00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:37
23 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
32 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
9 ր
Աբովյան time
On air
18:27
33 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
Մամուլի տեսություն
09:30
17 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
09:48
0 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
10:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Ուրիշ նորություններ
10:47
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Փամբուխչյան. «Ծովային օրենսդրությունն ունի տնտեսական ու ռազմավարական նշանակություն»

© Photo : official site of the MTCIT of RAЗаместитель министра транспорта, связи и информационных технологий Армении Армен Памбухчян
Заместитель министра транспорта, связи и информационных технологий Армении Армен Памбухчян - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Ազգային ժողովի իշխող «Իմ քայլը» խմբակցության անդամ, եվրասիական ինտեգրման հարցերի մշտական հանձնաժողովի փոխնախագահ Արմեն Փամբուխչյանը հեղինակել է «Ծովային օրենսդրության» նախագիծ։
Արմեն Փամբուխչյան «Ծովային օրենսդրությունն ունի հիմնականում տնտեսական ու ռազմավարական նշանակություն»

Նրա խոսքով` օրինագծում ներկայացված է, թե երկիրն ինչ իրավունքներ կարող է ունենալ ծովային ոլորտում, ինչպես նաև մանրամասնում է նավերի գրանցման կարգը, գրանցումից հանելը, դրոշ-պետություն հարաբերությունները և, ընդհանուր առմամբ, այն, ինչ վերաբերում է ջրային տրանսպորտին, նավարկելի ջրային տարածքներին։ Պատգամավորի հեղինակած փաստաթուղթը բավականին ծավալուն է՝ մոտ 200 էջ։

«Սա լինելու է ծովային օրենսդրության հիմնարար փաստաթուղթը, բայց դրան պետք է հաջորդեն նաև այլ գործողություններ, որոնցով պետք է զբաղվի գործադիր իշխանությունը»,-նշում է Փամբուխչյանը։

Ըստ Արմեն Փամբուխչյանի, ընդհանուր գաղափարն այն է, որ ՄԱԿ-ի կոնվենցիայով Հայաստանն իրավունք ունի սեփական դրոշով նավ ունենալ։

«Ծովային օրենսդրությունն ունի հիմնականում տնտեսական ու ռազմավարական նշանակություն»,-ընդգծում է «Իմ քայլի» պատգամավորը։

Ըստ Փամբուխչյանի` ծովային օրենսդրության պարագայում հայկական դրոշով նավը կարող է անարգել նավարկել տարբեր երկրների ջրային տարածքներում։

 

Լրահոս
0