00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:31
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Վարդան Ոսկանյան
Արցախից խաղաղապահների դուրս գալը հազիվ թե կապակցված լինի օկուպացված տարածքներից Իրանի վրա հարձակման մասին լուրերի հետ։
10:41
7 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
10:47
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Բորիս Խլեբնիկով. «Հասարակ ազատ քաղաքացին այլախոհից վտանգավոր է»

© Sputnik / Карен АветисянБорис Хлебников
Борис Хлебников - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Ռուսաստանում «Կինոտավր» մրցանակաբաշխության լավագույն ֆիլմ ճանաչվելուց հետո Բորիս Խլեբնիկովի «Առիթմիան» ուղևորվեց Կարլովի Վարիի միջազգային կինոփառատոն, որտեղ ֆիլմի գլխավոր հերոսի՝ Օլեգի, դերը մարմնավորած դերասան Ալեքսանդր Յացենկոյի դերասանական խաղը ճանաչվեց լավագույնը:

Բորիս Խլեբնիկովի նոր աշխատանքը կրկին բոլորի ուշադրության կենտրոնում է՝ թե՛ տիպիկ  հեղինակային կինոյի ու թե՛  ժանրային մելոդրամաների սիրահարների շրջանում, քանի որ նա ռուսաստանյան այն ռեժիսորներից է, որն անընդհատ հավասարակշռում է հեղինակային ձեռագիրն ու զանգվածային կինոյի լեզուն, վավերագրականության աստիճանի դերասանական խաղն ու խաղարկային կինոյի խաղի կանոնները:

«Առիթմիան» էլ բացառություն չէ իր ցայտուն ու իրական զգացողություններով և անթաքույց  ապրումներով: Չնայած պատմության  հստակ ու սահուն ընթացքին, շատերը ֆիլմում տեղի ունեցող տեսարանները մեկնաբանում են որպես սոցիալ-քաղաքական այլաբանություններ, իսկ վերնագիրը՝ ախտորոշում։ Բորիս Խլեբնիկովի հետ հարցազրույց է վարել Կարեն Ավետիսյանը։

-Արդյո՞ք ֆիլմի անվանումը (թեկուզև աշխատանքային) ուղղորդել է ձեզ, որպեսզի ֆիլմի ընթացքում գտնեք այն արտահայտող ուղիղ և այլաբանական լուծումները, թե ընդհակառակը՝ գտնված այդ լուծումները ծնեցին «Առիթմիա» վերնագիրը։

Левон Малхасян - Sputnik Արմենիա
Ռուսական էկրաններին Երևանի երաժիշտների մասին պատմող ֆիլմն է

— Մեր ֆիլմը զուրկ է ցանկացած այլաբանումներից, և մենք սկզբունքորեն դեմ ենք եղել մետաֆորներին՝ պնդելով, որ ֆիլմը սովորական մասնավոր պատմություն է:

«Արիթմիա » անվանումն ինձ այնքան էլ դուր չի գալիս, քանի որ հենց սկզբից տանում է հանդիսատեսին խորհրդանիշների որոնման, երկակի իմաստների, ապա՝ ընդհանրացման դաշտ, բայց  մենք էլ աստիճանաբար ընտելացանք այդ բառին և շարժվեցինք առաջ:

-Որպես հեղինակ, Ձեզ համար սկզբունքայի՞ն է, որ ֆիլմն ընկալեն հենց Ձեր՝ ի սկզբանե մտածած, ընդամենը մասնավոր պատմության տեսանկյունից, թե՞ համակերպվում եք այն մտքի հետ, որ ֆիլմի էկրան բարձրանալուց հետո այն այլևս չի պատկանում ռեժիսորին:

— Ես չեմ սիրում այլաբանություն, չեմ սիրում ասքեր, անձամբ ինձ համար դա ծայրահեղ ինվալիդ ժանր է, որը շփում է հաստատում ոչ թե հանդիսատեսի զգացմունքների ու զգացողությունների, այլ բանականության, կրթության, մշակութային համատեքստի հետ, իսկ դրանք միշտ որոշակի հուշումներ են ու ինտելեկտուալ հանելուկներ՝ իրենց լուծումներով, որոնք ինձ առանձնապես հետաքրքիր չեն։

-Այդ ամենի մեջ սնոբիզմի տարրեր ե՞ք տեսնում։

— Գուցեև սնոբիզմի, բայց ավելի շուտ՝ հանելուկների, որոնք հանդիսատեսը պետք է լուծի և ստանա հաճույք այդ փաստից, սակայն ինձ համար ավելի կարևոր է զգացմունքային շփումը ֆիլմի հետ: Տվյալ դեպքում՝ շփումը կոնկրետ գլխավոր հերոսների՝ Օլեգի և Կատյայի հետ, որոնք ոչ բիբլիական Օլեգ և Կատյա են, ոչ հին հունական, այլ կոնկրետ Օլեգ և Կատյա, կոնկրետ Յարոսլավլից, որոնք զբաղվում են իրենց կոնկրետ բժշկական գործունեությամբ:

-Շատերը համարում են, որ «Արիթմիան» Բորիս Խլեբնիկովի ամենաէմոցիոնալ ֆիլմն է: Սա ինչ-որ ճանապա՞րհ է, որն անցնելով՝ Դուք հասել եք այս էմոցիոնալ աստիճանին, թե՞ կարիք չկա այդ ֆիլմը դիտարկել որպես ոչ մասնակի դեպք: Գուցե սցենարի ստեղծման մեջ  Նատալյա Մեսչյանինովայի  մասնակցությունն է նաև պատճառներից մեկը։

— Անկասկած, Մեսչյանինովայի մասնակցությունը հիմնական պատճառներից մեկն է:

Директор фестиваля Золотой абрикос Арутюн Хачатрян - Sputnik Արմենիա
«Ոսկե ծիրան» կինոփառատոն. աչքի և հոգու խրախճանքին այս տարի երեք հոբելյան կգումարվի

Հենց նա բերեց այս ֆիլմ իր ուրույն ձեռագիրը: Ինձ համար սա նորովի մոտեցում էր սցենարին: Մի կողմից ցանկանում էի ստեղծել վառ արտահայտված վավերագրական մթնոլորտ, վավերագրական արհեստականորեն «չսանրված» հերոսներով ու կենցաղով, մյուս կողմից ցանկանում էի, որպեսզի ֆիլմն ունենար ժանրային կառուցվածք՝ դրամա և մելոդրամա: Խնդիրը հենց այս միաձուլության մեջ էր. համատեղել ժանրային կանոններով պատումը վավերագրական տեսակի նկարահանումների հետ:

-Քանի որ գրեթե բոլորը նշում են Ձեր դերասանների տպավորիչ, համոզիչ ու Ձեր նշած վավերագրական դերասանական խաղը, որի ևս մեկ ամրապնդում դարձավ Յացենկոյի մրցանակը Կարլովի Վարիում, հետաքրքիր է արդյո՞ք ի սկզբանե փնտրում էիք հենց այս տիպաժները, թե՞ այլ դերասանների դեպքում նույնպես հնարավոր կլիներ ստանալ այդ ազդեցությունը։

— Ոչ մի դեպքում: Ես չեմ հավատում ռեժիսուրայի նմանատիպ հզորությանը: Ալեքսանդր Յացենկոյին ես գիտեի շատ վաղուց, սակայն այս անգամ ստեղծվեց մի դժվարություն, որը կապված էր այն հանգամանքի հետ, որ իմ պատկերացրած կերպարը 28-29 տարեկան է, մինչդեռ  Յացենկոն մոտ տասը տարով մեծ է այդ տարիքից:

Открытие кинофестиваля Золотой абрикос - Sputnik Արմենիա
«Ոսկե ծիրան» միջազգային կինոփառատոն. օր 4-րդ

Եվ ես մոտ կես տարի փնտրում էի իմ՝ ավելի երիտասարդ, Սաշային: Արդյունքում տեղի ունեցավ երկու բան. նախ՝ ես չգտա ավելի երիտասարդ Սաշայի ու հասկացա, որ իրականում Օլեգը պետք է լինի ավելի մեծ՝ այսինքն` այնքան, որքան որ Սաշան է հիմա:

Կնոջ կերպարի հետ նույնպես կար խնդիր, որը դրել էի իմ և դերասանուհու առջև, այն է՝ ստեղծել ոչ թե հերոսի կնոջ կերպար, այլ առանձին հերոս՝ իր յուրահատկությամբ ու ինդիվիդուալիզմով մյուս հերոսին չզիջող: Եվ հենց դա հաջողվեց Իրինա Գորբաչյովային:

-Որքանո՞վ է  «հեփի էնդը » ռիսկային լուծում հեղինակային կինոյում: Չկա արդյո՞ք վախ, որ լավ ավարտը ֆիլմն, ամեն դեպքում, դարձնում է քիչ ազդեցիկ հանդիսատեսների հիշողություններում։

— Մենք մինչև վերջ չենք ստեղծել հեղինակային կինո, մենք ցանկանում էինք նկարահանել ժանրային ֆիլմ: Բացի այդ, այս պատմությունը չէր կարող ունենալ այլ ավարտ, քանի որ այդ դեպքում անիմաստ կստացվեր մեր երկու ժամանոց պատմությունը:

-Ժամանակակից կինոքննադատության մեջ ընդունված է անգամ ժանրային կինոն առաջին հերթին վերլուծել քաղաքական համատեքստում: Ինքներդ Ձեզ համարո՞ւմ եք ապաքաղաքական ռեժիսոր և արդյո՞ք կողմ եք, որ Ձեր ֆիլմը դիտարկվի հենց այդ տեսանկյունից։

— Այդ տեսակետից ինձ շատ է դուր գալիս իմ ֆիլմի կերպարը, որին մարմնավորել է Յացենկոն: Նա բացարձակ ապաքաղաքական կերպար է: Նա ամբողջովին անտարբեր է ցանկացած բարեփոխումների, իշխանության, ղեկավարության ու նման բաների հանդեպ: Նրան կարելի է բախտավոր համարել, քանի որ նա զբաղվում ճիշտ այն գործով, որով պիտի զբաղվեր:

Шведский кинорежиссер и сценарист Рубен Эстлунд - Sputnik Արմենիա
Կաննի կինոփառատոն 2017. հաղթեց «Քառակուսին»

Նա այդ առումով շատ երջանիկ է ու ազատ: Բայց արի ու տես, որ այդ դեպքում և գուցե հենց այդ պատճառով ղեկավարությունն է սկսում նկատել նրան և նրա ազատությունն ու անտարբերությունը ղեկավարության հանդեպ ինքնին ու ակամա սկսում է մտնել  ղեկավարության ու նրանց կողմից իրականացվող բարեփոխումների մեջ:

Այդ առումով՝ ազատ, բայց ղեկավարության հանդեպ անտարբեր անհատները հաճախ համակարգի համար է՛լ ավելի վտանգավոր են, քան այլախոհները: Այլախոհը հստակ կողմնորոշում ունի իր պայքարում ու տեսնում է ամեն ինչ իր այդ կողմնորոշման տեսանկյունով, իսկ սովորական այն քաղաքացին, որն ապրում է իր ազատ, բնականոն հունով ու գիտակցաբար ընդգրկված չէ այդ պայքարի մեջ՝ հիմնականում դառնում է այլախոհից էլ ավելի խորաթափանց, հետևաբար՝ համակարգի համար էլ ավելի վտանգավոր:

Լրահոս
0