00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:22
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:40
20 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
35 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ֆիննախ և վարչապետ
Շրջանառության հարկը կրկնակի կավելանա․ Վահե Հովհաննիսյան
13:10
7 ր
Ժաննա Անդրեասյան
Ավելի քան 150 մանկավարժ ցանկացել են բարձրագույն կրթություն ստանալ, 500-ը՝ վերապատրաստվել․ Ժաննա Անդրեասյան
13:17
1 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Մարիաննա Փայտյան
Անգամ Կիրանցի մատույցներ չենք կարողացել հասնել, Բերքաբերի խաչմերուկից ոտքով ենք եկել․ Մարիաննա Փայտյան
17:06
3 ր
Գառնիկ Դանիելյան
Մարդիկ կադաստրի վկայականները ձեռքներին կառավարությունից լացելով դուրս եկան․ Գառնիկ Դանիելյան
17:09
5 ր
Բագրատ Սրբազան
Տեռոր սեփական ժողովրդի նկատմամբ․Բագրատ Սրբազան
17:15
0 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
5 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
On air
18:06
8 ր
Ավետիք Չալաբյան
Եկել են զգուշացնելու ոստիկաններին, որ չդառնան հանցակից ու հանցագործ․ Ավետիք Չալաբյան
18:21
7 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:13
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Մամուլի տեսություն
10:46
17 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

ՀԿԵ–ն աշխատակազմը չի կրճատի «Սոթք»–«Արարատ» երթուղով փոխադրումների դադարեցման պատճառով

© Sputnik / Aram NersesyanԱրխիվային լուսանկարը
Արխիվային լուսանկարը - Sputnik Արմենիա, 1920, 28.06.2023
Արխիվային լուսանկարը
Բաժանորդագրվել
Ընկերությունում նշում են, որ «Սոթքով» փոխադրումների դադարեցումն ազդել է ընկերության աշխատանքի վրա, սակայն ամեն ինչ կարվի բացասական հետևանքները նվազագույնի հասցնելու համար։
ԵՐԵՎԱՆ, 28 հունիսի – Sputnik. «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ–ն մտադիր չէ կրճատել աշխատակիցների թիվը պարբերական գնդակոծությունների հետ կապված Սոթքի հանքավայրում առաջացած դժվարությունների պատճառով։ Այս մասին Sputnik Արմենիա մուլտիմեդիոն մամուլի կենտրոնում հրավիրված ասուլիսի ժամանակ հայտարարել է ՀԿԵ գլխավոր տնօրեն Ալեքսեյ Մելնիկովը։
Ավելի վաղ հայտնի էր դարձել, որ GeoPromining Gold ընկերությունը դադարեցրել է Սոթքի հանքավայրի շահագործումը բաց եղանակով, ինչի հետ կապված դադարեցվել է նաև «Զոդ» կայարանից «Արարատ» կայարան ոսկու հանքաքարի տեղափոխումը։

«GeoProMining–ի մեր գործընկերների հետ ոսկու հանքաքար ենք տեղափոխել և տեղափոխում «Սոթք» կայարանից «Արարատ» կայարան։ Մի շարք օբյեկտիվ պատճառներով այս տարվա մայիս ամսից տվյալ փոխադրումները դադարեցվել են։ Մեզ համար դա բավական լուրջ խնդիր է, մենք խնդիր ենք դնում պահպանել կոլեկտիվը, մենք չենք կրճատում աշխատակիցներին դրա պատճառով։ Ստիպված էինք որոշակի միջոցներ ձեռնարկել՝ ոչ լիարժեք զբաղվածության ռեժիմի հետ կապված», – բացատրեց Մելնիկովը։

Նրա խոսքով` կոլեկտիվի մի մասը, որը սպասարկում է «Սոթք» հատվածը (շուրջ 60 աշխատակից 3000–ից) 2/3 դրույքի է անցել։ Ոմանց առաջարկվել է Երևան տեղափոխվել։ Ոմանք համաձայնել են, մյուսները շարունակում են մնալ ոչ լիարժեք զբաղվածության ռեժիմում։
Մելնիկովն ընդգծեց, որ ոսկու հանքաքարի տեղափոխմանը բաժին էր ընկնում բեռի ընդհանուր ծավալի 48%–ը։ Կանխատեսումների համաձայն` տարեկան կտրվածքով բացասական բյուջե է լինելու, ընկերությունը վնասներով է աշխատելու։ Այդ պատճառով ՀԿԵ–ն քայլեր է ձեռնարկում բեռնափոխադրումներն ավելացնելու ուղղությամբ։ ՀԿԵ–ի գլխավոր տնօրենը վստահեցրեց, որ անհրաժեշտ բոլոր քայլերը ձեռնարկվում են` ավտոմոբիլային տրանսպորտից որոշ բեռներ երկաթուղայինի տեղափոխելու համար։
ՀԿԵ–ն ավելացրել է Հայաստանից Վրաստան ուղերթների հաճախականությունը. Մելնիկով
Նա նշեց, որ այս տարի բավական լավ ցուցանիշներ են գրանցվել արդյունաբերական ոլորտի գործընկերների հետ աշխատանքում` «Արարատ Ցեմենտ», «Հրազդան Ցեմենտ». շինարարության աճի ֆոնին նրանց մոտ ավելացել են ցեմենտի ծավալները։
«Մենք մեզնից կախված ամեն բան անում ենք, որպեսզի ապահովենք բեռների տեղափոխումը ցեմենտի արտադրության համար։ Այս տարի սերտ համագործակցում ենք «Ալեքս Հոլդինգ» ընկերության ներկայացուցիչների հետ հացահատիկի և շաքարավազի տեղափոխման հարցում և հույս ունենք, որ այդ տեսակի բեռի դեռ բավական մեծ ծավալ կտեղափոխենք», – ասաց Մելնիկովը։
Ընկերությունը նաև լրացուցիչ ծավալների բեռներ է փնտրում` կապված մետաղի հետ։ Դրական կողմերից է Հայաստանի և ԵՄ երկրների միջև ապրանքաշրջանառության ավելացումը, ինչի հաշվին աճել են բեռնարկղային բեռնափոխադրումները, որոնց մի մասը երկաթուղով է անցնում։ Մելնիկովը պարզաբանեց, որ դա լրացուցիչ ծավալ է, որը թույլ է տալիս ընկերությանը լրացնել կորցրած եկամուտները։
Բացի այդ, ներկա պահին քննարկումներ են գնում Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության գործընկերների հետ` կապված մեծ ծավալների ուղևորափոխադրումների սուբսիդավորման հետ։
Լրահոս
0