00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
9 ր
Ուղիղ եթեր
09:33
27 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
10 ր
Ուղիղ եթեր
10:10
50 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
11 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
6 ր
17:51
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
5 րոպե Դուլյանի հետ
18:07
7 ր
Աբովյան time
On air
18:14
41 ր
18:56
3 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:25
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
31 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
10:05
36 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
4 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Հարությունյան. «Passenger.am թիմը համակարգը ստեղծելու գաղափարին է հանգել անձնական փորձից»

© Sputnik / Hayk PetrosyanВанр Арутюнян
Ванр Арутюнян - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
«Հայաստանում ներդրել ենք բոլորովին նոր ծառայություն, որի նպատակը հայ, ինչպես նաև օտարերկրյա ուղևորների, մասնավորապես` ավիաուղևորների խախտված իրավունքների վերականգնումն ու պաշտպանությունն է»,- Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում իրենց նախաձեռնության մասին պատմում է Նախագծի հեղինակ և համահիմնադիր Վաներ Հարությունյանը։
Վաներ Հարությունյան. «Passenger.am-ի թիմը ստեղծել է այս համակարգը անձնական փորձից ելնելով»

Նրա խոսքով` ավիաթռիչքների հետաձգման, ուշացման և/կամ չեղարկման դեպքում ուղևորներին օգնության կհասնի Passenger.am առցանց համակարգը, որին դիմելով ուղևորները կկարողանան օրինախախտ ավիափոխադրողից փոխհատուցում ստանալու քայլեր ձեռնարկել։

«Այս նորամուծությունը գոյություն ունի մի շարք զարգացած երկրներում: Եվրամիության օրենսդրության համաձայն` ցանկացած հետաձգված կամ չեղարկված չվերթ ենթակա է փոխհատուցման` որոշակի պայմանների առկայության և բավարարման դեպքում:

«Passenger.am–ը գործում է Եվրամիության օրենսդրությամբ կարգավորվող ուղղությունների դեպքում։ Մեր թիմի մոտ նման համակարգ ստեղծելու գաղափարն առաջացել է անձնական փորձից ելնելով»,-մանրամասնում է Հարությունյանը։

Ըստ Հարությունյանի` եթե ավիաթռիչքի ուշացման կամ չեղարկման օրվանից սկսած` ուղևորը չի հասցրել դիմել ավիաընկերությանը, ապա դա խնդիր չէ, քանի որ կարող է դիմել 1,5-ից մինչև 2 տարվա ընթացքում։

Լրահոս
0