Սննդաբանն ասել է՝ ինչը երբեք չի կարելի ուտել սոված փորին

Завтрак - Sputnik Արմենիա, 1920, 08.08.2021
Բոլոր մասնագետները խորհուրդ են տալիս ոչ մի դեպքում չհրաժարվել նախաճաշից, հակառակ դեպքում դա աղեստամոքսային տրակտի աշխատանքի խափանումների կհանգեցնի:
Սուրճը, ցիտրուսային հյութերը, քաղցր գազավորված ըմպելիքներն ու կծու համեմունքները չի կարելի սոված փորին օգտագործել։ «Զվեզդա» հեռուստաալիքի եթերում նման կարծիք է հայտնել բժիշկ-սննդաբան նուտրիցիոլոգ, դիետոլոգների ազգային ասոցիացիայի անդամ Աննա Բելոուսովան։
Мороженое из ежевики - Sputnik Արմենիա, 1920, 14.06.2021
Սննդաբանը խոսել է ամենաօգտակար սառնանուշի մասին, որը միաժամանակ նաև ամենահինն է
Նրա խոսքով՝ կոֆեինը ճնշում է ախորժակը, այդ պատճառով ավելի լավ է սուրճը խմել նախաճաշից որոշ ժամանակ անց։
Օրվա սկզբին պետք է նաև հրաժարվել կծու համեմունքներից ու սոուսներից, քանի որ հակառակ դեպքում մեծանում է գաստրիտի կամ խոցերի զարգացման ռիսկը:
«Առավոտյան դա կարող է լինել բուտերբրոդ՝ մանանեխով, ծովաբողկով կամ սխտորի համեմունքով։ Մի կողմից դա առույգ է դարձնում, օգնում արթնանալ, մյուս կողմից՝ ուղիղ ճանապարհ է դեպի գաստրիտ», - զգուշացրել է Բելոուսովան։
Նա նշել է, որ հատկապես վնասակար է սոված փորին գազավորված ջուրը, մանավանդ քաղցր: Դրա հաճախակի օգտագործումը նույնպես հանգեցնում է ստամոքսաաղիքային հիվանդությունների, ինչպիսիք են խոցը և գաստրիտը:
Ընթրիքի վատագույն տարբերակները. սննդաբանը խոսել է առողջական ռիսկերի մասին
Բացի այդ, Բելոուսովան ուշադրություն է հրավիրել ցիտրուսային մրգահյութերի օգտագործման վրա։ Նա պարզաբանել է, որ այդ հյութերը պետք է համատեղել լիարժեք նախաճաշի հետ, հակառակ դեպքում դա կհանգեցնի մարսողական համակարգի աշխատանքի խափանումների: Ընդ որում, նա ընդգծել է, որ այդ հյութերը պետք է բնական լինեն։
Прилавок с редисом - Sputnik Արմենիա, 1920, 08.06.2021
Ում խորհուրդ չի տրվում բողկ ուտել. սննդաբանի խորհուրդները
Ավելի վաղ բժշկական գիտությունների դոկտոր, սննդաբան Միխայիլ Գինզբուրգը Sputnik ռադիոկայանին տված հարցազրույցում ասել էր, որ որոշ ըմպելիքներ սոված փորին կարող են գրգռել ստամոքսը, իսկ մյուսները՝ կտրուկ բարձրացնել արյան մեջ շաքարի մակարդակը։
Մասնագետները խորհուրդ են տալիս նախաճաշել։ Առավոտյան սնունդը ոչ միայն լիցքավորում է օրգանիզմն անհրաժեշտ էներգիայով, այլև «գործարկում» է նյութափոխանակության գործընթացները, օգնում խուսափել հետագա գերսնման հավանականությունից, ինչպես նաև անհարմարության, թուլության և վատ տրամադրության զգացողությունից։
Միայն թե իդեալական նախաճաշը պետք է բաղկացած լինի հիմնականում սպիտակուցային սննդամթերքներից, դրանք ավելի երկար են պահպանում հագեցվածության զգացումը ու շատ էներգիա են տալիս մարմնին, որն այդքան անհրաժեշտ է քնից ու երկարատև սննդի բացակայությունից հետո:
Սննդաբաններն ասել են՝ ինչով կարելի է փոխարինել առավոտյան սուրճը
Լրահոս
0
Սկզբում նորերըՍկզբում հները
loader
ԵԹԵՐՈւՄ Է
Заголовок открываемого материала
Միջազգային
InternationalEnglishԱնգլերենMundoEspañolԻսպաներեն
Եվրոպա
DeutschlandDeutschԳերմաներենFranceFrançaisՖրանսերենΕλλάδαΕλληνικάՀունարենItaliaItalianoԻտալերենČeská republikaČeštinaՉեխերենPolskaPolskiԼեհերենСрбиjаСрпскиՍերբերենLatvijaLatviešuԼատիշերենLietuvaLietuviųԼիտվերենMoldovaMoldoveneascăՄոլդովերենБеларусьБеларускiԲելառուսերեն
Հարավային Կովկաս
ԱրմենիաՀայերենՀայերենАҧсныАҧсышәалаԱբխազերենХуссар ИрыстонИронауՕսերենსაქართველოქართულიՎրացերենAzərbaycanАzərbaycancaԱդրբեջաներեն
Մերձավոր Արևելք
Sputnik عربيArabicԱրաբերենTürkiyeTürkçeԹուրքերենSputnik ایرانPersianՊարսկերենSputnik افغانستانDariԴարի
Կենտրոնական Ասիա
ҚазақстанҚазақ тіліՂազախերենКыргызстанКыргызчаՂրղզերենOʻzbekistonЎзбекчаՈւզբեկերենТоҷикистонТоҷикӣՏաջիկերեն
Արևելյան և Հարավարևելյան Ասիա
Việt NamTiếng ViệtՎիետնամերեն日本日本語Ճապոներեն俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Չինարեն (պարզեցված)俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Չինարեն (ավանդական)
Հարավային Ամերիկա
BrasilPortuguêsՊորտուգալերեն