03:07 17 հոկտեմբերի 2019
Ուղիղ եթեր
  • USD476.76
  • GBP608.06
  • EUR526.20
  • RUB7.42
Այգեհովիտ գյուղի ArMath լաբորատորիան. արխիվային լուսանկար

Հայաստանը կարողանում է նվիրել. ինչպես են հնդիկները ArMath–ի օգնությամբ ինժեներիա սովորելու

© Photo : provided by ArMath
Հայաստան
Ստանալ կարճ հղումը
WCIT համաշխարհային համաժողովը Երևանում (25)
91 0 0

Ինչպես Հայաստանում, Հնդկաստանում նույնպես այդ լաբորատորիաներին աջակցելու է մասնավոր բիզնեսը։

ԵՐԵՎԱՆ, 9 հոկտեմբերի - Sputnik. Հայաստանն այդ համաձայնագրից շահույթ չի ստանա. իր գիտելիքները կնվիրի հնդիկ դպրոցականներին։ Հնդկաստանի 3000 դպրոցներում առաջիկա 2 տարվա ընթացքում ArMath դպրոցական ինժեներական լաբորատորիաների հայկական մոդել են ուզում բացել։ Այս մասին Sputnik Արմենիայի թղթակցի հետ զրույցում հայտնեց հնդկաստանաբնակ ձեռներեց Արմեն Աղաբեկյանը։

Հայաստանի դպրոցների 50 տոկոսում մինչև տարեվերջ «Արմաթ» լաբորատորիաներ կգործեն

ArMath –ի փորձը կիրառելու մասին համաձայնագիրը կնքվել է Երևանում անցկացվող երկու խոշոր տեխնոլոգիական միջոցառումների ընթացքում։  Դրանցից մեկը DigiTec–ն է, մյուսը` WCIT ՏՏ համաշխարհային համաժողովը։

Սկզբում ինժեներական լաբորատորիաներ կբացեն երկու դպրոցում` մեկը մասնավոր, մեկը` պետական։ Առաջինից ստացած եկամուտն ամբողջությամբ կներդնեն երկրորդի աշխատանքի մեջ։

Ինժեներական լաբորատորիաների մոդելը ստեղծել է Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությունը։ Այստեղ նաև մանրամասն ուսումնական ծրագիր են մշակել  դրանց համար։ Այդ մոդելը Հայաստանը Հնդկաստանին չի վաճառում, այլ փոխանցում է` ընդ որում և գաղափարը, և նրա գործունեության երկար տարիների փորձը։ Այսպիսի լաբորատորիաներ Հայաստանում աշխատում են արդեն մի քանի տարի, և այստեղ աշխատող դասախոս–հրահանգիչները մեծ փորձ են ձեռք բերել։

«Մենք այդ ողջ փորձը կցուցադրենք կրթության նախարարության պաշտոնյաներին և՛ Հնդկաստանի առանձին նահանգների մակարդակով, և՛ կենտրոնական մակարդակով` Նյու Դելիում։ Հետագայում մենք օգնելու ենք նման դպրոցական խմբակների բացմանը։ Դրա համար մի քանի համակարգիչ, եռաչափ տպիչ է անհրաժեշտ, ցանկության դեպքում` նաև ինչ–որ ուսումնական հաստոցներ»,–հայտարարեց Աղաբեկյանը։

Երկու տարվա ընթացքում նախագիծն ուզում են տարածել 3 հազար դպրոցում (Հնդկաստանում գործող շուրջ 700 հազարից)։  Այդ լաբորատորիաներին աջակցելու է մասնավոր բիզնեսը (ինչպես Հայաստանում)։

Աղաբեկյանն ավելացրեց, որ Հնդկաստանի օրենքներով` միջին և խոշոր բիզնեսն իր շահույթի որոշակի փոքր տոկոսը պետք է ծախսի սոցիալական պատասխանատվության ծրագրերի վրա։ Հենց այստեղ էլ Աղաբեկյանն առաջարկ է արել իր հնդիկ ձեռներեց գործընկերին։

«Ես ասացի նրանց. դուք ձեր երեխաներին լավ դպրոցներ եք տալիս, սակայն Հնդկաստանում միլիոնավոր մարդիկ կան, որոնք դա անել չեն կարող։ Եկեք նրանց համար որևէ բան անենք։ Չէ՞ որ եթե երեխան աղքատ ընտանիքից է, դա չի նշանակում, որ նա պետք է կարողանա միայն գրել և կարդալ», – պատմեց Աղաբեկյանը։

Ծրագրավորողներից բացի նաև ինժեներներ են պետք. ԻՏՁՄ-ն նոր առաջնահերթություններ է նշում

Հայաստանը չպետք է վախենա, որ Հնդկաստանում լավ ինժեներների թիվը կմեծանա։ Խելացի մարդկանց մեջ հայերը ոչ թե մրցակից են տեսնում, այլ գործընկեր, ընդգծեց նա։

Նշենք, որ WCIT 2019 համաժողովին մասնակցելու համար Երևան են ժամանել ավելի քան 60 երկրների պատվիրակություններ։

թեմա:
WCIT համաշխարհային համաժողովը Երևանում (25)

Ըստ թեմայի

ԿԳՆ–ն «գլուխգործոց» է գրել ուսուցիչների համար, բայց այնքան ծիծաղելի չէ, որքան թվում է
ՏՏ ոլորտը Հայաստանում վերջին 7 տարիների ընթացքում աճել է 5 անգամ. Փաշինյանը` Քյոլնում
Սիսիանցի դպրոցականը մեքենա է հավաքել, անունն էլ դրել` «Хищник». տեսանյութ և լուսանկարներ
Երևանյան դպրոցը նոր մակարդակի 3D տպիչ ունի. չի մամլում, բայց գոլորշիացնում է ճառագայթով
թեգերը:
WCIT 2019, դպրոց, հնդիկ, հայ, Հնդկաստան, Հայաստան, լաբորատորիա

Գլխավոր թեմաներ