համաձայնության շրջանակներում կարգավորում են իրենց բոլոր կորուստներն ու եկամուտներն ու ստեղծում իրենց համար բարենպաստ իրավիճակ»,– նշեց Էներգետիկ անվտանգության ինստիտուտի տնօրենը։

Նավթն իր հետևից ռուսական գազի գները ներքև չի տանի. ահա թե ինչու

Նրա խոսքով` սպառողի համար առկա է միանգամայն դրական միտում, բայց ավելի լայն, մակրոտնտեսական տեսանկյունից ակնհայտ է, որ ներկայիս գնանկումը կունենար շատ դրական ու արդյունավետ հետևանքներ հիմնականում այն ժամանակ, եթե տնտեսությունը գտնվեր իր զարգացման ակտիվ ֆազայի և կայուն աճի շրջանակում։ Մինդեռ այսօր, ըստ Դավթյանի, տեսանելի է մի իրավիճակ, երբ տուրիզմն ամբողջությամբ սառեցված է, էապես նվազել են տրանսպորտային փոխադրումները, ընկել են արդյունաբերական տեմպերը։

Լրահոս
0