00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

ԵՄ-ն ուժեղացված վերահսկողություն է սահմանում 19 առցանց հարթակի նկատմամբ

© Unsplash / Collabstr TikTok
TikTok - Sputnik Արմենիա, 1920, 25.04.2023
Բաժանորդագրվել
Ցուցակում ընդգրկվելուց հետո ընկերությունները չորս ամսվա ընթացքում պետք է վերանայեն իրենց քաղաքականությունը։
ԵՐԵՎԱՆ, 25 ապրիլի – Sputnik. Եվրամիությունը օգոստոսի 25-ից ուժեղացված վերահսկողություն է սահմանում 19 առցանց հարթակների, այդ թվում՝ Twitter-ի, YouTube-ի ու TikTok-ի, ինչպես նաև Instagram* ևFacebook* սոցիալական ցանցերի գործունեության նկատմամբ։ Տեղեկությունը հայտնում է ՌԻԱ Նովոստին՝ հղում անելով Եվրահանձնաժողովի մամուլի հաղորդագրությանը։
«Այսօր հանձնաժողովը որոշել է ցանկում ներառել 17 շատ խոշոր առցանց հարթակներ և երկու շատ խոշոր որոնողական համակարգեր, որոնցից ամեն ամիս առնվազն 45 միլիոն մարդ է օգտվում», - նշված է փաստաթղթում:
Ցուցակում ներառվել են այնպիսի հարթակներ, ինչպիսիք են Alibaba AliExpress-ը, Amazon Store-ը, Apple AppStore-ը, Booking.com-ը, Facebook-ը, Google Play-ը, Google Maps-ը, Google Shopping-ը, Instagram-ը, LinkedIn-ը, Pinterest-ը, Snapchat-ը, TikTok-ը, Twitter-ը, Wikipedia-ն, YouTube-ը և Zalando-ն: Դրա հետ մեկտեղ ԵՄ-ի կողմից ուժեղացված վերահսկողության տակ կհայտնվեն Bing ու Google Search որոնողական համակարգերը:
ԵՄ-ում հունիսի 1-ից կդադարեն գործել ռուսական ավտոապահովագրության «կանաչ քարտերը»
Այս հարթակների ցանկում ընդգրկվելուց հետո ընկերությունները պետք է չորս ամսվա ընթացքում վերանայեն իրենց քաղաքականությունը և իրենց համակարգերը հարմարեցնեն նոր օրենսդրությանը, որն ուղղված է առցանց օգտատերերի անձնական տվյալների պաշտպանությանը, վնասակար բովանդակության ու ապատեղեկատվության սահմանափակմանը և հարթակներից օգտվելու հստակ պայմանների սահմանմանը:
* Meta (Facebook և Instagram սոցիալական ցանցեր) ընկերության գործունեությունը արգելված է Ռուսաստանում:
Լրահոս
0