00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:24
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
0 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
12:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Исторический ликбез
Первая биография Ивана IV. Кто и для кого ее писал?
15:04
24 ր
Исторический ликбез
Тиран или помазанник божий? Кем был Иван Грозный?
15:33
24 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Ճանապարհային վճար կմուծեն 12 և ավելի տոննա զանգված ունեցող մեքենաները. ինչո՞ւ հենց դրանք

© Sputnik / Andranik GhazaryanАвтотранспортеры на межгосударственной трассе М4
Автотранспортеры на межгосударственной трассе М4 - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների փոխնախարարը հայտնեց, թե ինչ հանգամանքներ են հաշվի առնելու ճանապարհային վճար սահմանելիս։

ԵՐԵՎԱՆ, 4 սեպտեմբերի — Sputnik. Առավելագույն վնասն ավտոճանապարհներին հենց 12 տոննա և ավելի բեռնատարողություն ունեցողներն են պատճառում, և հենց այդ պատճառով էլ որոշվել է ճանապարհային վնաս սահմանել դրանց համար։ Այսօր հրավիրված ասուլիսի ժամանակ ասաց ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Արմեն Սիմոնյանը` անդրադառնալով որոշ ավտոճանապարհները մեծ բեռնատարների համար վճարովի դարձնելու նախաձեռնությանը:

Фуры на трассе M14 - Sputnik Արմենիա
Հնարավոր է` ՀՀ–ում ճանապարհները վճարովի դառնան բեռնատարների համար

«Մենք սահմանեցինք ճանապարհային վճար, այլ ոչ թե հարկ, քանի որ միջազգային պայմանագրերով որոշակի պարտականություններ ունենք։ Հարց այն է, որ բեռնափոխադրման համար երկկողմ պայմանագիր ունեցող պետությունները պետք է հարկերից ազատեն իրար։ Այսինքն` մենք հավելյալ հարկ չենք սահմանի, սակայն այդ վճարը պարտադիր կլինի բոլորի համար»,–ասաց Սիմոնյանը։

Նա նշեց, որ որոշվել է սահմանել հավասար պայմաններով ճանապարհային վճար` ռեզիդենտ և ոչ ռեզիդենտ բեռնափոխադրում իրականացնողների համար։

Փոխնախարարի խոսքով` ճանապարհների համար վճար սահմանելիս հաշվի է առնվելու մեքենաների սռնիների քանակը, քանի որ կան բեռնատարներ, որոնք 3-4 սռնիով են աշխատում, կան մեքենաներ էլ, որ 6 սռնի ունեն։ Իսկ մեծ քանակությամբ սռնի ունեցողներն ավելի շատ են վնաս պատճառում։

Իսկ ինչ վերաբերում է սահմանված վճարի չափին` յուրաքանչյուր կիլոմետրի համար մինչև 50 դրամ ուղեվարձ, ապա նման որոշման էլ, ըստ Սիմոնյանի, հանգել են ուսումնասիրելով ինչպես այլ երկրների փորձը, այնպես էլ պետությունում գրանցված մեքենաների քանակն ու ճանապարհների որակը։ Փոխնախարարը վստահեցնում է` սահմանված գինն օպտիմալ է։

Լավ աշխատավարձով գործ կա. Տավուշի ճանապարհների ու տների շինարարներն աշխատողներ են փնտրում

Բացի այդ, քննարկումների արդյունքում որոշվել է բեռնատարների ճանապարհային վճար սահմանել աստիճանաբար, այլ ոչ թե միանգամից բոլոր բեռնատարներից գումար պահանջել։

Հիշեցնենք, որ նախագծի ընդունման դեպքում փոփոխություններն ուժի մեջ կմտնեն 2021 թվականի հուլիսի 1-ից: Ավելի վաղ հայտնել էինք, որ ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը հանդես է եկել որոշ ավտոճանապարհները մեծ բեռնատարների համար վճարովի դարձնելու նախաձեռնությամբ: Նախագիծը ենթադրում է վճարումների գանձման էլեկտրոնային համակարգի ստեղծում, «ճանապարհային վճար» հասկացության սահմանում։

Գանձվող գումարները կօգտագործվեն ճանապարհների շինարարության և նորոգման համար։ Առաջարկվում է բեռնատարների վարորդներից վճար գանձել 12 և ավելի տոննա առավելագույն թույլատրելի զանգված ունեցող ավտոտրանսպորտային միջոցների համար, բայց միայն պետության և մասնավոր հատվածի համագործակցության շրջանակում նախագծված և կառուցված մայրուղիներով երթևեկելու դեպքում:

Լրահոս
0