00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:22
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:40
20 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
35 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ֆիննախ և վարչապետ
Շրջանառության հարկը կրկնակի կավելանա․ Վահե Հովհաննիսյան
13:10
7 ր
Ժաննա Անդրեասյան
Ավելի քան 150 մանկավարժ ցանկացել են բարձրագույն կրթություն ստանալ, 500-ը՝ վերապատրաստվել․ Ժաննա Անդրեասյան
13:17
1 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Մարիաննա Փայտյան
Անգամ Կիրանցի մատույցներ չենք կարողացել հասնել, Բերքաբերի խաչմերուկից ոտքով ենք եկել․ Մարիաննա Փայտյան
17:06
3 ր
Գառնիկ Դանիելյան
Մարդիկ կադաստրի վկայականները ձեռքներին կառավարությունից լացելով դուրս եկան․ Գառնիկ Դանիելյան
17:09
5 ր
Բագրատ Սրբազան
Տեռոր սեփական ժողովրդի նկատմամբ․Բագրատ Սրբազան
17:15
0 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
5 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
On air
18:06
8 ր
Ավետիք Չալաբյան
Եկել են զգուշացնելու ոստիկաններին, որ չդառնան հանցակից ու հանցագործ․ Ավետիք Չալաբյան
18:21
7 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:13
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Մամուլի տեսություն
10:46
17 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Ինչպես Ռուսաստանի հետ խզումը հանգեցրեց ուկրաինական ավիաշինության «մահվանը»

Բաժանորդագրվել
Վերջին 7 տարվա ընթացքում Ուկրաինան թվով զրո սերիական ինքնաթիռ է արտադրել. սրանք ավիագործարանների տվյալներն են։ Ինչո՞ւ այդպես ստացվեց։
ԵՐԵՎԱՆ, 30 օգոստոսի – Sputnik. Խորհրդային Միությունից ուկրաինացիները ժառանգություն էին ստացել ձեռնարկությունների լայն ցանց, որն ունակ էր արտադրել ուղևորատար և տրանսպորտային ինքնաթիռներ, ներառյալ լեգենդար Ան-124 «Ռուսլան» և ԱՆ-225 «Մրիա» տրանսպորտային միջոցները:
Հիմնական գործընկերն ու շուկան Ռուսաստանն էր, որը բաղադրիչներ էր մատակարարում և նոր ինքնաթիռներ էր գնում ռուսական պետական կառույցների և ավիաընկերությունների համար։ Բայց Ուկրաինան նորից որոշեց «սեփական անիվների արանքը փայտ դնել»։
2014-ի պետական հեղաշրջումից գրեթե անմիջապես հետո Կիևը որոշում է խզել համագործակցությունը ռուսական ձեռնարկությունների հետ։ ՌԴ-ից բաղադրիչների և պատվերների բացակայության պատճառով դադարեցվում է Ան-140-ի, Ան-148-ի, Ան-158-ի և ուկրաինական ավիաարդյունաբերության այլ ապրանքների արտադրությունը։
Ո՞վ է մեղավոր։ Կիևը կարծում է, որ Մոսկվան։ Ինչպես 2016 թվականին հայտարարել է «Անտոնով» պետձեռնարկության ղեկավար Կոցյուբան՝ հենց Մոսկվայի հետ համագործակցությունն էր, որ «Ուկրաինային թույլ չէր տալիս Կանադայի հետ համագործակցություն հաստատել»։
Լրահոս
0