00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Սուրեն Սուրենյանց
Հայաստանն արկածախնդիր մոտեցում է որդեգրել․ Սուրեն Սուրենյանց
09:07
6 ր
Սամվել Ճզմաչյան
Նոր խաղացողի մուտքը բանկային համակարգ վատ չէ․ Սամվել Ճզմաչյան
09:13
7 ր
Միքայել Բադալյան
Էրմիտաժի տնօրենը կգա Հայաստան․ Միքայել Բադալյան
09:22
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:29
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
48 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Տիգրան Տեր-Մարգարյան
Կրակել են Երևանի Նոր Նորքի թաղապետարանի լուսամուտներին. Տիգրան Տեր-Մարգարյան
13:07
1 ր
Դանիել Ազատյան
Ամերիաբանկի և HSBC-ի գործարքները հնարավորինս թափանցիկ են. Դանիել Ազատյան
13:08
4 ր
Սամվել Ճզմաչյան
Նոր խաղացողի մուտքը բանկային համակարգ վատ չէ․ Սամվել Ճզմաչյան
13:13
7 ր
Արման Թաթոյան
Ադրբեջանի զինծառայողները Ներքին Հանդի դպրոցի անմիջական հարևանությամբ են. Արման Թաթոյան
13:21
3 ր
Սուրեն Սուրենյանց
Հայաստանն արկածախնդիր մոտեցում է որդեգրել․ Սուրեն Սուրենյանց
13:25
6 ր
Միքայել Բադալյան
Էրմիտաժի տնօրենը կգա Հայաստան․ Միքայել Բադալյան
13:31
6 ր
Արսեն Հարությունյան
Յուրքանչյուր ոսկե մեդալ շատ դժվարություններ հաղթահարելու արդյունք է․ Արսեն Հարությունյան
13:39
1 ր
Արման Անդրեասյան
Գնացել էի Բուխարեստ չեմպիոնության համար․ Արման Անդրեասյան
13:41
1 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
7 ր
Տիգրան Տեր-Մարգարյան
Կրակել են Երևանի Նոր Նորքի թաղապետարանի լուսամուտներին. Տիգրան Տեր-Մարգարյան
14:08
1 ր
Արամ Սաֆարյան
Ռուսաստանյան շուկան շարունակելու է գրավիչ մնալ բարեկամ երկրների բիզնեսի համար. Արամ Սաֆարյան
14:21
8 ր
Թաթուլ Մանասերյան
ՀՀ տնտեսական աճի հիմնական բաղադրիչը կարող է դառնալ արտահանումը դեպի ԵԱՏՄ. Թաթուլ Մանասերյան
14:30
7 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
«Խաղաղության գործընթացը կա՛մ ողջ է, կա՛մ մեռած՝ երկուսից մեկը»․ 5 րոպե Դուլյանի հետ
18:08
8 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
Կիրո Մանոյան
Արցախի կորուստը ժամանակավոր է. Կիրո Մանոյան
19:06
10 ր
Թաթուլ Մանասերյան
Արցախցիների 15 տոկոսից ավելին լքել է Հայաստանի տարածքը. Թաթուլ Մանասերյան
19:23
1 ր
Սերգեյ Կոպիրկին
Հայ և ռուս ժողովուրդների խորքային կապի ավանդույթները պետք է փոխանցել սերունդներին. Սերգեյ Կոպիրկին
19:33
2 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:21
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
10:47
5 ր
Ուղիղ եթեր
Մամուլի տեսություն
10:48
17 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Սկսել են գնահատել միտքը․ ինչպես է կորոնավիրուսն ազդել գովազդի շուկայի վրա

© Sputnik / Janna PoghosyanКомпания по разработке мобильных игр "Rockbite Games"
Компания по разработке мобильных игр Rockbite Games - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Հովհաննես Մարգարյանը պատմում է` համավարակից հետո ինչ վիճակում է հայաստանյան գովազդային շուկան, ինչ խնդիրներ կան հիմա։

ԵՐԵՎԱՆ, 19 օգոստոսի – Sputnik․ Հայաստանում գովազդի շուկան համավարակից հետո կամաց-կամաց վերականգնվում է և հունի մեջ ընկնում։ Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում նման կարծիք հայտնեց «Doping» գործակալության կրեատիվ տնօրեն Հովհաննես Մարգարյանը։

