https://armeniasputnik.am/20230524/erkatughajin-entakarucvatsqum-2023-in-vtarnern-atshel-en-hke-n-tvjalner-e-nerkajacrel-60036987.html
Երկաթուղային ենթակառուցվածքում 2023-ին վթարներն աճել են․ ՀԿԵ-ն տվյալներ է ներկայացրել
Երկաթուղային ենթակառուցվածքում 2023-ին վթարներն աճել են․ ՀԿԵ-ն տվյալներ է ներկայացրել
2022 թվականին երկաթուղում արձանագրվել է 12 ճանապարհատրանսպորտային պատահար և անասունների վրաերթի 48 դեպք։ 24.05.2023, Sputnik Արմենիա
2023-05-24T12:01+0400
2023-05-24T12:01+0400
2023-05-24T12:03+0400
հարավկովկասյան երկաթուղի (հկե)
վթար
երկաթուղի
/html/head/meta[@name='og:title']/@content
/html/head/meta[@name='og:description']/@content
https://cdnn1.img.armeniasputnik.am/img/07e6/0b/13/51508998_0:17:550:326_1920x0_80_0_0_2fc423d0d875c873712850d84cf2686b.jpg
ԵՐԵՎԱՆ, 24 մայիսի – Sputnik․ Երկաթուղային ենթակառուցվածքում 2023 թվականի սկզբին գրանցվել է վթարների թվի աճ։ Տեղեկությունը հայտնում է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը։«ՀԿԵ» ՓԲԸ ենթակառուցվածքներում գործում է երկաթուղային գծանցներով 103 անցում, որից 37 – ը ՝ կարգավորվող, 73 – ը ՝ չկարգավորվող։ Նշվում է, որ ՀԿԵ-ն հետևողական աշխատանքներ է տանում չարտոնված անցումները վերացնելու ուղղությամբ, բայց դեռևս շոշափելի արդյունք չկա։Կառույցից նաև հայտնում են, որ 2022 թվականին երկաթուղում արձանագրվել է 12 ճանապարհատրանսպորտային պատահար և անասունների վրաերթի 48 դեպք։ 2021 թվականի համեմատությամբ միջադեպերի թիվը փոքր-ինչ նվազել է, սակայն բոլոր դեպքերում վարորդները անտեսում են երկաթուղային գծերը հատելու կանոնները։ Բախվել են Գյումրի-Երևան էլեկտրագնացքն ու մարդատար ավտոմեքենանԱնցած 15 տարվա ընթացքում «ՀԿԵ» ՓԲԸ-ում զգալիորեն աճել են գնացքների երթևեկության ինտենսիվությունը, գնացքի արագությունը և քաշը: Ներկայում ուղևորատար գնացքների արագությունը մերձքաղաքային հաղորդակցությունում կազմում է 100 կմ / ժ, իսկ բեռնատար գնացքները լինում են մինչեւ 4500 տոննա քաշով: Նման պարամետրերով գնացքների արգելակման հեռավորությունը գերազանցում է 500 մետրը, ինչը նշանակում է, որ երկաթուղային ենթակառուցվածքը հատելիս երթևեկության կանոնների խախտումները պարունակում են լրջագույն սպառնալիքներ, որոնք կարող են հանգեցնել ամենածանր հետևանքների:Հավելենք, որ «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը մայիսի 24-ին անցկացրել է «Անվտանգության օր» ամենամյա ակցիան:
Sputnik Արմենիա
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
2023
Sputnik Արմենիա
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
Լուրեր
am_HY
Sputnik Արմենիա
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
https://cdnn1.img.armeniasputnik.am/img/07e6/0b/13/51508998_0:0:489:367_1920x0_80_0_0_f484930d2ef87b0f60312f5d2705fff2.jpgSputnik Արմենիա
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
հարավկովկասյան երկաթուղի (հկե), վթար, երկաթուղի
հարավկովկասյան երկաթուղի (հկե), վթար, երկաթուղի
Երկաթուղային ենթակառուցվածքում 2023-ին վթարներն աճել են․ ՀԿԵ-ն տվյալներ է ներկայացրել
12:01 24.05.2023 (Թարմացված է: 12:03 24.05.2023) 2022 թվականին երկաթուղում արձանագրվել է 12 ճանապարհատրանսպորտային պատահար և անասունների վրաերթի 48 դեպք։
ԵՐԵՎԱՆ, 24 մայիսի – Sputnik․ Երկաթուղային ենթակառուցվածքում 2023 թվականի սկզբին գրանցվել է վթարների թվի աճ։ Տեղեկությունը հայտնում է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը։
«Այս տարի տեղի է ունեցել 5 ՃՏՊ, ինչպես նախորդ տարիներին, բոլորը եղել են վարորդների մեղքով։ Որպես օրինակ՝ կարգավորվող անցումում մարդատար էլեկտրագնացքի և բեռնված ավտոմեքենայի մասնակցությամբ կատարված և, երջանիկ պատահականությամբ, առանց մահվան ելքով ավարտված վերջին միջադեպի վնասը կազմել է մի քանի միլիոն դրամ»,- ասված է հաղորդագրությունում։
«ՀԿԵ» ՓԲԸ ենթակառուցվածքներում գործում է երկաթուղային գծանցներով 103 անցում, որից 37 – ը ՝ կարգավորվող, 73 – ը ՝ չկարգավորվող։ Նշվում է, որ ՀԿԵ-ն հետևողական աշխատանքներ է տանում չարտոնված անցումները վերացնելու ուղղությամբ, բայց դեռևս շոշափելի արդյունք չկա։
Կառույցից նաև հայտնում են, որ 2022 թվականին երկաթուղում արձանագրվել է 12 ճանապարհատրանսպորտային պատահար և անասունների վրաերթի 48 դեպք։ 2021 թվականի համեմատությամբ միջադեպերի թիվը փոքր-ինչ նվազել է, սակայն բոլոր դեպքերում վարորդները անտեսում են երկաթուղային գծերը հատելու կանոնները։
Անցած 15 տարվա ընթացքում «ՀԿԵ» ՓԲԸ-ում զգալիորեն աճել են գնացքների երթևեկության ինտենսիվությունը, գնացքի արագությունը և քաշը: Ներկայում ուղևորատար գնացքների արագությունը մերձքաղաքային հաղորդակցությունում կազմում է 100 կմ / ժ, իսկ բեռնատար գնացքները լինում են մինչեւ 4500 տոննա քաշով: Նման պարամետրերով գնացքների արգելակման հեռավորությունը գերազանցում է 500 մետրը, ինչը նշանակում է, որ երկաթուղային ենթակառուցվածքը հատելիս երթևեկության կանոնների խախտումները պարունակում են լրջագույն սպառնալիքներ, որոնք կարող են հանգեցնել ամենածանր հետևանքների:
Հավելենք, որ «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը մայիսի 24-ին անցկացրել է «Անվտանգության օր» ամենամյա ակցիան: