00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:41
19 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
45 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:31
4 ր
Ուղիղ եթեր
10:07
53 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Ավելի շատ էլեկտրամոբիլներ՝ դեպի Հայաստան. մատակարարները արտոնություններ են պահանջում

© Sputnik / Aram NersesyanЭлектромобиль Nissan на выставке "Arm Auto Show" Expo 2018
Электромобиль Nissan на выставке Arm Auto Show Expo 2018 - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Հայաստանում ուզում են ԱԱՀ–ից ազատել էլեկտրամոբիլներ ներկրող մասնավոր անձանց։ Այժմ նույնպիսի արտոնություն են պահանջում նաև ավտոսալոնները։

ԵՐԵՎԱՆ, 2 ապրիլի — Sputnik. Ավտոմեքենաների արտասահմանյան ընկերությունների մատակարարները Հայաստան  ավելի շատ էլեկտրամոբիլներ  են ուզում  ներկրել։ Այս մասին ԱԺ տնտեսական հանձնաժողովում հանդիպման ժամանակ հայտարարեցին եվրոպական առևտրային պալատի ներկայացուցիչները։

Ինտերակտիվ-Տիգրան Քեհյան (23.01.19) - Sputnik Արմենիա
Էլեկտրաշարժիչով ավտոմեքենաների ներմուծումը շատ ավելի ձեռնտու է դառնալու. Տիգրան Քեյան

Ինչպես նշեց հայ–բրիտանական առևտրային պալատի նախագահ Նաիրա Մանուկյանը, ՀՀ կառավարությունը հաստատել է էլեկտրամոբիլներն ԱԱՀ–ից ազատելու օրինագիծը։ Սակայն այն վերաբերվում է միայն ֆիզիկական, այլ ոչ թե իրավաբանական անձանց։ Միևնույն ժամանակ ավտոսրահները նույնպես ցանկանում են նոր էլեկտրամոբիլներ ներկրել հարկային արտոնություններով։

Հայ–բելգիական առևտրային պալատի փոխնախագահ Ֆելիքս Փայտյանն իր հերթին ներկայացրեց Բելգիայում արված հաշվարկները. 3-3,5 լիտրանոց շարժիչով մեքենայի մոտ տարեկան սպասարկման ծախսերը (ներառյալ տեխսպասարկումը, գույքահարկը, բնապահպանական վճարները, ապահովագրությունը) կարող են կազմել 3-3,5 հազար եվրո, իսկ համադրելի հզորությամբ (կիլովատներով) էլեկտրամոբիլի մոտ՝ ընդամենը 80 եվրո։

«Մենք էլեկտրամոբիլներ ներկրելու գաղափարի աջակիցն ենք։ Արտոնությունները պետք է ժամանակավոր լինեն, բայց էական, որպեսզի այդպիսի ավտոմեքենաները մտնեն առօրյա գործածության մեջ։ Դրանից հետո կրկին կարելի է հարկեր սահմանել դրանց համար։ Սակայն ներկա փուլում կարևոր է դրանց տարածումը։ Էլեկտրականությունը բենզինի կամ գազի փոխարեն լավ է և՛ բնապահպանության, և՛ ներկրվող վառելիքը տեղականով փոխարինելու համար», – նշեց պատգամավոր Հայկ Գևորգյանը։

Տնտեսական հանձնաժողովի նախագահ Բաբկեն Թունյանն ու նրա գործընկերները խոստացել են քննարկել ԱԱՀ–ի չեղարկումը նաև ավտոսրահների էլեկտրամոբիլների վրա տարածելու առաջարկը։

Լրահոս
0