00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:27
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:42
18 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
45 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:07
7 ր
Բողոքի ակցիաներ
Երևանը միացել է հայրենիքի սահմանների պաշտպանության ակցիաներին
18:19
3 ր
Մարի Զախարովա
Պուտինը ԼՂ կարգավիճակը չկարգավորված էր համարում, Երևանն այն ճանաչեց Ադրբեջանի կազմում. Մարիա Զախարովա
18:24
3 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:14
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Մամուլի տեսություն
10:41
17 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
11:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1

Ասուլիս. «Առանց կանոններով երթևեկության «բալը» թա՞նկ է»

© Sputnik / Andranik GhazaryanУлица Абовяна
Улица Абовяна - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Հունվարի 17-ին, ժամը 12:00-ին Sputnik Արմենիայի մուլտիմեդիոն կենտրոնում տեղի կունենա տեսակամուրջ «Կօգնի՞ արդյոք բալային համակարգը կարգուկանոն հաստատել ավտոճանապարհներին. հայացք Թբիլիսիից» թեմայով:

Տեսակապի ընթացքում փորձագետները կանդրադառնան ՃԵ կանոնները խախտելու համար պատասխանատվության ենթարկելու բալային համակարգի դրական ու բացասական կողմերին:

Հունվարի 1-ից ներդրված բալային համակարգը միանշանակ չի ընդունվել Հայաստանի վարորդների կողմից և տարամետ արձագանքների տեղիք է տվել: Մի մասը լիովին արդարացված է համարում նորամուծությունը, մյուսները համարում են, որ օրենքում բազմաթիվ վիճելի պահեր կան:

Երևանի տաքսիստներն արդեն բողոքի ցույց են արել կառավարության շենքի առջև՝ պահանջելով վերապահումներ իրենց համար:

Մինչդեռ հարևան Վրաստանում բալային համակարգը գործում է արդեն 3 տարի: Ինչպես է այն տեղայնացվել, որքանո՞վ են կրճատվել խախտումներն ու վթարները:

Այդ համակարգի դրական ու բացասական կողմերին Երևան-Թբիլիսի տեսակապի ընթացքում կանդրադառնան` 

Թբիլիսիից `

Դավիթ Մեսխիշվիլին՝ տրանսպորտի և ավտոճանապարհների ասոցիացիայի ղեկավար,

Շալվա Օբգանիձեն՝ Վ«աստանի ավտոմոբիլիստների ֆեդերացիայի նախագահ, Թբիլիսիի քաղխորհրդի պատգամավոր,

Գեորգի Չալաձեն՝ բլոգեր, ավտոփորձագետ։

Երևանից`

Տիգրան Քեյանը՝ «Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահ։

© Sputnik

Հեռ.` +374(98)180-626, +374(91)42-12-35

Հասցե` Երևան, Ամիրյան 4/7, «Իմպերիում պլազա» բիզնես կենտրոն, 4-րդ հարկ։

Լրահոս
0