Самолет юбилейного рейса Ереван - Москва приземляется в аэропорту Звартноц (30 декабря 2019). Ереван - Sputnik Արմենիա
Ո՞ւր կթռչեն հայկական ընկերությունների ինքնաթիռները, և ի՞նչ է անում Քաղավիացիայի կոմիտեն

Նրա խոսքով` մարտի սկզբին, երբ երկրում հայտնաբերվեցին վարակման առաջին դեպքերը, գովազդի շուկայում գործնականում ոչինչ չփոխվեց։ Սակայն արդեն ապրիլի կեսերին ընկերությունները գիտակցեցին, թե ինչ ֆինանսական խնդիրներ կարող են առաջանալ և սկսեցին կրճատել գովազդային ծախսերը։ Հասկանալով դա` գովազդային գործակալներն այլընտրանք գտան և սկսեցին առավել մատչելի կամ հեռավար տարբերակներ առաջարկել, և աշխատանքը կանգ չառավ։

Զբոսաշրջիկները COVID-19-ի թեստերը կհանձնեն ինքնամեկուսացման վայրերում

«Կային, իհարկե, ընկերություններ, որոնք խնայում էին գովազդի վրա, բայց նրանք, անկասկած, կորուստներ ունեցան, քանի որ այդ հարցում չի կարելի խնայել։ Սակայն արդեն հուլիսի կեսերից գովազդային շուկան սկսեց վերականգնվել, և հիմա արդեն տպավորությունն այնպիսին է, որ կորոնավիրուսը չի էլ եղել և ոչինչ չի փոխվել, հակառակը՝ հաճախորդների թիվը նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ նույնիսկ ավելացել է»,-ասաց Մարգարյանը։

Նրա խոսքով՝ գովազդի գները չեն ընկել, ինչպես մի շարք այլ ոլորտներում։ Ավելին՝ տարեցտարի աճում են և, նրա համոզմամբ, շարունակելու են աճել մինչև այն պահը, երբ արհեստական ինտելեկտը ի վիճակի կլինի փոխարինել կրեատիվ ստեղծագործողներին։ Բացի այդ, սկսել են ի հայտ գալ նոր պատվիրատուներ՝ ի դեմս ստարտափերների, որոնք գերադասում են առավել բյուջետային տարբերակները։ Բայց ստարտափների հետ աշխատելն ավելի հեշտ ու ավելի հետաքրքիր է, քանի որ նրանք բաց են նորությունների առաջ և թույլ են տալիս կյանքի կոչել ամենահամարձակ գաղափարները։

Հարսանի՞ք, թե՞ բաժանում. ինչպես է համավարակը ազդել ամուսնությունների վրա - Sputnik Արմենիա
Հարսանի՞ք, թե՞ բաժանում. ինչպես է համավարակը ազդել ամուսնությունների վրա

«Կամաց-կամաց գալիս են այն ժամանակները, երբ գաղափարը սկսում են գնահատել, թեև ընդամենը 10 տարի դժվար էր պատվիրատուին բացատրել, որ տեխնիկական աշխատանքից բացի, պետք է վճարել նաև գաղափարի համար»,-նշեց նա։

Մարգարյանն ընդգծեց, որ գովազդային շուկան աստիճանաբար զարգանում է, նոր ընկերություններ են ի հայտ գալիս, և մրցակցությունն աճում է, սակայն արդիական է մնում կադրերի խնդիրը։ Այդ հարցը լուծելու համար Մարգարյանն ու նրա գործընկերները կրեատիվ ճանապարհ են գտել` գնացել են բուհերում դասավանդելու և ուսանողների միջից ապագա աշխատակիցներ ընտրելու։

Նշենք, որ մարտի 12-ից Հայաստանում արտակարգ դրության ռեժիմ է գործում, որը երկարաձգվել է մինչև սեպտեմբերի 11-ը։ Ավելի քան երեք ամիս շարունակ տնտեսական գործունեությունը դադարեցվել էր, ընկերությունները կա՛մ հեռավար էին աշխատում, կա՛մ բոլորովին չէին աշխատում։ Սակայն սահմանափակումների հիմնական մասն արդեն վերացված է, վարակակիրների թիվն աստիճանաբար նվազում է։

Կորոնավիրուսի ժամանակ կյանք կա և նույնիսկ`ավելի լավ. Հայաստանում սկսել են ավելի լա՞վ ապրել

Լրահոս
0