04:54 31 մարտի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD500.80
  • GBP620.19
  • EUR554.34
  • RUB6.30
Հայաստան
Ստանալ կարճ հղումը
765 0 0

«Իմ քայլի» հաշվարկով` Հայաստան արդեն այնքան ավտոմեքենա է ներկրվել, որ բավարար է ԵԱՏՄ նոր կարգին անցումն անցնցում ապահովելու համար։

ԵՐԵՎԱՆ, 12 նոյեմբերի – Sputnik. 2017թ–ին Հայաստան է ներկրվել 34 հազար ավտոմեքենա,  2018-ին`64 հազար, 2019-ի  նոյեմբերի 1-ի դրությամբ` 140 հազար և մինչև տարեվերջ հասնելու է 180-185 հազարի։

Այս վիճակագրությունն այսօր ԱԺ ամբիոնից հայտնեց «Բարգավաճ Հայաստան» խմբակցության պատգամավոր Միքայել Մելքումյանը` Հարկային օրենսգրքում խմբակցության առաջարկած փոփոխությունների նախագիծը ներկայացնելիս։ Նա նշեց, որ այս պահի դրությամբ պետական բյուջեն ստացել է շուրջ 150 մլն դոլար մաքսատուրք և ԱԱՀ, մինչև տարեվերջ կստանա 250 մլն։

«Օրենքի տրամաբանությունը նրանում է, որ մենք ցանկանում ենք ժամանակավորապես` 1 տարով, հնարավորություն տալ ավտոմեքենա ներկրող ֆիզիկական անձանց վերակազմակերպվել  իրավաբանական անձանց, որովհետև հունվարի 1-ից հետո իրավաբանական անձանց կողմից ներկրվող 3-7 տարեկան ավտոմեքենաների համար մաքսատուրքերը նվազ են լինելու` մինչև 5 տարեկանների համար 15 տոկոս, մինչև 7 տարեկանների համար` 20 տոկոս»,– ասաց Մելքումյանը։

Պատգամավորը նշեց, որ օրենքի հեղինակների մտահոգությունը Հայաստանում ձևավորված ավտոշուկան պահպանելն է։

«Խնդիրը նրանում է, որ մի կողմից մենք սոցիալական կողմը պահպանենք, մեր քաղաքացիները կարողանան իրենց բիզնեսը վերակազմակերպել իրավաբանական ընկերությունների, բյուջեի մուտքերը պահպանվեն գոնե 50 տոկոսով, և երրորդ` հասկանանք, թե այս անցումային փուլում ոնց ենք կարողանալու առաջ շարժվենք։ Բայց 20-25 հազար մեր քաղաքացիների թողնելով կտրուկ փոփոխված իրավիճակի առաջ, մենք կունենանք պրոբլեմ»,– ասաց Մելքումյանը։

Տնտեսական հարցերի հանձնաժողովի անդամ, «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Գևորգ Պապոյանն իր ելույթում հաստատեց Մելքումյանի ներկայացրած թվերի իսկությունը և այն, որ 2020թ.–ից դրանք էականորեն նվազելու են։ Բայցևայնպես, Պապոյանը շեշտեց, որ օրենքի նախագիծը հանձնաժողովում բացասական եզրակացություն է ստացել, քանի որ ռիսկեր կարող է առաջացնել։

Ըստ իմքայլական պատգամավորի` այսօր ավտոմեքենայի նախնական գինը ֆիքսվում է սահմանին ու դրանով իսկ վերահսկվում։ 2020թ.–ի հունվարի 1-ից հետո այս պրոցեսն անվերահսկելի է դառնում և ավտոմեքենայի վաճառքի գինը կարող է արհեստականորեն նվազեցվել, ինչը ձեռնտու է թե՛ վաճառողին, թե՛ գնորդին։

«Հետևաբար, այս մասով շատ մեծ ռիսկ կա, որ շատ մեծ քանակով ԱԱՀ ուղղակի չի վճարվի»,– ասաց Պապոյանը։

Նա նաև նշեց, որ նախագիծը ֆիզիկական անձանց չի վերաբերվելու, իսկ իրավաբանական անձինք, ինչպես առաջարկում է Մելքումյանը, իրենց այդ հնարավորությունից այսպես թե այնպես կարող են օգտվել։

«Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Բաբկեն Թունյանն էլ նշեց, որ Հայաստան բերված ավտոմեքենաների ավելցուկային  պաշարը բավարար է նոր կարգին անցումն անցնցում ապահովելու համար։

«Այս ավելցուկային պաշարը բավական է աաջիկա 2 տարին ոլորտն անցնցում պահելու համար։ Ֆիզիկական անձինք իրենց անհրաժեշտ պաշարով արդեն ապահովել են»,– ասաց Թունյանը։

Քննարկման արդյունքում խորհրդարանական մեծամասնությունը մերժեց ԲՀԿ–ի առաջարկը նիստի օրակարգում ներառելու առաջարկը։

Հիշեցնենք` 2020թ.–ից Հայաստանում ուժի մեջ է մտնում ԵԱՏՄ կանոնակարգը, որը միության անդամ երկրներում արդեն 5 տարի գործում է։ Դրա արդյունքում երրորդ երկրներից ներկրվող ավտոմեքենաների մաքսատուրքերը կբարձրանան։

Ըստ թեմայի

Ներկրողները փակուղում են հայտնվել. Ճապոնիան փակել է մեքենաների աճուրդները Հայաստանի համար
Լավ լուր ներկրողների համար. հունվարին հնարավոր կլինի մեքենա ներկրել գործող դրույքաչափով
Ներկրված ավտոմեքենաները կվաճառվե՞ն, թե՞ ներկրողները կմնան վարկերի տակ
թեգերը:
Գևորգ Պապոյան, Բաբկեն Թունյան, «Իմ քայլը» դաշինք, նախագիծ, Բարգավաճ Հայաստան կուսակցություն (ԲՀԿ), ավտոներկրողներ, ավտոներկրող, Հայաստան, Միքայել Մելքումյան

Գլխավոր թեմաներ