00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:20
2 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
30 ր
Ուղիղ եթեր
10:01
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
49 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:01
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
5 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:06
8 ր
Աբովյան time
On air
18:21
38 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:19
4 ր
Ուղիղ եթեր
12:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
5 ր
Աբովյան time
On air
18:21
37 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Մեքենաներում առկա SOS կոճակը 2023 թվականից կսկսի Հայաստանում գործել. Սանոսյան

© Photo : Markus SpiskeԱվտոմեքենայի սրահ
Ավտոմեքենայի սրահ - Sputnik Արմենիա, 1920, 16.11.2022
Ավտոմեքենայի սրահ
Բաժանորդագրվել
Գնել Սանոսյանը համարում է, որ համակարգի ակտիվացումը կարող է շատ կյանքեր փրկել և անհրաժեշտ կլինի արտակարգ իրավիճակներում։
ԵՐԵՎԱՆ, 16 նոյեմբերի – Sputnik. Հայաստանում 2023 թվականից կսկսի գործել վթարային իրավիճակում արտակարգ օպերատիվ ծառայությունների կանչի ավտոմատացված համակարգը, այսինքն` մեքենաներում առկա այսպես կոչված SOS կոճակը կսկսի աշխատել։ Այս մասին խորհրդարանում 2023 թվականի բյուջեի քննարկման ժամանակ հայտարարեց ՀՀ տարածքայի կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարար Գնել Սանոսյանը։
«Մեքենաներում առկա SOS համակարգը Հայաստան հասնելուն պես սկսում է չաշխատել, քանի որ մենք այն չունենք։ 2023 թվականին կփորձենք տեղադրել այդ համակարգը, որը շատ կյանքեր կփրկի և արտակարգ իրավիճակներում պետք կգա»,– ասաց Սանոսյանը։
Նշենք, որ SOS համակարգը գործակվում է, երբ լուրջ վթարներ են արձանագրվում։ Բախման փաստն արձանագրելուց անմիջապես հետո ձևավորվում է VIN կոդ, որը ներառում է տվյալներ մեքենայի մասին, գտնվելու վայրի կոորդինատները, արագությունը և ուղղությունը։ Հնարավոր է իմանալ նաև ուղևորների քանակի մասին տեղեկություն, որը որոշվում է բախման պահին ամրացված ամրագոտիների քանակով։
Լրահոս
0