06:34 16 ապրիլի 2021
Ուղիղ եթեր
  • USD521.20
  • GBP718.58
  • EUR624.29
  • RUB6.79
Տնտեսություն
Ստանալ կարճ հղումը
92 0 0

Կայանի արտադրած էլեկտրաէներգիան նախատեսվում էր արտահանել Իրան ու դրա շնորհիվ եկամուտ ստանալ։ Բայց խոստացված բարձր լարման օդային գիծն այդպես էլ չկառուցվեց։

ԵՐԵՎԱՆ, 7 ապրիլի - Sputnik. «Հրազդան-5» կայանի շահագործումը ժամանակավորապես դադարեցված է։ Տեղեկությունը Sputnik Արմենիային հայտնեցին «Գազպրոմ Արմենիա» ՓԲԸ-ի հասարակայնության և ԶԼՄ-ների հետ կապերի ծառայությունից։

Կայանի աշխատանքի դադարեցման պատճառը դրա գազատուրբինային տեղակայանքի (որը հիմնական սարքավորում է)  կապիտալ նորոգման անհրաժեշտությունն է։ Ըստ «Գազպրոմ Արմենիայի»` առանց  նորոգման դրա հետագա աշխատանքն անհնար է: Իսկ նորոգման համար նախնական հաշվարկով անհրաժեշտ է շուրջ 16 մլն. եվրո։

«Գազպրոմ Արմենիան» նշում է, որ այս գումարը չի փոխհատուցվել ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից առաջարկված սակագներով:

Բացի այդ, ընկերությունը հիշեցնում է, որ «Հրազդան-5» կայանի արդիականացման նախագծով նախատեսված էր, որ կայանում արտադրված էլեկտրական էներգիայի հիմնական մասը (467 ՄՎտ) պետք է արտահանվեր Իրան: Արտահանումն էլ պետք է իրականացվեր Իրան-Հայաստան կառուցվող բարձր լարման օդային գծով։ Բայց այդ գծի  շինարարությունն  առ այսօր ավարտված չէ:

Արդյունքում, «Գազպրոմ Արմենիան»  արձանագրում է, որ «Հրազդան-5» կայանը, գործարկումից ի վեր, աշխատել է ոչ կանոնավոր և իր հզորությունների մոտ 30%-ի չափով, ինչը բերել է նշված գործունեության վնասաբերության։ Դրա հետևանքով ընկերությունն արդեն շուրջ 100 մլն. ԱՄՆ դոլարի վարկ ունի, ևս  16 մլն եվրո էլ անհրաժեշտ է կայանի գազատուրբինի կապիտալ նորոգման համար։

Հիշեցնենք` Հրազդանի ՋԷԿ-ի 5-րդ էներգաբլոկը ամբողջական ծավալով շահագործման էր հանձնվել 2013թ.–ի դեկտեմբերի 2-ին։ Նույն օրը ստորագրվել էր համապատասխան փաստաթուղթ, որով «Գազպրոմը» ձեռք էր բերել «ՀայՌուսգազարդի» բաժնետոմսերի 20 տոկոսը` դառնալով ընկերության լիակատար բաժնետեր:

Հայաստանն ավելի արդյունավետ ատոմակայան կունենա

Ինչ վերաբերում է «Իրան-Հայաստան» էլեկտրահաղորդման օդային գծի կառուցմանը, դրա վերջնաժամկետը վերջին անգամ հետաձգվել էր 2019թ–ին։ Նոր վերջնաժամկետ էր սահմանվել 2020թ. տարեվերջը։

Իսկզբանե ենթադրվում էր, որ շինարարությունը պետք է ավարտվի 2018 թվականին։

Հիշեցնենք նաև, որ դեպի Իրան գնացող գիծը կառուցվում է Իրանի միջոցներով։ Նախատեսված 107,9 մլն եվրոյի 77%–ը տրամադրել է Իրանի արտահանման և զարգացման բանկը, 23%–ը` հիմնական կապալառու «Sunir» ընկերությունը։

 

Ըստ թեմայի

«Գազպրոմը» Հայաստանի հետ քննարկել է 2021–ին գազի մատակարարման պայմանները
«Գազպրոմ Արմենիան» դեռ չի ուզում բռնագանձումներ անել. որքա՞ն են պարտք բնակիչները
Սերգեյ Կոպիրկինը «Գազպրոմ Արմենիայի» գլխավոր տնօրենին հուշամեդալ և պատվոգիր է հանձնել
թեգերը:
«Գազպրոմ Արմենիա» ընկերություն, ջերմաէլեկտրակայան (ՋԷԿ), Իրանի Իսլամական Հանրապետություն, Հայաստան, էլեկտրաէներգիա, Սևան–Հրազդան կասկադ

Գլխավոր թեմաներ