https://arm.sputniknews.ru/20211008/qaghaviaciaji-kvomiten-der-audit-chi-ancel-terutjunnery-veracrel-en-zhvoghvovurd-34064545.html
Քաղավիացիայի կոմիտեն դեռ աուդիտ չի անցել. թերությունները վերացրե՞լ են. «Ժողովուրդ»
Քաղավիացիայի կոմիտեն դեռ աուդիտ չի անցել. թերությունները վերացրե՞լ են. «Ժողովուրդ»
Sputnik Արմենիա
ԵՐԵՎԱՆ, 8 հոկտեմբերի – Sputnik. Նախորդ տարի ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեն Ավիացիոն անվտանգության եվրոպական գործակալության (EASA) կողմից աուդիտ չէր անցել։... 08.10.2021, Sputnik Արմենիա
2021-10-08T10:33+0400
2021-10-08T10:33+0400
2021-10-08T10:45+0400
քաղավիացիայի կոմիտե
ավիացիա
հայաստան
ստուգումներ
https://cdn.am.sputniknews.ru/img/07e5/06/10/27947958_0:270:1600:1170_1920x0_80_0_0_e304c17582ec02dcc184ce828e13a18a.jpg
ԵՐԵՎԱՆ, 8 հոկտեմբերի – Sputnik. Նախորդ տարի ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեն Ավիացիոն անվտանգության եվրոպական գործակալության (EASA) կողմից աուդիտ չէր անցել։ Պարզվում է՝ այս գործընթացի շուրջ դեռ առարկայական տեղաշարժ չկա։ Այս մասին գրում է «Ժողովուրդ» օրաթերթը։ՔԱԿ-ի ու Ավիացիոն անվտանգության եվրոպական գործակալության հետ հանդիպումը կկայանա հաջորդ տարվա փետրվարին:«Ժողովուրդ»–ին քաղավիացիայի կոմիտեի թռիչքային պիտանիության վարչության պետ Կարեն Գյուրջյանը հայտնել է, որ հարցազրույց են ունեցել Ավիացիոն անվտանգության եվրոպական գործակալության հետ և վերջիններս իրենց կայքում գրել են, որ առաջընթաց կա։«Այդ գործընթացը բավականաչափ երկար է. սկզբից վեր են հանվում հիմնապատճառները, թե որոնք են եղել, որ այդ թերությունները արձանագրվել են, հետո կազմվում է ծրագիր՝ ինչպես ենք մենք դուրս գալու այդ վիճակից, ինչպես ենք այդ թերությունները վերացնելու, ժամանակացույցն ենք կառուցում, թե ինչպես պետք է դա անենք, ու իրականացվում է դրանց վերացումը: Ապա համաձայնեցնում ենք իրենց հետ»,- պարզաբանել է Գյուրջյանը՝ հավելելով, որ թերությունները վերացվել են:«Հայաստան» հիմնադրամի աուդիտի արդյունքներն ամփոփվել են. Փաշինյանը մանրամասներ հայտնեցՏեղեկացնենք, որ աուդիտը ներառում է ամեն ինչ` սկսած ինքնաթիռի անիվների մաշվածությունից, վերջացրած օդաչուների պատրաստվածության մակարդակը ստուգելով։Հիշեցնենք, որ EASA-ի մասնագետները կոմիտեում նախորդ տարվա փետրվարին էին աուդիտ իրականացրել։ Արդյունքում մի շարք թերություններ էին հայտնաբերել, որոնք գերազանցել են 50 էջը։Հավելենք, որ ԵՄ գործադիր մարմինը՝ Եվրահանձնաժողովը, 2020-ի հունիսի սկզբին հայտնել է ԵՄ ավիացիոն թարմացված «սև ցուցակի» մասին, որում առաջին անգամ ընդգրկվել էր նաև Հայաստանը՝ իր բոլոր ավիափոխադրողներով: Սա շատ մեծ ձախողում էր Հայաստանի ավիացիոն իշխանությունների համար: «Սև ցուցակը» պարբերաբար թարմացնում է Եվրահանձնաժողովը՝ հիմնվելով ԵՄ ավիացիոն անվտանգության կոմիտեի մասնագետների կարծիքի վրա:
