00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:24
5 ր
Ուղիղ եթեր
12:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Նիկոլ Փաշինյան
Առաջին անգամ Հայաստանը և Ադրբեջանը սեղանի շուրջ հարց են լուծել․ Նիկոլ Փաշինյան
13:06
36 ր
Ուղիղ եթեր
14:01
6 ր
Исторический ликбез
Первая биография Ивана IV. Кто и для кого ее писал?
15:04
24 ր
Исторический ликбез
Тиран или помазанник божий? Кем был Иван Грозный?
15:33
24 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Ի՞նչ է մարքեթինգային ձագարը

Բաժանորդագրվել
Անհրաժեշտ է, որ ընկերությունը տիրապետի ձագարի թողունակության ու ժամանակի կառավարման բոլոր տեխնիկաներին ու ալգորիթմներին։

Մարքեթինգային ձագարն այն ճանապարհն է, որով անցնում է բրենդով պարզապես հետաքրքրված  հաճախորդը, մինչև դառնում է առաջարկվող պրուդուկտի կամ ծառայության գնման համար որակավորված պոտենցիալ գնորդ։

Բիզնեսը շոկի մեջ է. անհրաժեշտ է ստեղծել նոր մոդելներ

Մարքեթինգային ձագարի ամեն փուլից դեպի մյուս փուլեր հաճախորդին գրագետ ու սահուն անցկացնելու համար անհրաժեշտ է, որպեսզի ընկերությունը տիրապետի ձագարի թողունակության ու ժամանակի կառավարման բոլոր տեխնիկաներին ու ալգորիթմներին։

Մարքեթինգային ձագարը հնարավորություն է տալիս բիզնեսներին ավելի արդյունավետ կառավարել գնման որոշումների կայացման ալգորիթմը և ավելացնել ընկերության շահույթը։

Որոնք են գնորդների վարքագծային հիմնական փոփոխությունները ռեցեսիայի պայմաններում

Լրահոս
0