Գիտնականներն ապացուցել են՝ սթրեսի դեմ պայքարելու ամենալավ տարբերակն ուտելիք պատրաստելն է

© Sputnik / Aram NersesyanЯгодный пирог
Ягодный пирог - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվեք
НовостиTelegram
Տեխասի համալսարանի հոգեբանը արդիական տեղեկություն է հրապարակել բոլոր այն մարդկանց համար, որոնք COVID-19-ի ֆոնին ապրումներ ունեն։

ԵՐԵՎԱՆ, 11 ապրիլի - Sputnik. Խոհարարությունը կարող է օգնել հաղթահարել կորոնավիրուսի համավարակի ժամանակ առաջացած սթրեսը։ Այս եզրակացությանն է հանգել Տեխասի համալսարանի հոգեբան Մերի Մաքնոթոն-Քասիլը։

Супруга премьер-министра Анна Акопян - Sputnik Արմենիա
Գայլուկ, ձեռքս բռնիր. Փաշինյանի կինն ու դուստրը հաղթահարում են սթրեսը. տեսանյութ

Ինքնամեկուսացման շրջանում շատերն են սկսել փորձել իրենց ուժերը խոհարարական արվեստում․ կորոնավիրուսի մասին նորություններին զուգահեռ համացանցը հեղեղվել է վեգանական ուտելիքի, խմորեղերի և ուրիշ համեղ բաների լուսանկարներով։ Պարզվում է, որ սա ոչ թե Instagram-ի հերթական թրենդ է, այլ ուղեղի պաշտպանական ռեակցիա։

Հռչակավոր աստղերն աշխարհին ցույց են տվել, որ հայ են. ազգային կերակուրների ֆլեշմոբ

Կլինիկական հոգեբան Մերի Մաքնոթոն-Քասիլն ապացուցել է, որ սնունդ պատրաստելը խուճապից առաջացած սթրեսի դեմ պայքարելու ամենաճիշտ տարբերակն է։ Մասնագետի կարծիքով՝ համային նոր համադրությունները ուղեղին «ապաքինող ազդանշաններ» են ուղարկում։

«Համեմունքի ու վանիլի բույրը հաճախ հիշեցնում է կյանքի երջանիկ շրջանի մասին։ Հոտառությունն ու այլ ռեցեպտորներ ուղղակիորեն կապված են ուղեղի՝ հույզերի ու հիշողությունների համար պատասխանատու հատվածների հետ», - նշել է գիտնականը։

Հենց այդ պատճառով ենթագիտակցական մակարդակով յուրաքանչյուր մարդ կարող է վերադառնալ մանկություն, երբ տատիկը խմորեղեն էր թխում, երբ ինքն անհոգ էր ու «համավարակ» բառը չկար մարդկանց բառապաշարում։

Մասնագետը համեմատել է սնունդ պատրաստելը մեդիտացիայի հետ, իսկ արդյունքը՝ արվեստի գործի, որը կարող է ստեղծել նույնիսկ սկսնակը։

Առաջարկում ենք փոքրից սկսել․ քանի կարանտինի մեջ եք, փորձեք երեք առողջ խորտիկ պատրաստել։

Արտակարգ դրության ծիծաղելի կողմը․ ինչ մեմեր ու անեկդոտներ են շրջում համացանցում

Լրահոս
0