14:18 09 հուլիսի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD485.74
  • GBP608.34
  • EUR547.57
  • RUB6.82
Հայաստան
Ստանալ կարճ հղումը
377320

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի ու սպորտի նախարարությունն առաջարկում է փոխել 10 տարի կիրառվող, բայց օգուտ չտված դպրոցական գնահատման համակարգը։

ԵՐԵՎԱՆ, 28 հունիսի –Sputnik. Դպրոցներում 10 բալանոց գնահատման համակարգին անցնելուց անցել է շուրջ տասը տարի, բայց կրթության որակն ու բովանդակությունը ոչ միայն չեն փոխվել, այլև առաջացել են նոր լուրջ խնդիրներ: Կատարած ուսումնասիրությունների արդյունքում նման եզրակացության են հանգել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի ու սպորտի նախարարությունում: 

Առկա խնդիրների լուծման նպատակով նախարարությունն առաջարկում է վերանայել գործող պետական չափորոշիչները:
Փոփոխությունների նախագիծն արդեն հրապարակվել է իրավական ակտերի հրապարակման e-draft հարթակում: 

Նախագծում առաջարկվում է մինչև 5-րդ դասարանում սովորող երեխաներին ընդհանրապես գնահատականներ չնշանակել և գնահատումն իրականացնել` սկսած 5-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակից: Այս կերպ, նախագծի հեղինակների համոզմամբ, երեխաները կսովորեն ոչ թե հանուն գնահատականի, այլ հանուն գիտելիքի:

Բանն այն է, որ նախարարության ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ գործող գնահատման համակարգում ուսուցիչը հաճախ երեխային ցածր է գնահատում նրան պատժելու համար:

«Տասնամյակներ շարունակ` այս սկզբունքով սովորող աշակերտը ձգտում է լավ հիշել սովորածը՝ գնահատական ստանալու համար, իսկ ուսուցիչը դասավանդում է այնպես, որ աշակերտներն ուսումնասիրված գիտելիքը հիշեն մինչև թեմատիկ գրավոր աշխատանքը կամ քննությունը»,- նշում է նախարարությունը։

Նախագծում առաջակվում է հրաժարվել նաև«բացասական» կամ «անբավարար» գնահատականներից: Արդյունքում կվերանա նաև «երկտարեցիության» երևույթը, որը, ոլորտի պատասխանատուների համոզմամբ, «նպաստում է սովորողների առանձին խմբի պիտակավորմանը և սոցիալական մեկուսացմանը, այլ ոչ թե աջակցում նրանց խնդիրների կարգավորմանը»։

Միևնույն ժամանակ, նախատեսվում է չափորոշիչով հստակ սահմանել գնահատման սկզբունքները, նպատակները և չափանիշները, իսկ գնահատման գործիքակազմը սահմանել առանձին միասնական կարգով։

Իսկ որպեսզի աշակերտները հնարավորություն ու ժամանակ ունենան հասկանալու ու յուրացնելու դասավանդվող թեմաները, նախագիծն առաջարկում է նաև թեթևացնել ներկա ուսումնական պլանները:

Գործող չափորոշիչով` տարրական դպրոցում որպես նվազագույն ծավալ սահմանված է տարեկան 2940 ժամ, որն առաջարկվող չափորոշիչում նվազեցվել է և դարձել 2746 ժամ տարեկան։

Միջին դպրոցում սահմանված տարեկան նվազագույնը 5100 ժամն առաջարկվում է սահմանել 4760, իսկ ավագ դպրոցի 3060 ժամը՝ 2890 ժամ տարեկան։

Երեխաները կսովորեն անկաշկանդ օգնություն խնդրել․ պատգամավորը՝ Լանզարոտեի կոնվենցիայի մասին

Չափորոշիչների փոփոխությունները հանգեցնելու են նաև դասագրքերի փոփոխության, ինչի արդյունքում դպրոցական ծրագրերի փոփոխությունը պետական բյուջեի վրա կարժենա 4 469 665 152 ՀՀ դրամ:

Նշենք, որ առաջարկվող փոփոխությունները նախատեսվում է իրականացնել ՀՀ կառավարության 2010 թ-ի որոշման մեջ: Հանրային քննարկման ներկայացված նախագիծը նախատեսվում է ընդունել 2020թ.-ի հուլիսի 7-ից հետո, երբ կավարտվի հանրային քննարկման համար նախատեսված ժամկետը:

Այս պահին նախագիծը որևէ գրավոր առաջարկ չի ստացել, բայց ստացել է 34 կողմ և 30 դեմ ձայն:

Սեռական դաստիարակության մասին պնդումները սուտ են. նախարարը՝ Լանզարոտեի կոնվենցիայի մասին

Ըստ թեմայի

Ուսուցիչները կորոշեն` հեռավար դասերից հետո լրացուցիչ դասաժամերի կանցնեն, թե ոչ. նախարար
Ինչու է ուսուցիչը հեռախոս նվիրում աշակերտին, կամ հեռավար կրթության լավ և վատ կողմերը
Ինչ է արվում մարզերում հեռավար կրթությունից դուրս մնացած աշակերտների խնդիրը լուծելու համար
Առաջին դասարանցիների ընդունելության առցանց ստուգման փուլը սկսվել է. ի՞նչն է փոխվել
թեգերը:
դպրոց, Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն (ԿԳՄՍ), Արայիկ Հարությունյան

Գլխավոր թեմաներ