05:34 30 նոյեմբերի 2020
Ուղիղ եթեր
  • USD508.21
  • GBP678.82
  • EUR605.94
  • RUB6.70
Մշակույթ
Ստանալ կարճ հղումը
35900

Նախնական պայմանավորվածությամբ օպերան կբեմադրվի 2020 թվականի աշնանը։

ԵՐԵՎԱՆ, 5 օգոստոսի — Sputnik. ‹‹Իմ քայլը›› հիմնադրամը կաջակցի ‹‹Տիգրան Մեծ›› օպերայի բեմադրման գործին։ 

Премьер-министр Никол Пашинян с супругой Анной Акопян встретились с дирижером Джорджем Пехливаняном, народным артистом РФ Георгием Исаакяном и директором гос.филармонии Гагиком Манасяном (5 августа 2019).
Աննա Հակոբյանը հյուրընկալել է աշխարհահռչակ դիրիժոր Ջորջ Փեհլիվանյանին, անվանի բեմադրիչ, ՌԴ ժողովրդական արտիստ Գեորգի Իսահակյանին և Հայաստանի պետական Ֆիլհարմոնիա ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Գագիկ Մանասյանին

Ինչպես տեղեկացանք Աննա Հակոբյանի պաշտոնական կայքէջից՝ Ադոլֆ Հասսեի ‹‹Տիգրան Մեծ›› օպերայի բեմադրման նախապատրաստական և կազմակերպչական հարցերը քննարկելու համար ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը տիկնոջ՝ Աննա Հակոբյանի հետ հյուրընկալել են աշխարհահռչակ դիրիժոր Ջորջ Փեհլիվանյանին, անվանի բեմադրիչ, ՌԴ ժողովրդական արտիստ Գեորգի Իսահակյանին և Հայաստանի պետական Ֆիլհարմոնիա ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Գագիկ Մանասյանին։

Премьер-министр Никол Пашинян с супругой Анной Акопян встретились с дирижером Джорджем Пехливаняном, народным артистом РФ Георгием Исаакяном и директором гос.филармонии Гагиком Манасяном (5 августа 2019).
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը և աշխարհահռչակ դիրիժոր Ջորջ Փեհլիվանյանը

Մանասյանը պատմել է, թե ինչպես է գերմանական արխիվներում պատահաբար գտնվել Հասսեի ‹‹Տիգրան Մեծ›› օպերան, որը գրված լինելով 1700-ական թվականներին, երբևէ չի բեմադրվել։

‹‹Երաժշտական աշխարհում Հայոց արքա Տիգրան Մեծին նվիրված շուրջ 40 օպերա է հայտնի։ Սա որքան որ ուրախալի է, նույնքան էլ ամոթալի է, քանի որ նրանցից ոչ մեկը չի բեմադրվել Տիգրան Մեծի հայրենիքում››,- ասել է Գագիկ Մանասյանը՝ հավելելով, որ Հասսեի օպերայի բեմադրությունը ոչ միայն Հայաստանում, այլև միջազգային ասպարեզում կարևոր նախաձեռնություն և մեծ երաժշտական իրադարձություն է համարվելու։

Ջորջ Փեհլիվանյանն էլ շեշտել է, որ նպատակ կա ապագայում բեմադրել Տիգրան Մեծի վերաբերյալ բոլոր օպերաները։ Նա շեշտել է, որ ‹‹Տիգրան Մեծ›› օպերայի բեմադրումը նաև լուրջ երաժշտական դրդապատճառներ ունի։

Հիմնական պատճառն այն է, որ օպերաները գրված են ‹‹Բարոկկո›› երաժշտական ոճով, որն այսօր եվրոպական ժամանակակից երաժշտական աշխարհում ամենաընդգծվածներից է և ունի հստակ օրենքներ, երաժշտական ինքնատիպ գործիքակազմ։ Հենց այդ խնդիրներն են լրացուցիչ դժվարություններ ստեղծում օպերայի բեմադրության համար։ Գևորգ Իսահակյանի փոխանցմամբ ներկայումս համատեղ ջանքերով փորձում են հաղթահարել այդ դժվարություններն՝ ի նպաստ բարոկկո երաժշտության տարածմանը Հայաստանում։ Այժմ բանակցություններ են ընթանում բարոկկո երաժշտական ուղելար գործիքներ ձեռք բերելու և համապատասխան երաժիշտներ վերապատրաստելու ուղղությամբ։

Գագիկ Մանասյանը շեշտել է, որ ծրագրվում է Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիայի կազմում ստեղծել մշտական գործող ‹‹Բարոկկո նվագախումբ›› և այդ երաժշտության տարածման համար բարենպաստ միջավայր։

24 տարեկանում նրա գործը օպերային բեմ բարձրացավ, բայց նա հեռացավ հայրենիքից. ինչո՞ւ

Ըստ թեմայի

Մնջախաղի թատրոնի չլուծվող խնդիրն ու նոր բեմադրությունը
Երևանյան օպերա․ նոր թատերաշրջան, նոր բեմադրություններ
Հայաստանի Առաջին Հանրապետության 100-ամյակին առթիվ «Էրմիտաժում» նոկտյուրն են բեմադրել
Հաղթանակի գեներալը. ինչպես Նվեր Սաֆարյանը «քոչարի» բեմադրեց Բեռլինում
Ամերիկացին խաղալիքների միջոցով ֆիլմերից տեսարաններ է բեմադրում. տեսանյութ
թեգերը:
Գագիկ Մանասյան, ‹‹Իմ քայլը›› հիմնադրամ, օպերա, Տիգրան Մեծ

Գլխավոր թեմաներ