ԵԱՏՄ-ում կներդնեն վարորդների աշխատանքի և հանգստի ռեժիմի վերահսկման ռուսական համակարգը

© Sputnik / Aram NersesyanԱրխիվային լուսանկար
Արխիվային լուսանկար - Sputnik Արմենիա, 1920, 03.10.2023
Բաժանորդագրվեք
НовостиTelegram
Շատ երկրներում, այդ թվում` Հայաստանում, խոշոր տուգանքներ են գործում բեռնատարում կամ ավտոբուսում տախոգրաֆի բացակայության համար։
ԵՐԵՎԱՆ, 3 հոկտեմբերի - Sputnik. Վարորդների և անձնակազմի անդամների արագության, աշխատանքի, հանգստի ռեժիմի գրանցման (տախոգրաֆիա) նոր համակարգը նախատեսվում է մոտ ապագայում տարածել Եվրասիական տնտեսական միության (ԵԱՏՄ) երկրների տրանսպորտի վրա: Այս մասին հայտնում է Ռուսաստանի Տրանսպորտի նախարարությունը։ Տախոգրաֆիայի այլընտրանքային համակարգը փոխարինելու է եվրոպականին, որի գործողության ժամկետը լրանում է 2025 թվականին։
Ռուսաստանը պատրաստ է ընդլայնել համագործակցությունը ԵԱՏՄ բոլոր գործընկերների հետ. Միշուստին
ԵԱՏՄ-ի համար տախոգրաֆիայի համակարգի ստեղծման նախաձեռնությամբ հանդես է եկել Ավտոմոբիլային տրանսպորտի ձեռնարկությունների Ռուսաստանի ազգային ասոցիացիան (НАПТА):
Ներկայում ռուս փոխադրողները չեն կարող մեկնել Եվրոպա, քանի որ պատժամիջոցների պայմաններում Իտալիայում Եվրահանձնաժողովի Միացյալ հետազոտական կենտրոնը (JRC) հրաժարվել է երկարաձգել 2021 թվականին տրված Ռուսաստանի և Բելառուսի կրիպտոգրաֆիկ բանալիների ազգային հավաստագիրը:
Համապատասխանաբար, Ռուսաստանի տրանսպորտի նախարարությունը ձեռնամուխ է եղել տախոգրաֆներում տեղադրվող վարորդական քարտերի սերտիֆիկացման տեղական համակարգի մշակմանը:
Մինչև 2027 թվականը ԵԱՏՄ–ում չեղարկել են տրանսպորտում SOS կոճակի տեղադրման պահանջը
Տախոգրաֆի առկայությունը պարտադիր է ցանկացած միջազգային փոխադրումների ժամանակ, այդ թվումՌուսաստանի և Հայաստանի միջև: Ներռուսաստանյան փոխադրումների համար օգտագործվում է СКЗИ տախոգրաֆը, իսկ արտասահմանյան փոխադրումների համար` ЕСТР: ԵԱՏՄ անդամ բոլոր երկրների հետ համաձայնեցնելուց հետո ռուս մասնագետների կողմից մշակված տախոգրաֆիայի նոր համակարգը կներդրվի միության ողջ տարածքում:
Լրահոս
0