Фон для радио  - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

ԿԳՄՍՆ-ն խրախուսման մեթոդներ է առաջարկում, որոնք ցանկալի արդյունք չեն ապահովում. փորձագետ

© Sputnik / Andranik GhazaryanАтом Мхитарян в гостях радио Sputnik
Атом Мхитарян в гостях радио Sputnik - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվեք
Կրթության փորձագետ Ատոմ Մխիթարյանը Sputnik Արմենիայի եթերում մեկնաբանել է ԿԳՄՍ նախարարության որոշումը, որով նախատեսվում է բարելավել սահմանամերձ և բարձրլեռնային  համայնքների ուսուցիչների աշխատանքային պայմանները։
«Ուսուցիչները նույնիսկ ամենալավ պայմաններում գուցեև չհամաձայնեն աշխատել սահմանամերձ համայնքներում». Մխիթարյան

ԿԳՄՍ նախարարության նոր` առաջին հայացքից գրավիչ թվացող որոշումը, որով նախատեսվում է բարելավել Հայաստանի հեռավոր կամ բարձրլեռնային մարզերում աշխատանքային գործուղումների մեկնող ուսուցիչների պայմանները, իրականում այնքան էլ ոգևորող չէ։ Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում նման կարծիք հայտնեց կրթության փորձագետ Ատոմ Մխիթարյանը։

В школе Варанды в Арцахе параллельно с солнечной погодой также введен полевой тип обучения - Sputnik Արմենիա
«Կեցցե՛ թիկունքը պահող ուսուցիչը, փա՛ռք սահմանին կռվող զինվորին». ԿԳՄՍ նախարար

Նոր հրամանի կետերից մեկով նախատեսվում է 30 տոկոսով ավելացնել գործուղվող ուսուցիչների աշխատավարձերը, սակայն թափուր հաստիքի համար այլ բնակավայրերի ուսուցիչները կարող են դիմել միայն այն դեպքում, եթե 2 անգամ հայտարարված մրցույթին մասնակցելու համար տվյալ բնակավայրից որևէ ուսուցիչ չի դիմել։ 

Թե մոտավոր քանի՞ ուսուցչի մասին է խոսքը, և քանի՞ այդպիսի բնակավայր կա՝ թեկուզ մոտավոր տեղեկություններ չեն նշվում, սակայն, ըստ փորձագետի, նախարարի այս հրամանը կարելի է քայլ առաջ գնահատել` բացթողումները բարելավելու պայմանով։

«Մասնավորապես վարձակալության համար նախատեսվում է առավելագույնը 33.000 դրամ, որը չեմ կարծում, որ այսօրվա պայմաններում բավարար է։ Կոմունալ վճարների համար ընդամենը 10200 դրամ է նախատեսվում, իսկ բարձրլեռնային բնակավայրերում կոմունալ վճարները էապես ավելի շատ են լինելու, և այդ ծանրությունը կրկին մնալու է ուսուցիչների ընտանիքների վրա։ Կարելի է ուղղակի վերանայել այդ թվերը»,- ասաց նա։

Հատկանշական է, որ սահմանամերձ բնակավայրերի թիվն էապես ավելացել է։ Եթե նախկինում խոսքը միայն Տավուշի մարզի մասին էր, հիմա սահմանամերձ են դարձել նաև Վայոց Ձորի, Սյունիքի և Գեղարքունիքի մարզի մի շարք բնակավայրեր. Մխիթարյանը չի բացառում, որ հետպատերազմյան շրջանում` անվտանգային ռիսկերի առկայությամբ, ոչ միայն փոփոխված, այլև էլ ավելի նպաստավոր պայմաններով ուսուցիչները չհամաձայնեն տեղափոխվել և աշխատել սահմանամերձ համայնքներում։

Ученик 8-го класса во время онлайн обучения - Sputnik Արմենիա
ԿԳՄՍՆ–ն հայտնում է` երբվանից և ինչպես կվերսկսվի ուսումնական գործընթացը

«Մարդիկ անվտանգությունից ելնելով գուցեև չցանկանան մեկնել մասնավորապես Սյունիքի մարզի սահմանամերձ բնակավայրեր, այսինքն` որքան էլ ֆինանսական կամ նյութական խրախուսման միջոցները մեծացնենք, միևնույն է` չենք հասնի ցանկալի արդյունքի, որովհետև ամենակարևորը մեր քաղաքացիների անվտանգության հարցն է, որը դեռ լուծված չէ»,- նշեց փորձագետը։

Սահմանամերձ համայնքներում աշակերտների կրթություն ստանալու իրավունքը պատշաճ իրացնելու համար Մխիթարյանն առաջարկում է հույսը չդնել այլ բնակավայրերից ուսուցիչների տեղափոխման վրա և տեղում կադրեր պատրաստել կամ վերապատրաստել։ Հակառակ դեպքում ստացվում է, որ նախարարությունը խրախուսման մեթոդներ է առաջարկում, որոնք, սակայն, ցանկալի արդյունք չեն ապահովում։

Փոփոխվել են դպրոցականների ձմեռային արձակուրդի ժամկետները

Հիշեցնենք` այսօր ԿԳՄՍ նախարարությունը հրապարակել է սահմանամերձ կամ բարձրլեռնային բնակավայրերի պետական ուսումնական հաստատություններ մասնագետների գործուղման նոր կարգը, որով նախատեսվում է ուսուցիչների աշխատավարձերը բարձրացնել 30 տոկոսով, բնակարանի վարձակալության համար տրամադրվող գումարը սահմանել 10.000-33.000 դրամ` նախկին 10.000-ի փոխարեն, գույքի տեղափոխման համար հատկացումներն ավելացնել մինչև 50.000 դրամի չափով` նախկին 15.000-ի դիմաց, կոմունալ ծախսերի համար էլ ամսական 10.200 դրամ հատկացնել։

Լրահոս
0
Սկզբում նորերըՍկզբում հները
loader
ԵԹԵՐՈւՄ Է
Заголовок открываемого материала