04:55 27 սեպտեմբերի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD485.27
  • GBP617.36
  • EUR565.05
  • RUB6.28
Հայաստան
Ստանալ կարճ հղումը
82 0 0

Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների փոխնախարարը հայտնեց, թե ինչ հանգամանքներ են հաշվի առնելու ճանապարհային վճար սահմանելիս։

ԵՐԵՎԱՆ, 4 սեպտեմբերի — Sputnik. Առավելագույն վնասն ավտոճանապարհներին հենց 12 տոննա և ավելի բեռնատարողություն ունեցողներն են պատճառում, և հենց այդ պատճառով էլ որոշվել է ճանապարհային վնաս սահմանել դրանց համար։ Այսօր հրավիրված ասուլիսի ժամանակ ասաց ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Արմեն Սիմոնյանը` անդրադառնալով որոշ ավտոճանապարհները մեծ բեռնատարների համար վճարովի դարձնելու նախաձեռնությանը:

«Մենք սահմանեցինք ճանապարհային վճար, այլ ոչ թե հարկ, քանի որ միջազգային պայմանագրերով որոշակի պարտականություններ ունենք։ Հարց այն է, որ բեռնափոխադրման համար երկկողմ պայմանագիր ունեցող պետությունները պետք է հարկերից ազատեն իրար։ Այսինքն` մենք հավելյալ հարկ չենք սահմանի, սակայն այդ վճարը պարտադիր կլինի բոլորի համար»,–ասաց Սիմոնյանը։

Նա նշեց, որ որոշվել է սահմանել հավասար պայմաններով ճանապարհային վճար` ռեզիդենտ և ոչ ռեզիդենտ բեռնափոխադրում իրականացնողների համար։

Փոխնախարարի խոսքով` ճանապարհների համար վճար սահմանելիս հաշվի է առնվելու մեքենաների սռնիների քանակը, քանի որ կան բեռնատարներ, որոնք 3-4 սռնիով են աշխատում, կան մեքենաներ էլ, որ 6 սռնի ունեն։ Իսկ մեծ քանակությամբ սռնի ունեցողներն ավելի շատ են վնաս պատճառում։

Իսկ ինչ վերաբերում է սահմանված վճարի չափին` յուրաքանչյուր կիլոմետրի համար մինչև 50 դրամ ուղեվարձ, ապա նման որոշման էլ, ըստ Սիմոնյանի, հանգել են ուսումնասիրելով ինչպես այլ երկրների փորձը, այնպես էլ պետությունում գրանցված մեքենաների քանակն ու ճանապարհների որակը։ Փոխնախարարը վստահեցնում է` սահմանված գինն օպտիմալ է։

Լավ աշխատավարձով գործ կա. Տավուշի ճանապարհների ու տների շինարարներն աշխատողներ են փնտրում

Բացի այդ, քննարկումների արդյունքում որոշվել է բեռնատարների ճանապարհային վճար սահմանել աստիճանաբար, այլ ոչ թե միանգամից բոլոր բեռնատարներից գումար պահանջել։

Հիշեցնենք, որ նախագծի ընդունման դեպքում փոփոխություններն ուժի մեջ կմտնեն 2021 թվականի հուլիսի 1-ից: Ավելի վաղ հայտնել էինք, որ ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը հանդես է եկել որոշ ավտոճանապարհները մեծ բեռնատարների համար վճարովի դարձնելու նախաձեռնությամբ: Նախագիծը ենթադրում է վճարումների գանձման էլեկտրոնային համակարգի ստեղծում, «ճանապարհային վճար» հասկացության սահմանում։

Գանձվող գումարները կօգտագործվեն ճանապարհների շինարարության և նորոգման համար։ Առաջարկվում է բեռնատարների վարորդներից վճար գանձել 12 և ավելի տոննա առավելագույն թույլատրելի զանգված ունեցող ավտոտրանսպորտային միջոցների համար, բայց միայն պետության և մասնավոր հատվածի համագործակցության շրջանակում նախագծված և կառուցված մայրուղիներով երթևեկելու դեպքում:

Ըստ թեմայի

ՀԿԵ–ն լուծում է առաջարկում սեպտեմբերին բեռնափոխադրման խնդիրները բացառելու համար
ՌԴ-ից ՀՀ պայթուցիկ նյութեր տեղափոխող բեռնատարները մնացել են Վրաստանում․ ո՞րն է պատճառը
Բեյրութի նավահանգստում քիմիական նյութերով լի տասնյակ բեռնարկղեր են հայտնաբերել
թեգերը:
բեռնատար, ավտոմեքենա, ավտոբուս, Ճանապարհ

Գլխավոր թեմաներ