18:55 20 սեպտեմբերի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD485.26
  • GBP629.67
  • EUR574.98
  • RUB6.46
Հայաստան
Ստանալ կարճ հղումը
94 0 0

Հայաստանի նախկին նախագահը հայտարարել է, որ ժամանակին մեծ դժվարությամբ  է համոզել «Ռուսաստանի  երկաթուղիների» ղեկավարությանը մտնել հայկական շուկա:

ԵՐԵՎԱՆ, 27 օգոստոսի - Sputnik. ՀՀ իշխանությունները, քրեական գործերով, վերջնականապես վախեցրին «Ռուսաստանի  երկաթուղիներ» ընկերությանը, որի դուստր ձեռնարկությունը փոխանցվեց հայկական երկաթուղիների կոնցեսիոն կառավարումը:

ՀՀ երկրորդ նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանը նման կարծիք հայտնեց մի խումբ տնտեսական լրագրողների հետ հարցազրույցում:

2019-ի դեկտեմբերին Հայաստանի գլխավոր դատախազությունը քրեական գործ հարուցեց Հարավկովկասյան երկաթուղի ՓԲԸ-ի կոնցեսիոն ակտիվներից պետական ունեցվածքի օտարման դեպքի առթիվ:

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն  «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերությունն է և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ–ի փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:

Քոչարյանն ասաց, որ ժամանակին, լինելով պետության ղեկավար, մեծ դժվարությամբ համոզում էր «Ռուսաստանի  երկաթուղիների» ղեկավարությանը մուտք գործել հայկական շուկա:

Նրա խոսքով` նույնիսկ այդ ժամանակ, Ռուսական երկաթուղիներին Հայաստան հրավիրելով, ինքը երկարաժամկետ խնդիր դրեց Հայաստան-Իրան երկաթուղային գծի կառուցման համար: Բայց ճանապարհը երբեք չի կառուցվել, թե ինչու՝ Քոչարյանը չգիտի:

Ռոբերտ Քոչարյանի որդին արխիվային տեսանյութ է հրապարակել. կադրերում նրա հայրն է

«Բայց հիմա ես համոզված եմ, որ «Ռուսաստանի երկաթուղիները» երբեք և երբեք չեն քննարկի Հայաստան-Իրան երկաթուղային գիծ կառուցելու հնարավորությունը: Ոչ մի նորմալ երկիր այստեղ չի գա: Ի դեպ, մենք այն ժամանակ շատ լրջորեն քննարկեցինք Իրանի հետ երկաթուղային գծի կառուցումը։ Այն ժամանակ Չինաստանը դեռ չէր իրականացնում  նման մասշտաբային նախագծեր երկրի սահմաններից դուրս, բայց ես համոզված եմ, որ եթե այդ ժամանակ Չինաստանը միացված լիներ, այսօր մենք կունենայինք Հայաստան-Իրան երկաթուղային գիծը», - ասաց նախկին նախագահը:

Քոչարյանը նշեց, որ Հայաստանն ունի շատ վատ ֆունդամենտալ տնտեսական բաղադրիչներ `շրջափակում, վատ դեմոգրաֆիա և իշխանություններն առաջին հերթին պետք է մտածեն, թե ինչպես կարելի է հաղթահարել այս իրավիճակը: Երկաթուղու կառուցումը կարող է լինել այդ իրավիճակը կոտրելու  հիմնական գործոններից մեկը:

«Մեզ միշտ ասում էին, որ բեռնափոխադրումների ծավալը բավարար չէ, վնասով ենք աշխատում։ Բայց ես ասացի, որ մենք պետք է առաջնորդվենք ոչ թե ներկայով, այլ ապագայով», - հավելեց նա:

Հիշեցնենք, որ ՀՀ երկրորդ նախագահը մասնակցում է 2008 թվականի մարտի 1-ի դեպքերի վերաբերյալ քրեական գործի դատաքննությանը: Նրա դեմ քրեական հետապնդումը սկսվել է 2018-ին Հայաստանում իշխանափոխությունից հետո։ Այդ ժամանակ էլ Ռոբերտ Քոչարյանը հայտարարել էր քաղաքականություն վերադառնալու մասին։ ՀՀ երկրորդ նախագահին երեք անգամ կալանավորել են։ Կալանավայրում նա ընդհանուր առմամբ 500 օր է անցկացրել։

Ռոբերտ Քոչարյանը խոսել է տավուշյան դեպքերի ու Ադրբեջանի ագրեսիայի պատճառների մասին

2020 թվականի հունիսին Վերաքննիչ դատարանը նրան գրավի դիմաց ազատ արձակելու որոշում է կայացրել։

Քոչարյանը բազմիցս հայտարարել է, որ իր դեմ հարուցված քրեական գործն ամբողջությամբ շինծու է և իրենից ներկայացնում է ոչ այլ ինչ, քան քաղաքական հետապնդում։

Ըստ թեմայի

Ռոբերտ և Լևոն Քոչարյանների վեյկբորդինգը Սևանում. տեսանյութ
Ինչու են Ռոբերտ Քոչարյանի պաշտպանները բողոք ներկայացրել Վճռաբեկ դատարան
Դատարանը մերժեց Ռոբերտ Քոչարյանի գործով դատախազների միջնորդությունը
Իշխանությունները պատրաստ չեն լսել. Ռոբերտ Քոչարյանը մտահոգություններ ունի. տեսանյութ
թեգերը:
երկաթուղի, Ռոբերտ Քոչարյան, Ռուսաստան, Հայաստան

Գլխավոր թեմաներ