14:29 27 հունիսի 2017
Ուղիղ եթեր
Ինֆոգրաֆիկա

Եվրոպայում ընդդիմադիր կուսակցությունների ճանաչված լինելու պատճառները

Ստանալ կարճ հղումը
407 0 0
Опрос  ICM Research
© Sputnik/

Sputnik միջազգային գործակալության և ռադիոյի համար ICM Research բրիտանական հետազոտական գործակալության` Մեծ Բրիտանիայում, Ֆրանսիայում և Իսպանիայում անցկացված հերթական հարցման տվյլաները ցույց են տվել, որ առավել հաճախ հարցման մասնակիցները նշում են Եվրոպայի ընդդիմադիր կուսակցության վարկանիշի աճի երեք պատճառներ:

ԵՐԵՎԱՆ, 16 հունիսի — Sputnik.  Sputnik  միջազգային գործակալության և ռադիոյի համար ICM Research  բրիտանական հետազոտական գործակալության` Մեծ Բրիտանիայում, Ֆրանսիայում և Իսպանիայում անցկացված հերթական հարցման տվյլաները ցույց են տվել, որ առավել հաճախ հարցման մասնակիցները նշում են Եվրոպայի ընդդիմադիր կուսակցության վարկանիշի աճի երեք պատճառներ` ներգաղթի բարձր մակարդակը (եվրոպացիների 47%), խոստումները, որոնք չեն կատարվել (46%) և ԵՄ–ի հիասթափությունը (38%)։

Ի պատասխան հարցին, թե «որոնք են, Ձեր կարծիքով, Մեծ Բրիտանիայում UKIP կուսակցության, Ֆրանսիայում Ազգային ճակատի, ինչպես նաև Իսպանիայում ձախ Podemos–ի վարկանիշի աճի պայմանները», բրիտանացիների կեսից ավելին (53%) և ֆրանսիացիների գրեթե մեկ երրորդը (30%) համոզմունք են հայտնել, որ ճանաչման աճը կապված է ԵՄ–ի հիասթափության հետ։ Տնտեսության ոլորտում ձախողումները որպես պատճառ նշել են ֆրանսիացիների և իսպանացիների 44 տոկոսը։

Սոցիալական բարեփոխումների անհրաժեշտություն է նշում Իսպանիայի բնակիչների գրեթե կեսը (49%), իսկ իսպանացիների 55 տոկոսը կարծում է, որ չկատարված դատարկ խոստումներն են ընդդիմադիր կուսակցությունների ճանաչման աճի պատճառը։ Հարցվածների ընդհանուր թվից «չգիտեմ» կամ «այլ» են պատասխանել, համապատասխանաբար, 10 և 11 տոկոսը։

ICM Research ընկերությունը Sputnik լրատվական գործակալության համար հարցումն անցկացրել է մայիսի 1-4–ը Մեծ Բրիտանիայում, Ֆրանսիայում և Իսպանիայում։ Ընտրությունը կազմում է 4097 մարդ (2005 Մեծ Բրիտանիայում, 1041 Ֆրանսիայում և  1051 Իսպանիայում)։ Ընտրությունը կատարվել է ըստ սեռի, տարիքի և աշխարհագրության։

Ըստ երկրի տվյալների վստահության միջակայքը կազմում է +/- 3,1%` 95–տոկոսանոց վստահության հավանականության դեպքում։

Տեղեկանք «Sputnik.Կարծիք»–ի մասին։ Հասարակական կարծիքի ուսումնասիրության միջազգային նախագիծը մեկնարկել է 2014 թվականի հուլիսին։ Որպես գործընկեր հանդես է եկել ICM Research բրիտանական հայտնի հետազոտական ընկերությունը։ «Ռոսիա սեգոդնյա» ՄԼԳ–ի «Sputnik.Կարծիքներ» նախագծի շրջանակում կանոնավոր կերպով հասարակական կարծիքի հարցումներ են անցկացվում Եվրոպայի և ԱՄՆ–ի երկրներում առավել արդիական սոցիալական և քաղաքական  հարցերի վերաբերյալ։

Sputnik–ը (sputniknews.com) լրատվական գործակալություն և ռադիո է մուլտիմեդիոն մասնաճյուղերով տասնյակ երկրներում։ Sputnik–ն ընդգրկում է կայքեր, անալոգային և թվային ռադիոհեռարձակում, բջջային հավելվածներ և էջեր սոցցանցերում։

Այլ ինֆոգրաֆիկաներ

  • Ինչպես սնվել ամռանը
    Last update: 08:46 09.06.2017
    08:46 09.06.2017

    Ի՞նչ ուտել շոգ ամռանը

    Sputnik Արմենիայի պատրաստած ինֆոգրաֆիկան նրանց համար է, ովքեր հետևում են իրենց սննդակարգին և գերադասում են ճիշտ սնվել` հաշվի առնելով եղանակային պայմանները։

    76
  • Երեխայի զբաղմունքը՝ ըստ տարիքային խմբերի
    Last update: 12:15 01.06.2017
    12:15 01.06.2017

    Հունիսի 1. Ինչո՞վ են զբաղվում մեր երեխաները

    Հունիսի 1-ը Երեխաների պաշտպանության օրն է։ Sputnik Արմենիան այդ կապակցությամբ ինֆոգրաֆիկա է պատրաստել ծնողների համար, որոնք կարող են հստակ պատկերացում կազմել, թե իրենց երեխաները տարբեր տարիքում ինչով են սիրում զբաղվել և ինչ նախասիրություններ ունեն։

    28
  • Հայաստանի 1-ին Հանրապետության դեմքերն ու դեպքերը
    Last update: 09:35 28.05.2017
    09:35 28.05.2017

    Հայաստանի առաջին Հանրապետության դեմքերն ու դեպքերը

    Հայաստանի առաջին Հանրապետությունը գոյություն ունեցավ ընդամենը երկու տարի` 1918-ից մինչև 1920 թվականը: Այդ ժամանակաշրջանի դեմքերին ու դեպքերին կարող եք ծանոթանալ Sputnik Արմենիայի ինֆոգրաֆիկայի միջոցով:

    88
  • Վերջին զանգի տոնը տարբեր երկրներում
    Last update: 13:20 26.05.2017
    13:20 26.05.2017

    Ինչպե՞ս են «Վերջին զանգը» նշում աշխարհի մյուս երկրներում

    Այսօր` մայիսի 26-ին, Հայաստանի դպրոցականները նշում են «Վերջին զանգը»։ Sputnik Արմենիայի կազմած ինֆոգրաֆիկայի միջոցով ընթերցողները կարող են իմանալ, թե այդ օրն ինչպես է նշվում աշխարհի մյուս երկրներում։

    55

Գլխավոր թեմաներ