00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:36
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
43 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
5 ր
Աբովյան time
Ապրիլի 24-ից առաջ 1.5 միլիոն ցեղասպանված հայերի անունների արձանագրման մասին հայտարարությունը հենց այնպես չէ․ Աննա Գրիգորյան
18:12
41 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:31
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:38
22 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:05
36 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Տեսնել և՛ Արագածը, և՛ Արարատը. Հայաստանում ուզում են յուրատեսակ ճոպանուղի կառուցել

© IDEA FoundationКанатка в Татеве
Канатка в Татеве - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Խորհրդային տարիներին Մայմեխ լեռան գագաթին ճոպանուղի կառուցեցին դահուկորդների և քայլարշավների սիրահարների համար։ Պարզ օրերին այնտեղից երևում է և՛ Արագածը, և՛ Արարատը։

ԵՐԵՎԱՆ, 26 փետրվարի — Sputnik. Վանաձորի քաղաքապետարանը նախագծում է վերակառուցել դեպի Մայմեխ լեռան գագաթ տանող ճոպանուղին։ Այս մասին «Իմ քայլը հանուն Լոռու մարզի» ներդրումային-բիզնես ֆորումի ժամանակ Sputnik Արմենիայի թղթակցին հայտնեց քաղաքի գլխավոր ճարտարապետ Սուրեն Աբովյանը։ Ֆորումին ներկա էր նաև վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը։

Մայմեխ լեռը 3 հազար մետր բարձրություն ունի։ Դրա լեռնաճյուղավորումները դեպի Վանաձոր են իջնում։ Խորհրդային տարիներին քաղաքից (այն ժամանակ Կիրովական) քիչ հեռու զբոսաշրջիկների հենավայր էին կառուցել, իսկ դրա կողքին` 3 094  մետր բարձրության վրա գտնվող լեռան գագաթը տանող ճոպանուղի։

Заседание совета старейшин Еревана (15 января 2019). Еревaн - Sputnik Արմենիա
Երևանում կկառուցեն մետրոյի կայարաններ և ճոպանուղի. Արթուր Մեսչյան

Ճոպանուղին կառուցել էր Կիրովականի գլխավոր ճարտարապետ Ռաֆիկ Բոշյանը, որը դահուկային մարզաձի մեծ սիրահար էր։ Շինարարությունն ավարտվել էր 80-ականների վերջին, երկրաշարժից առաջ։

Լեռը բարձրացող դահուկորդներն ու զբոսաշրջիկները կարող էին տեսնել Արագածը, ինչպես նաև նրա հարևանությամբ գտնվող Արա լեռը։ Իսկ պարզ եղանակին այստեղից երևում են Արարատի ուրվագծերը (այն գտնվում է մոտավորապես 100 կմ հեռավորության վրա)։

Հետո տուրբազայի շենքը վթարային իրավիճակում հայտնվեց, իսկ այնտեղ գտնվող գույքը մաս-մաս թալանեցին, տարան։ Լեռան վրա անտառների միջև տրակտորներով դահուկային մայրուղիներ էին կառուցվել։ Ցուրտ ու մութ 90-ականներին այդ ճանապարհներով ոչ թե դահուկորդներ էին քայլում, այլ կացնով և սղոցով զինված մարդիկ` տունը տաքացնելու համար վառելափայտի հայթայթելու ակնկալիքով։

Բարեբախտաբար, երկրաշարժից հետո սյուները կանգուն էին մնացել և գրեթե ամրացման կարիք չունեն։ Նույնիսկ լարերն են անվնաս մնացել։ Ժամանակին դրանք գետնի տակով էին անցնում։ Եվ նույնիսկ ամենաաղքատ և սոված տարիներին որևէ մեկի մտքով չէր անցնում փորել և տանել դրանք։

2016 թվականին քաղաքի գլխավոր ճարտարապետ նշանակեցին Աբովյանին։ Նա որոշեց ինչ-որ մեծ նախագիծ մտածել, որպեսզի և՛ քաղաքի համար լավ լինի, և՛ հայրենակից ճարտարապետները հարազատ Վանաձորում անելիք ունենային։

Участники фестивального инклюзивного забега на 2017 метров, проходящего в рамках Всемирного фестиваля молодежи и студентов в Сочи - Sputnik Արմենիա
«Փոքրիկ իշխանին» կօգնեն Վանաձորում կայանալիք վազքի մասնակիցները

«Գիտեք, բազմաթիվ տաղանդավոր գործընկերներ ունեմ։ Նրանք Երևանում են սովորել, բայց տուն չեն վերադարձել։ Չէ՞ որ պատվերներ չկան։ Ահա և մտածեցի` նման նախագիծը նրանց տուն բերելու հիանալի տարբերակ է», – ավելացրեց ճարտարապետը։

Նրա մտահղացման համաձայն` բաց նստարանների փոխարեն ուղևորները փակ սրահներով կտեղափոխվեն, իսկ տուրբազան կվերականգնվի և կդառնա մատչելի հանգստի վայր։ Մնում է միայն ներդրողներ գտնել։

Նախագծով հետաքրքրվում էին ինչպես իշխանափոխությունից առաջ, այնպես էլ հետո։ Պարզապես գործը դեռ կոնկրետ բանակցությունների չի հասել։ Նախատեսվում է շինարարության մեջ 6,2 մլրդ դրամի ներդրում անել։ Դրանից 500 մլն–ը հողատարածքների արժեքն է տուրբազայի, կայանների, ճոպանուղու սյուների համար։ Բայց դրանք քաղաքապետարանը պատրաստ է անվճար հատկացնել։

«Ֆորումի ժամանակ մեզ մի քանի մարդիկ մոտեցան։ Կոնտակտներ ենք վերցրել նրանցից։ Տեսնենք, ինչով կարող ենք օգնել միմյանց», – ավելացրեց Աբովյանը։

Քաղաքային իշխանությունների գնահատականներով` նման զբոսաշրջային համալիրը կկարողանա Վանաձոր տարեկան 30-35 հազար զբոսաշրջիկ գրավել։

Լրահոս
0