00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
09:30
4 ր
Ուղիղ եթեր
09:35
24 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
10:06
54 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
5 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
09:20
46 ր
Ուղիղ եթեր
Մամուլի տեսություն
10:37
17 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
12:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
13:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
46 ր
Исторический ликбез
Первая биография Ивана IV. Кто и для кого ее писал?
15:04
24 ր
Исторический ликбез
Тиран или помазанник божий? Кем был Иван Грозный?
15:33
24 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Մոսիկյան. «Հայկական նոր սարքը կարող է մաքրել միլիոնավոր մեքենաների արտանետումները»

© Sputnik / Asatur YesayantsКаро Мосикян
Каро Мосикян - Sputnik Արմենիա
Բաժանորդագրվել
Գյուտարարը պատրաստվում է գիտափորձնական կոնվերտորից անցնել արդյունաբերականի։ Նա արտանետման դեմ պայքարելու իր տեխնոլոգիայի մասին պատմել է Sputnik Արմենիային
Մոսիկյան. «Հայկական նոր սարքը կարող է մաքրել միլիոնավոր մեքենաների արտանետումները»

Հայաստանի պետական ագրարային համալսարանի դասախոս Կարո Մոսիկյանը նշում է, որ Հայաստանում նախագծվող նոր սարքը միտված է մաքրելու աշխարհի միլիոնավոր մեքենաների CO2-ի արտանետումները։

Тигран Товмасян у собственноручно собранного автомобиля Хищник - Sputnik Արմենիա
Սիսիանցի դպրոցականը մեքենա է հավաքել, անունն էլ դրել «Хищник». տեսանյութ և լուսանկարներ

«Կոնվերտորը կցվում է մեքենայի արտանետման խողովակին։ Այնտեղից դուրս եկող ածխաթթու գազն անցնում է եռաստիճան ֆիլտրով և միայն հետո արտանետվում։ Շարժիչի պարապ ընթացքի ժամանակ, կոնվերտորը կորզում է ածխաթթու գազի 85,9%-ը, իսկ առավելագույն պտույտների դեպքում` մոտ 60%-ը։ Միջին պտույտների դեպքում (բենզինային շարժիչների համար` 2000-2500 պտույտ/րոպե) որսվում է CO2-ի 72-75%-ը», – Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում ասում է գյուտի հեղինակը։

Այժմ CO-ի չեզոքացման համար օգտագործվում են թանկարժեք պլատին–պալադիումային ֆիլտրեր, որոնք մի քանի հարյուր դոլար արժեն։ Այս ֆիլտրերն արժեն 1000–1200 դրամ և կարող են օգտագործվել 8-12 հազար կիլոմետր (կախված շարժիչի աշխատանքային ծավալից)։

Այսպիսի մատչելիությունը պայմանավորված է նրանով, որ ֆիլտրերում օգտագործվում են հանքային նյութեր։

Տեխնոլոգիայի սկզբունքները 2018 թվականի դեկտեմբերին արդեն հրապարակվել են «Евразийский Союз Ученых» ռուսական գիտական հանդեսում։ Այժմ գյուտարարը պատրաստվում է գիտափորձնական կոնվերտորից անցնել արդյունաբերականի, որի չափսերը կլինեն ավելի փոքր։

Ինչ է տվել Վրաստանին բալային համակարգը. հարևանները խոստանում են տրամադրել իրենց փորձը

Լրահոս
0