00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
9 ր
Ուղիղ եթեր
10:10
50 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
9 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:27
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:42
18 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
45 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Հարկային ճեղքը փակելու վերաբերյալ վարչապետի որոշումը լուրջ մտահոգությունների տեղիք է տալիս

© SputnikАтом Маргарян
Атом Маргарян - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Տնտեսագետ Ատոմ Մարգարյանը Sputnik Արմենիայի եթերում անդրադարձել է ՊԵԿ–ի տեղեկատվությանն այն մասին, որ Հայաստանում հարկեր քիչ վճարելու նպատակով բիզնեսը տրոհելու դեպքերի թիվն աճել է։
Մարգարյան. «Խոշոր բիզնեսը միշտ ձգտել է մանրատել իր ծավալներն ու ներկայանալ բազմակի դեմքերով»

Ատոմ Մարգարյանի դիտարկմամբ` տվյալ երևույթը նոր իրողություն չէ, որովհետև խոշոր կամ համեմատաբար խոշոր բիզնեսը միշտ էլ ձգտել է մանրատել իր ծավալներն ու ներկայանալ ավելի բազմակի դեմքերով` փորձելով տեղավորվել փոքրերի համար նախատեսված արտոնությունների դաշտում, առավել ևս, որ վերին շեմերի հետ կապված պարբերական փոփոխությունն ակնկալիքներ կամ բացասական սպասումներ է առաջացնում։ 

«Դա վերաբերում է նաև միջին բիզնեսին, որովհետև նրա ներկայացուցիչներն իրենց հերթին մանրատում են իրենց բիզնեսը, որպեսզի խուսափեն հարկային պարտավորությունները լրիվ ծավալով կատարելուց։ Ընդհանրապես, եթե բիզնեսը սողանցք ունի, ապա հնարավորություն է ստանում մանրատումների կամ տրոհումների և անում է դա, ինչը բնորոշ է ոչ միայն Հայաստանին, այլև արտասահմանյան երկրներին»,– նշեց տնտեսագետը։ 

Մարգարյանի կարծիքով` եթե երևույթին նայենք որպես երկարաժամկետ խնդրի, ապա պետությունը պետք է ունենա կոնցեպտուալ, ոչ թե իրավիճակային լուծումներ, որովհետև կառավարությունը փոխվում է և նոր իշխանությունը իջեցնում կամ բարձրացնում է նշաձողը, ուստի այդ պատճառով էլ այդպիսի փոփոխությունների կամ վերադիրքավորումների տեղիք է տալիս։ 

Экономист Армен Ктоян (17 декабря 2020). Еревaн - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ
Առաջատարների հարցում իրավիճակը փոխվում է. տնտեսագետը` խոշոր հարկատուների մասին

«Սկզբունքային լուծումները վերաբերում են նրան, որ հարկային դրույքները, հարկային քաղաքականությունը վերջապես միջնաժամկետ ու երկարաժամկետ կտրվածքով դուրս բերվի արտոնությունների դաշտից և ցուցաբերվեն համահարթ մոտեցումներ։ Մյուս կողմից` եթե փոքր բիզնեսին տրվում են որոշակի սեգմենտների արտոնություններ, ապա դա չպետք է արվի հարկերի ձևով, այլ սուբսիդավորումների համակարգով։ Այն, որ հարկային ճեղքը փակելու կամ վերացնելու վերաբերյալ որոշման տեքստ է ստորագրել վարչապետն անցյալ տարվա վերջին ու նաև գյուղատնտեսությունն էլ է ընկել այդ հատվածի մեջ, բավական լուրջ մտահոգությունների տեղիք է տալիս և այդ սեգմենտում ավելացված արժեքի հարկի արտոնության վերացումը կարող է տրանսակցիոն խնդիր առաջացնել»,– նշեց տնտեսագետը։

Հարկեր, տուրքեր, վճարումներ. ինչպիսին կլինի 2021–ը հարուստ և աղքատ հայաստանցիների համար

Մարգարյանի գնահատմամբ` ՊԵԿ–ի համար խնդիր է լինելու ամեն մի տնտեսվարողի հետևից գնալն ու հարկային պարտավորությունները գնահատելը, այդ ամենի հաշվառումը, որպեսզի նախ պարտավորությունները կատարվեն և երկրորդ` իրականացվեն թիրախավորված սուբսիդավորումներ։

Ըստ նրա` եթե ստվերը երևակվում էր, ապա անհրաժեշտ էր գնալ ավելի արմատական իջեցումների, հարկադրույքների ու հարկային ռեժիմի մեղմացումների, այլ ոչ թե էպիզոդիկ լուծումների ճանապարհով։    

Ինչպես են հարկերը փոխվում Հայաստանում 2021 թվականից

Լրահոս
0