Երևանը շրջանցող ճանապարհի Բաբաջանյան-Աշտարակ հատվածը շահագործման կհանձնվի տարեվերջին

© Sputnik / Aram NersesyanՃանապարհ
Ճանապարհ - Sputnik Արմենիա, 1920, 28.07.2022
Ճանապարհ
Բաժանորդագրվեք
Yandex newsTelegram
Քաղաքային կայուն զարգացման ներդրումային ծրագրի շրջանակում Արգավանդ-Շիրակ ճանապարհահատվածն այս տարի արդեն իսկ հանձնվել է շահագործման։
ԵՐԵՎԱՆ, 28 հուլիսի – Sputnik. ՀՀ փոխվարչապետ Համբարձում Մաթևոսյանի գլխավորությամբ այսօր տեղի է ունեցել «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի, Վանաձոր-Ալավերդի-Վրաստան սահման միջպետական ավտոմոբիլային ճանապարհի վերականգնման և բարելավման, քաղաքային կայուն զարգացման ներդրումային և հյուսիսային միջանցքի արդիականացման ծրագրերի» կառավարման խորհրդի նիստը: Տեղեկությունը հայտնում է կառավարության մամուլի ծառայությունը։
Քաղաքային կայուն զարգացման ներդրումային ծրագրի շրջանակում Արգավանդ-Շիրակ ճանապարհահատվածն այս տարի արդեն իսկ հանձնվել է շահագործման, իսկ Բաբաջանյան-Աշտարակ ճանապարհահատվածը նախատեսվում է շահագործման հանձնել մինչև 2022 թվականի ավարտը։
Ծրագրի իրականացման գործընթացը սահուն կերպով ավարտին հասցնելու համար անդրադարձ է կատարվել մի շարք հարցերի, որոնք վերաբերել են որոշ հողատարածքների օտարմանն ուղղված ընթացիկ աշխատանքների կատարմանը և այլն։
Նիստին մասնակցել են ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարար Գնել Սանոսյանը, շրջակա միջավայրի նախարար Հակոբ Սիմիդյանը, Երևանի քաղաքապետ Հրաչյա Սարգսյանը, ինչպես նաև շահագրգիռ պետական մարմինների այլ ներկայացուցիչներ։
Կապալառուն գնաց, ճաքերը մնացին. երբ ու ինչ փողերով կավարտվի Հյուսիս–հարավի շինարարությունը
Հիշեցնենք` Հյուսիս–հարավ ավտոճանապարհի շինարարության մեկնարկը Հայաստանում տրվեց 2009 թ-ին, երբ Ասիական զարգացման բանկի հետ կնքվեց վարկային առաջին համաձայնագիրը։ Այս պահին ամբողջությամբ պատրաստ է ավտոճանապարհի միայն 31 կմ–ը` Երևան–Արտաշատ 19.6 և Երևան–Աշտարակ 11.4 կմ–անոց հատվածները։ Դրանք շահագործման են հանձնվել 2016թ–ին։ Շինարարական աշխատանքներ պետք է ընթանան Աշտարակ–Թալին 42 կմ հատվածում։ Հյուսիս–հարավն ամբողջությամբ ավարտելու համար դեռ մնում է կառուցել նաև Արտաշատ–Սիսիան 175 կմ–անոց հատվածը, Սիսիան–Քաջարան 60, Քաջարան–Ագարակ 32 և Գյումրի–Բավրա 60 կմ–անոց հատվածները։
Հյուսիս–հարավի շինարարության վրա Հայաստանն արդեն 260 մլն դոլար է ծախսել։ Եվս 302 մլն դոլար դեռ կա տարբեր աղբյուրներից ներգրավված վարկային միջոցներից։
Ինչ վերաբերում է շինարարության ընդհանուր արժեքին, ապա Հյուսիս–հարավի կառուցումը ՀՀ բյուջեի համար կարժենա շուրջ 3.5 մլրդ ԱՄՆ դոլար։
Լրահոս
0