https://arm.sputniknews.ru/20200113/Revizor-e-galis-yevropacinery-xist-audit-kanckacnen-HH-qaxaviaciayi-komiteum-21691048.html
https://arm.sputniknews.ru/20211006/qaghaviaciaji-kvomiten-hastatec-hh-odajin-taratsqvov-baqu-nakhijevan-trichq-e-irakanacvel-34002174.html
Sputnik Արմենիա
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
2021
Sputnik Արմենիա
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
Լուրեր
am_HY
Sputnik Արմենիա
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
https://cdn.am.sputniknews.ru/img/07e5/06/10/27947958_0:0:1560:1170_1920x0_80_0_0_3316cc799b330fcdf71d1646093f1828.jpgSputnik Արմենիա
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
քաղավիացիայի կոմիտե, ավիացիա, հայաստան, ստուգումներ
քաղավիացիայի կոմիտե, ավիացիա, հայաստան, ստուգումներ
ԵՐԵՎԱՆ, 8 հոկտեմբերի – Sputnik. Նախորդ տարի ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեն Ավիացիոն անվտանգության եվրոպական գործակալության (EASA) կողմից աուդիտ չէր անցել։ Պարզվում է՝ այս գործընթացի շուրջ դեռ առարկայական տեղաշարժ չկա։ Այս մասին գրում է «Ժողովուրդ» օրաթերթը։
ՔԱԿ-ի ու Ավիացիոն անվտանգության եվրոպական գործակալության հետ հանդիպումը կկայանա հաջորդ տարվա փետրվարին:
«Ժողովուրդ»–ին քաղավիացիայի կոմիտեի թռիչքային պիտանիության վարչության պետ Կարեն Գյուրջյանը հայտնել է, որ հարցազրույց են ունեցել Ավիացիոն անվտանգության եվրոպական գործակալության հետ և վերջիններս իրենց կայքում գրել են, որ առաջընթաց կա։
«Այդ գործընթացը բավականաչափ երկար է. սկզբից վեր են հանվում հիմնապատճառները, թե որոնք են եղել, որ այդ թերությունները արձանագրվել են, հետո կազմվում է ծրագիր՝ ինչպես ենք մենք դուրս գալու այդ վիճակից, ինչպես ենք այդ թերությունները վերացնելու, ժամանակացույցն ենք կառուցում, թե ինչպես պետք է դա անենք, ու իրականացվում է դրանց վերացումը: Ապա համաձայնեցնում ենք իրենց հետ»,- պարզաբանել է Գյուրջյանը՝ հավելելով, որ թերությունները վերացվել են:
Տեղեկացնենք, որ աուդիտը ներառում է ամեն ինչ` սկսած ինքնաթիռի անիվների մաշվածությունից, վերջացրած օդաչուների պատրաստվածության մակարդակը ստուգելով։
Հիշեցնենք, որ EASA-ի մասնագետները կոմիտեում նախորդ տարվա փետրվարին էին աուդիտ իրականացրել։ Արդյունքում մի շարք թերություններ էին հայտնաբերել, որոնք գերազանցել են 50 էջը։
Հավելենք, որ ԵՄ գործադիր մարմինը՝ Եվրահանձնաժողովը, 2020-ի հունիսի սկզբին հայտնել է ԵՄ ավիացիոն թարմացված «սև ցուցակի» մասին, որում առաջին անգամ ընդգրկվել էր նաև Հայաստանը՝ իր բոլոր ավիափոխադրողներով:
Սա շատ մեծ ձախողում էր Հայաստանի ավիացիոն իշխանությունների համար: «Սև ցուցակը» պարբերաբար թարմացնում է Եվրահանձնաժողովը՝ հիմնվելով ԵՄ ավիացիոն անվտանգության կոմիտեի մասնագետների կարծիքի վրա: