06:53 16 ապրիլի 2021
Ուղիղ եթեր
  • USD521.20
  • GBP718.58
  • EUR624.29
  • RUB6.79
Հայաստան
Ստանալ կարճ հղումը
37701

Տավուշի մարզով անցնող երկաթուղու բացումը, ըստ մարզպետի, թույլ կտա Վերին Լարսի այլընտրանք ունենալ և կրճատել վրացական Փոթի նավահանգիստ տանող ճանապարհը։

ԵՐԵՎԱՆ, 28 մարտի - Sputnik. Ադրբեջանի հետ երկաթուղային հաղորդակցության բացման հարցն աշխատանքային քննարկումների փուլում է։ Տեղեկությունը Sputnik Արմենիային հայտնեց Տավուշի մարզպետ Հայկ Չոբանյանը։

ՀՀ փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը մարտի 24-ին հայտարարել էր, որ Հայաստանն ու Ադրբեջանը Ռուսաստանի միջնորդությամբ քննարկում են խորհրդային ժամանակներում գործող բոլոր հաղորդակցությունների ապաշրջափակման հարցը: ԽՍՀՄ–ի տարիներին Տավուշի մարզն Ադրբեջանի հետ էր կապում Իջևան-Ղազախ-Բաքու երկաթուղին։

«Աշխատանքային քննարկումներ, բնականաբար, կան այդ ուղղությամբ։ Դա համարվում է մեր տնտեսական զարգացման հնարավորություններից մեկն առաջիկա տարիների համար։ Գիտեք, որ հատկապես ինտենսիվ քննարկվում է հարավային ուղղությունը, քանի որ ես էլ եմ կարծում, որ հարավային ուղղությունը, հատկապես՝ երկաթգծի, հնարավորություն է Երասխից մինչև Միջին Արևելյան շուկաներ։ Նշանակում է` տրանսպորտային ենթակառուցվածքների տեսանկյունից Հայաստանի կարգավիճակը կփոխվի», - նշեց Չոբանյանը։

Մյուս կողմից Հայաստանը կապող օղակ կդառնա Արևելքի ու եվրոպական մայրցամաքի միջև։

Մարզպետի խոսքով՝ քննարկումների ներկա փուլում ուշադրության կենտրոնում է նախկինում գոյություն ունեցող ենթակառուցվածքը, այդ թվում` Տավուշի մարզով անցնող Հրազդան-Ղազախ երկաթուղին։

«Այս պահին այդ ուղղությունը բացելու հետ կապված որևէ առարկայական որոշում չկա, կատարվում են ուսումնասիրություններ, որովհետև կան վթարված, վերանորոգման ենթակա հատվածներ։ Գործընթացն աշխատանքային փուլում է, և այս պահին որևէ լուծման մասին դեռևս չենք կարող խոսել», - նշեց Չոբանյանը։

Ընդ որում՝ խոսքն ինչպես երկաթուղու, այնպես էլ ավտոմոբիլային հաղորդակցության մասին է։

Սահմանային լուրերի պատճառով Տավուշում որոշ ներդրողներ կասեցրել են իրենց ծրագրերը

Ինչ վերաբերում է այն հնարավորություններին, որոնք ի հայտ կգան տրանսպորտային հաղորդակցության վերականգնման դեպքում, ապա մարզպետի խոսքով` այդ ճանապարհն առաջին հերթին Վերին Լարսի երկաթուղային այլընտրանքը կդառնա:

Բացի այդ, կկրճատվի Երևանից Վրաստան տանող ճանապարհը, այդ թվում՝ դեպի Փոթի նավահանգիստ, ինչը կարևոր է Հայաստանի համար։

Նման հեռանկարը, ըստ մարզպետի, մեծ նշանակություն ունի ոչ միայն Տավուշի մարզի, այլև ողջ Հայաստանի տնտեսվարողների համար։

«Լոգիստիկ խնդիրը Հայաստանի տնտեսության մեջ, կարծում եմ, ամենախնդրահարույցներից մեկն է։ Դրա մասին շատ է խոսվում։ Երբ անդրադառնում ենք մեր մրցակցային թերություններին, եթե ոչ առաջին, ապա երկրորդ հերթին խոսում ենք այն մասին, որ մենք շրջափակված ենք, մեր լոգիստիկ հնարավորությունները խիստ սահմանափակ են», - նշեց Չոբանյանը։

Եթե այս նախագիծը փոխի Հայաստանի լոգիստիկ կարգավիճակը, ապա ուղղակի կամ անուղղակի ազդեցությունը կզգան երկրի տնտեսության բոլոր ոլորտները։

Անվտանգության հարցը, նրա խոսքով, այս դեպքում տեխնիկական բնույթ է կրում։ Աշխարհում կան նման նախագծերի բազմաթիվ օրինակներ, որոնք ապացուցում են, որ խնդիրը կարելի է լուծել։ Իհարկե, դա ենթադրում է մեծ ծավալով կազմակերպչական, մեթոդաբանական, բովանդակային աշխատանք։

«Բայց դա հնարավոր է իրականացնել, և մենք դրանից չպետք է վախենանք», - ասաց Չոբանյանը։

Հիշեցնենք, որ տարածաշրջանում տրանսպորտային հաղորդակցության ապաշրջափակման հարցով զբաղվում է աշխատանքային խումբը՝ Հայաստանի, Ռուսաստանի ու Ադրբեջանի փոխվարչապետների ղեկավարությամբ: Քննարկվում են ինչպես հաղորդակցության ուղիների վերականգնման հնարավորությունները, այնպես էլ բեռների ընթացքի կարգն ու անվտանգությունը։

Ինչպե՞ս են ապրում Ադրբեջանին սահմանակից Տավուշի գյուղերում. տեսանյութեր, լուսանկարներ

Ըստ թեմայի

Ստեփանակերտի օդանավակայանն ու Ալիևի ավիացիոն պլանները. իրավիճա՞կ է փոխվել
Հաղորդակցությունների ապաշրջափակումը ձեռնտու կլինի, եթե դա անեն բոլորը․ Թավադյան
Ինչպես կարելի է բեռնաթափել «Վերին Լարսը». ՌԴ դեսպանը խոսել է հնարավոր ելքի մասին
թեգերը:
երկաթուղի, Հայկ Չոբանյան, Ադրբեջան, Հայաստան

Գլխավոր թեմաներ