00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ուղիղ եթեր
09:00
6 ր
Ուղիղ եթեր
09:41
19 ր
Ուղիղ եթեր
10:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
10:08
45 ր
Ուղիղ եթեր
11:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
14:00
8 ր
Ուղիղ եթեր
17:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
18:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
19:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
09:31
4 ր
Ուղիղ եթեր
10:07
53 ր
Ուղիղ եթեր
13:00
5 ր
Նիկոլ Փաշինյան
Հուսով ենք, որ Հայաստան-ՆԱՏՕ գործընկերության նոր ձևաչափը կհաստատվի․Փաշինյան
13:35
5 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
14:00
7 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
17:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
18:00
46 ր
Ուղիղ եթեր
Լուրեր
19:00
46 ր
ԵրեկԱյսօր
Եթեր
ք. Երևան106.0
ք. Երևան106.0
ք. Գյումրի90.1
Петербургский международный экономический форум. День первый - Sputnik Արմենիա
ՌԱԴԻՈ

Դավթյան. «Հայ-իրանական երկու նախագծերը քաղաքական հռետորաբանության մակարդակում են»

Բաժանորդագրվել
Հայ-իրանական նավթամուղի կառուցման հեռանկարը վերջին շրջանում ակտիվ քննարկվում է: Այդ առնչությամբ Էներգետիկ անվտանգության ինստիտուտի ղեկավար Վահե Դավթյանը Sputnik Արմենիայի եթերում ներկայացրել է իր տեսակետը:
Վահե Դավթյան. «Հայ-իրանական երկու նախագծեր ընդամենը քաղաքական հռետորաբանության մակարդակում են»

Էներգետիկ անվտանգության ինստիտուտի ղեկավար Վահե Դավթյանը կարծում է, որ  իրականում հայ-իրանական գազատարի մասին կողմերի միջև վերջնական որոշում չկա: Վերջին տասը տարիների ընթացքում թեև այս հարցը քննարկվել է բարձր մակարդակով, բայց երբեք չի մտել կիրառական օրակարգ: Բացի այդ, երկու դեպքում էլ կան բավականին լուրջ խորքային խնդիրներ:

Водопроводный кран - Sputnik Արմենիա
Նավթամուղի և գազամուղի հայկական այլընտրանքը. կունենա՞նք ջրատար դեպի Արաբական թերակղզի
   

«Ստեղծված իրավիճակում նավթամուղի կառուցումը շատ դժվար է պատկերացնել, որովհետև Իրանի ամբողջ բանկային համակարգը գտնվում է միջազգային ֆինանսական պատժամիջոցների ներքո, հետևաբար Իրանը չի կարող նման խոշոր ենթակառուցվածքային նախագծի իրականացման համար միջոցներ տրամադրել»,- ասաց նա:  

Նրա խոսքով` չպետք է մոռանալ նաև հարցի աշխարհաքաղաքական կողմը: Ըստ նրա` երբ խոսվում է, որ ԱՄՆ պետդեպարտամենտն ըմբռնումով է վերաբերվում այն հանգամանքին, որ մենք շարունակում ենք Իրանի հետ զարգացնել էներգետիկ երկխոսությունը, ապա այդ խորին ըմբռնումն ու մոտեցումը կարող է շարունակվել այնքան ժամանակ, քանի դեռ հայ-իրանական էներգետիկ երկխոսությունն ունի այն համեստ ծավալները, որոնք առկա են այսօր»,- նշեց Էներգետիկ անվտանգության ինստիտուտի ղեկավարը:

Գազի կովկասյան զարկերակը կանցնի՞ Հայաստանով. Երևանը կարող է փոխարինել Բաքվին, եթե...

Դավթյանի համոզմամբ՝ այն պահից սկսած, երբ մենք կփորձենք իրապես ակտիվացնել էներգետիկ հարաբերություններն Իրանի հետ, առավել ևս նոր խոշոր կոմունիկացիոն ենթակառուցվածքներ ձևավորել, այդ պահից պատժամիջոցային քաղաքականությունը կարող է կիրառվել նաև ՀՀ սուբյեկտների նկատմամբ:

Հայաստանն ու Ռուսաստանը կսկսեն քննարկել գազի գնի նոր սխեման

Երկրորդ նախագիծը, ըստ Դավթյանի, թեև առաջին հայացքից տեխնիկապես հնարավոր է իրագործել, դրա համար կան համապատասխան լուծումներ, սակայն նախագիծը բավականին թանկ հաճույք է, կարժենա միլիոնավոր դոլարներ ու կլինի խնդրահարույց գործընթաց: 

«Հայ-իրանական էներգետիկ օրակարգում ներկայումս կա շատ ավելի կարևոր խնդիր, որն այսօր այնքան էլ դինամիկ լուծում չի ստանում: Խոսքը Իրան-Հայաստան օդային բարձրավոլտ գծի մասին է, որն արդեն 20-25 տոկոսով պատրաստ է և պետք է հանձնված լիներ շահագործման դեռևս մեկ տարի առաջ: Սա այն հույժ անհրաժեշտ նախագիծն է, որի շուրջ արդեն կա որոշակի կոնսենսուս, կան տրամադրված միջոցներ, բայց չկա հստակ կիրառական աշխատանք»,- ընդգծեց  Էներգետիկ անվտանգության ինստիտուտի ղեկավարը:

Газокомпрессорная станция - Sputnik Արմենիա
Իրանից գազի տարանցումը Հայաստանին «երկրորդ շնչառություն» կտա. Իսկանդարյան

Դավթյանը հորդորում է չշեղել հայ-իրանական էներգետիկ օրակարգն իր նշած նախագծից և չտանել դեպի այն նախագծերը, որոնք գոնե այս պահին գտնվում են ընդամենը քաղաքական հռետորաբանության մակարդակում:

Մասնավորապես ՀՀ արտաքին գործերի փոխնախարար Շավարշ Քոչարյանը վկայակոչել էր երկու հիմնական տարբերակ: Առաջինն առնչվում է նավթամուղի կառուցմանը, որը ժամանակին գնահատվել էր մինչև 250 միլիոն դոլար՝ ընդգրկելով է Թավրիզ-Երասխ ուղղությունը, իսկ երկրորդն նախագիծն առնչվում է գործող Իրան-Հայաստան գազամուղի փոխակերպմանը, որպեսզի այն օգտագործվի նավթ մատակարարելու համար:  Երկու դեպքում էլ կան բավականին լուրջ խորքային խնդիրներ: 

Լրահոս
0