00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

«Չկան փաստաթղթերը, որոնք հիմա մեզնից պահանջում են»․ Տաթևիկ Ռևազյան

© Sputnik / Aram NersesyanГлава Комитета гражданской авиации Татевик Ревазян
Глава Комитета гражданской авиации Татевик Ревазян - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Տաթևիկ Ռևազյանը վստահ է, որ ստեղծված իրավիճակը կազդի ՔԱԿ-ի հեղինակության վրա, բայց լուրջ ազդեցություն չի ունենա, քանի որ Հայաստանում գրանցված ավիաընկերությունները բավականին քիչ քանակով չվերթեր են իրականացնում դեպի Եվրոպա։

ԵՐԵՎԱՆ, 4 ապրիլի – Sputnik. Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի ղեկավար Տաթևիկ Ռևազյանն այսօր Հանրային հեռուստաընկերության եթերում խոսեց Հայաստանում գրանցված 2 ավիաընկերություններին թռիչքներ իրականացնելու իրավունքից զրկելու և Քաղավիացիայի շուրջ ծավալված աղմուկի մասին։

Очереди мигрантов в УФМС - Sputnik Արմենիա
Կորոնավիրուսն ու «ռուսական» խոպանը․ հայերի ընտանիքները զրկվել են փողից

ԶԼՄ–ներում տեղեկություն էր տարածվել, թե Միջազգային ավիացիոն գործակալությունը փետրվարին իրականացրած ստուգումներից հետո Հայաստանի Քաղավիացիայի կոմիտեին զրկել է լիցենզիայից։ 

«Հերքում եմ, մեզ որևէ լիցենզիայից չեն զրկել։ Խոսքը վերաբերում է Հայաստանում գրանցված ավիաընկերություններին։ Ճիշտ է, որ դրանցից երկուսին ժամանակավորապես զրկել են Եվրոպայի ուղղությամբ թռիչքներ իրականացնելու իրավունքից։ Մենք հիմա ուզում ենք եվրոպական կողմից պարզել, թե այդ որոշումն ինչու են այդքան արագ կայացրել, որովհետև Հայաստանում կատարված ստուգման արդյունքը պետք է հրապարակվի մայիսին։ Հիմա նամակ ենք պատրաստում մեր գործընկերներին, որպեսզի ստանանք պարզաբանումներ։ Քանի որ ընթացակարգն այնպիսին է, որ իրենք ստուգումներից հետո մեզ դիտողություններով նամակ պետք է ուղարկեին, այնուհետև հնարավորություն տային, որպեսզի մենք էլ մեր դիտողություններն անեինք։ Իսկ վերջնական որոշումը պետք է կայացվեր մայիսին։ Մենք մեր դիտողությունները կուղարկենք երկուշաբթի՝ ապրիլի 6-ին, ասեմ, որ բավականին շատ են այդ դիտողությունները»,-ասաց Ռևազյանը։

Ռևազյանի կարծիքով` Հայաստանի քաղավիացիան մի շարք փոփոխություններ պետք է կրի, որպեսզի համապատասխանի եվրոպական գործընկերների ակնկալիքներին։ Քաղավիացիայում լրջագույն փոփոխությունները պետք է լինեն երկարաժամկետ ծրագրերով, որովհետև առկա են խնդիրներ, որոնք տարիների պատմություն ունեն և չեն կարող լուծվել մի օրում։

Глава Комитета гражданской авиации Татевик Ревазян на встрече первого рейса Милан-Ереван-Милан авиакомпании Ryanair в аэропорту Звартноц (14 января 2020). Еревaн - Sputnik Արմենիա
Տաթևիկ Ռևազյանը մեղավոր չէ. Քաղավիացիայի կոմիտեն հրապարակել է աուդիտորի նամակը

Ինչ վերաբերվում է մամուլում տարածված այն տեղեկությանը, թե 2015 թվականին էլ են ստուգումներ եղել քաղավիացիայում, և ասել են, որ ամեն ինչ շատ լավ է, Ռևազյանը բացատրեց, որ Միջազգային քաղավիացիան, երբ գալիս է ստուգումների, շատ չի մանրանում, այլ գլոբալ հարցեր է տալիս, իսկ մասնագետը կարող է պատասխանել՝ այո` առանց համապատասխան փաստը ներկայացնելու։ Իսկ երբ եվրոպացիներն են գալիս ստուգումների, նրանց պահանջներն ավելի բարձր են։ Երբ մասնագետին հարցեր են տալիս, դրական պատասխանը ստանալուց հետո նաև ապացույց են ուզում։

«Հայաստանի քաղավիացիայում տարիներ շարունակ շատ բաներ արվել են, բայց բանավոր, այսինքն` չկան փաստաթղթեր, որոնք հիմա մեզնից պահանջում են, որպեսզի ներկայացնենք։ Ասում են, որ այդ գործառույթները չեն իրականացվել, իրականում փաստաթղթերը չեն պահվել»,-ասաց նա։

Ռևազյանի խոսքով` կատարվածն առաջին հերթին վատ է իրենց հեղինակության համար, բայց չվերթերի քանակի վրա լուրջ ազդեցություն չի ունենա, քանի որ Հայաստանում գրանցված ավիաընկերությունները բավականին քիչ քանակով չվերթեր ունեն դեպի Եվրոպա։

Ռևազյանն ավելի քան վստահ է, որ հիմնարար փոփոխությունների հենքն արդեն կա, ամեն ինչ հնարավոր է շտկել ժամանակի ընթացքում։

Լրահոս
0