00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
51 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Հայաստանը կրկին պետք է ավիացիոն հզոր պետություն դառնա. Սմիրնով

© Sputnik / Aram NersesyanАэропорт "Звартноц"
Аэропорт Звартноц - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Խորհրդային տարիներին Հայաստանում քաղավիացիան զարգացած էր: Այդ ավանդույթը պետք է վերականգնել, կարծում է «Քաղավիացիայի գործընկեր» ռուսական հիմնադրամի ղեկավար Օլեգ Սմիրնովը:

ԵՐԵՎԱՆ, 29 հոկտեմբերի — Sputnik. Հայաստանը կրկին պետք է ավիացիոն հզոր պետություն դառնա, Sputnik Արմենիային ասաց ԽՍՀՄ քաղավիացիայի փոխնախարար, ԽՍՀՄ վաստակավոր օդաչու, «Քաղավիացիայի գործընկեր» ռուսական հիմնադրամի ղեկավար Օլեգ Սմիրնովը:

Նրա խոսքով` խորհրդային տարիներին Հայաստանի քաղավիացիան ծաղկման շրջան ապրեց:

«Ես քաջածանոթ էի ձեր երկրի քաղավիացիային: Առանց չափազանցնելու` Հայաստանը հզոր ավիացիոն հանրապետություն էր: Կրկին պետք է նման տերություն դառնալ», — ասաց Սմիրնովը:

Նրա խոսքով` «Զվարթնոցի» փոխարեն հետամնաց օդանավակայան էր, որը շուտով վերածվեց «դղյակի»։ Սմիրնովը` որպես օդաչու, հարյուրավոր թռիչքներ է կատարել այդ օդանավակայանում: Ասում է` հիանալի օդանավակայան էր` հրաշալի սարքավորումներով:

Նրա խոսքով` «Ազգային ավիացիոն միավորում» ԿՀ-ի ղեկավար, ԽՍՀՄ վաստակավոր օդաչու Դմիտրի Ադբաշյանի շնորհիվ Հայաստանը ԽՍՀՄ հազվագյուտ հանրապետություններից էր, որը Իլ-86 էր շահագործում: Հենց Ադբաշյանն առաջինը նստեց Իլ-86-ի ղեկին:

Սմիրնովը նշեց, որ պետք է հնարավոր ամեն բան անել խորհրդային տարիների քաղավիացիայի զարգացման մակարդակը վերականգնելու համար:

Լրահոս
0