00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:24
5 ր
Ուղիղ եթեր
12:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Նիկոլ Փաշինյան
Առաջին անգամ Հայաստանը և Ադրբեջանը սեղանի շուրջ հարց են լուծել․ Նիկոլ Փաշինյան
13:06
36 ր
Բագրատ արքեպիսկոպոս Գալստանյան
Սա միայն Ոսկեպարի, Կիրանցի կամ Բաղանիսի խնդիրը չէ․ Բագրատ արքեպիսկոպոս Գալստանյան
13:42
1 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Исторический ликбез
Первая биография Ивана IV. Кто и для кого ее писал?
15:04
24 ր
Исторический ликбез
Тиран или помазанник божий? Кем был Иван Грозный?
15:33
24 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Վերին Լարսում տրանսպորտի երթևեկությունն արդեն իրականացվում է 12 նոր գոտիներով

© Sputnik / Владимир Иванов / Անցնել մեդիապահոցՎերին Լարսի անցալետ
Վերին Լարսի անցալետ - Sputnik Արմենիա, 1920, 01.12.2022
Բաժանորդագրվել
Հիմնական շինարարական աշխատանքները նախատեսվում է ավարտել մինչև տարեվերջ, իսկ անցակետն ամբողջությամբ վերափոխել 2023 թվականին։
ԵՐԵՎԱՆ, 1 դեկտեմբերի – Sputnik. Վերին Լարսի անցակետում ռուսական կողմից տրանսպորտային երթևեկությունը սկսել է իրականացվել 12 նոր գոտիներով։ Այս մասին հայտնում է Ռուսաստանի տրանսպորտի նախարարության մամուլի ծառայությունը։
«Տարեվերջին նախատեսվում է գործարկել ևս երկու գոտի` մեծ տրանսպորտային միջոցների համար։ Երթևեկության գոտիների ընդհանուր քանակը կավելանա` հասնելով մինչև 39–ի։ Ըստ նախագծի` հնարավոր կլինի հասնել օրական 2.5 հազար տրանսպորտային միջոցի թողունակության` մինչև 4 հազարի պոտենցիալ հնարավորությամբ», – ասվում է հաղորդագրության մեջ։
Վերին Լարսի արդիականացման հետ կապված` տրանսպորտային միջացների շարժը ոչ մի օր չի դադարեցվել։ Սա մեծ նշանակություն ունի, քանի որ Վերին Լարսը Վրաստանի հետ միակ սահմանային անցակետն է։
Վերին Լարսի թողունակությունն ըստ անձնագրի` օրական 400 տրանսպորտային միջոց է։ Երկար տարիների ընթացքում փաստացի թողունակությունը մի քանի անգամ գերազանցել է անձնագրային ցուցանիշները։
Ավելի քան 10 օր կանգնած են հերթում. Քերոբյանը` Վերին Լարսում մնացած բեռնատարների մասին
Հիշեցնենք, որ ռազմավիրական ճանապարհը Հայաստանն ու Ռուսաստանը կապող միակ ցամաքային ճանապարհն է։ Ճանապարհը ձմռան շրջանում փակվում է եղանակային անբարենպաստ պայմաններից ելնելով, ինչի հետևանքով բեռնափոխադրողները ստիպված են լինում շաբաթներով հերթում կանգնած սպասել ճանապարհի բացմանը։
Այս տարի խնդիրներն ավելի շատ էին։ Վրաստանի հետ ցամաքային սահմանի հատման վերաբերյալ ՌԴ սահմանափակումների (որոնք մտցվել էին 2020 թվականի մարտին համավարակի պատճառով) չեղարկումից և Ուկրաինայում իրավիճակի սրացումից հետո բեռների (այդ թվում թուրքական և ադրբեջանական) մի մասը սկսեց Ռուսաստան ուղարկվել Լարսով։ Դա բազմակիլոմետրանոց հերթերի պատճառ դարձավ ոչ միայն սահմանային մաքսակետում, այլև վրացական կողմից մաքսակետին մոտեցող ճանապարհին։
Վերին Լարսի անցակետի մոտ մի քանի կիլոմետրանոց հերթ է. տեսանյութ
Լրահոս
0