00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ՈՒղիղ եթեր
09:00
6 ր
ՈՒղիղ եթեր
09:31
5 ր
ՈՒղիղ եթեր
09:37
5 ր
ՈՒղիղ եթեր
09:53
6 ր
ՈՒղիղ եթեր
10:01
7 ր
ՈՒղիղ եթեր
10:07
40 ր
ՈՒղիղ եթեր
12:00
7 ր
ՈՒղիղ եթեր
12:34
26 ր
ՈՒղիղ եթեր
13:00
7 ր
ՈՒղիղ եթեր
14:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:26
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:31
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:38
22 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
10:07
35 ր
Ավտոսերվիս
Ինչ անել, եթե անձրևից կամ ավտոմեքենան լվալուց հետո լյուկից ջուր է կաթում. «Ավտոսերվիս»
10:42
16 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
12:00
6 ր
Արմեն Ռուստամյան
Ադրբեջանն ուզում է հարցը տեղափոխել երկկողմ ձևաչափ. Արմեն Ռուստամյան
12:12
9 ր
Սարգիս Խանդանյան
Գերիների վերադարձը Ժամերի կամ օրերի հարց է․ Սարգիս Խանդանյան
12:32
5 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Սարգիս Խանդանյան
Գերիների վերադարձը Ժամերի կամ օրերի հարց է․ Սարգիս Խանդանյան
13:07
5 ր
Արմեն Ռուստամյան
Ադրբեջանն ուզում է հարցը տեղափոխել երկկողմ ձևաչափ. Արմեն Ռուստամյան
13:12
9 ր
Արման Աբովյան
Ալիևը փորձում է լուծել իր վերընտրության լեգիտիմության հարցը․ Արման Աբովյան
13:21
5 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Սարգիս Խանդանյան
Գերիների վերադարձը Ժամերի կամ օրերի հարց է․ Սարգիս Խանդանյան
14:07
5 ր
Արմեն Ռուստամյան
Ադրբեջանն ուզում է հարցը տեղափոխել երկկողմ ձևաչափ. Արմեն Ռուստամյան
14:12
9 ր
Արման Աբովյան
Ալիևը փորձում է լուծել իր վերընտրության լեգիտիմության հարցը․ Արման Աբովյան
14:21
5 ր
Հրանտ Միքայելյան
Իրանի հետ ԵԱՏՄ-ն ազատ առևտրի համաձայնագիր կկնքի․ ինչ հնարավորույթուններ կստանա Հայաստանը
14:27
4 ր
Թաթուլ Մանասերյան
On air
14:32
8 ր
Իրականում
ԱՄՆ-ն իսկապես ձեռքերը լվա՞ց Ուկրաինային աջակցելուց, թե՞ եվրոպացիներին է ավելի ներքաշում
14:40
21 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Հայ-վրացական սահմանի Բարեկամության կամրջի շինարարական աշխատանքները ակտիվ փուլում են

© департамент автомобильных дорог ГрузииՀայ-վրացական սահմանի Բարեկամության կամրջի շինարարական աշխատանքները ակտիվ փուլում են
Հայ-վրացական սահմանի Բարեկամության կամրջի շինարարական աշխատանքները ակտիվ փուլում են  - Sputnik Արմենիա, 1920, 07.11.2021
Բաժանորդագրվեք
НовостиTelegram
Վրացական կողմը նաև լուսանկար է հրապարակել, թե ինչպես են ընթանում շինաշխատանքները։
ԵՐԵՎԱՆ, 7 նոյեմբերի – Sputnik․ Հայ-վրացական «Բարեկամության կամուրջ» նախագծի հայկական հատվածի շինարարական աշխատանքներն ակտիվ փուլում են: Facebook-ի էջում տեղեկությունը հայտնել է Վրաստանի տարածքային զարգացման և ենթակառուցվածքների նախարարության ավտոճանապարհների դեպարտամենտը։
Ներկայումս իրականացվում է «Սադախլո-Բագրատաշեն» անցակետի «Բագրատաշեն» կամրջի շինարարությունը։ Մասնավորապես կառուցվում են հենարաններ, բազրիքներ և հենապատեր, ինչպես նաև պատրաստվում են երկաթբետոնե ագուցաշարեր։ Տեղեկատվությունից բացի՝ շինարարական աշխատանքները ներկայացնող լուսանկար է հրապարկվել։
© департамент автомобильных дорог ГрузииՀայ-վրացական սահմանի Բարեկամության կամրջի շինարարական աշխատանքները ակտիվ փուլում են
Հայ-վրացական սահմանի Բարեկամության կամրջի շինարարական աշխատանքները ակտիվ փուլում են  - Sputnik Արմենիա, 1920, 07.11.2021
Հայ-վրացական սահմանի Բարեկամության կամրջի շինարարական աշխատանքները ակտիվ փուլում են
Հիշեցնենք, որ հայ–վրացական «Բարեկամության կամրջի» շինարարությունը մեկնարկել է այս տարվա գարնանը։ Նոր կամրջի շինարարությունը հայ-վրացական համատեղ ծրագիր է‚ որը ֆինանսավորվում է Վերակառուցման և զարգացման եվրոպական բանկի‚ Հայաստանի և Վրաստանի կառավարությունների կողմից։
Կամրջի նախագծման և շինարարության համար պայմանագիր է կնքվել Ariana Tunnel Dam Co. (Իրան) ընկերության հետ։ Տեխնիկական հսկողությունն իրականացնում է Soosung Engineering Co., Ltd և Korea Consultants International Co., Ltd. (Կորեա) համատեղ գործող ընկերությունը։
Զարգացման նոր փուլ հայ-վրացական հարաբերություններում. ինչի՞ վրա պետք է դնել շեշտը
Գործող կամուրջը կառուցվել է դեռևս խորհրդային տարիներին և նախատեսված չէր միջազգային բեռնափոխադրումների համար։ Նոր կամուրջը երկու անգամ ավելի լայն կլինի և նախատեսված կլինի ոչ միայն մարդատար մեքենաների, այլև խոշոր ավտոբուսների և բեռնատարների համար։
Լրահոս
0